Ակտաու-Բաքու-Վրաստան-Հայաստան երթուղին կարող է կրճատել բեռնափոխադրման ժամանակը մինչև 10 օր․ Պապոյան

28.10.2025 14:53
401

Ղազախստանից Ադրբեջանով (Ակտաու-Բաքու ծովային ճանապարհով) և այնուհետև Վրաստանով Հայաստան հասնող տրանսպորտային նոր երթուղին կարող է տևել մոտավորապես 10 օր, ինչը զգալիորեն կարճ է առկա այլընտրանքներից։ Այս մասին հայտարարել է էկոնոմիկայի նախարար Գևորգ Պապոյանը՝ համեմատելով նոր հնարավորությունն Իրանի տարածքով անցնող ցամաքային և մուլտիմոդալ ուղիների հետ։

Նախարարը, որպես մեկնակետ դիտարկելով Չինաստանի սահմանին գտնվող ղազախական Խորգոս անցակետը, ներկայացրեց գործող երթուղիների ժամկետները։

«Իրան-Հայաստան ցամաքային… Չինաստանի սահմանից Իրանով-Հայաստանով… կազմում է 14-ից 20 օր… իրականում մոտ 20 օր է», – նշեց Պապոյանը՝ հավելելով, որ պրակտիկայում գործընթացը բավականին երկար է։

Նրա խոսքով՝ մեկ այլ՝ մուլտիմոդալ (երկաթգիծ-վագոն-ցամաքային) տարբերակը տևում է մոտավորապես 40-ից 50 օր։

«Սա ես ասում եմ բիզնեսի հետ մեր շփումների արդյունքները», – ընդգծեց նա։

Ի հակադրություն սրա՝ նախարարը ներկայացրեց նոր հնարավոր երթուղու հաշվարկները։

«Իսկ եթե Ղազախստան-Ադրբեջան, այսինքն Ակտաու-Բաքու այդ ծովային ճանապարհը նայենք, այնուհետև Վրաստան-Հայաստան, մեր հաշվարկով կկազմի մոտավորապես 10 օր», – ասաց Պապոյանը։

Նա նշեց, որ այս ժամկետը կարող է տատանվել մեկ-երկու օրով՝ կախված նավահանգիստների ծանրաբեռնվածությունից և այլ հանգամանքներից։

Պապոյանի խոսքով՝ նոր հաղորդակցությունը լուծում է մի քանի խնդիր, այդ թվում՝ տրանսպորտային ծախսերի կրճատման։ Որպես օրինակ նա բերեց Ղազախստանից ցորենի ներկրումը, որը թանկ էր ստացվում (280 դոլար և ավել)՝ պայմանավորված տրանսպորտային մեծ ծախսերով։

Նա նաև համեմատեց Իրանի տարբերակը, նշելով, որ Ակտաու-Բաքու ծովային ուղին ավելի կարճ է, քան Ակտաու-Էնզելի (Իրան) ուղին։ Բացի այդ, ըստ նախարարի, Իրանի Էնզելի նավահանգստից մինչև Մեղրի ձգվող ցամաքային ճանապարհը «շատ լեռնային, բարձր տեղանքով, բավականին դժվար հաղորդակցություն է», մինչդեռ Ադրբեջանի տարածքով երկաթուղային տարբերակը «շատ ավելի կարճ» է։

Էկոնոմիկայի նախարարը հույս հայտնեց, որ տարածաշրջանային հաղորդակցությունների ապաշրջափակման գործընթացի ամբողջականացման դեպքում հնարավոր կլինի ունենալ նաև ուղիղ երկաթուղային կապ (նշելով Ղազախ-Իջևան ուղղությունը), ինչը, նրա կարծիքով, «էլ ավելի կմեծացնի այս տրանսպորտային հաղորդակցության գրավչությունը»։

Պապոյանը նաև հիշեցրեր, որ Ռուսաստանի Դաշնությունն էլ է հետաքրքրություն հայտնել այս ճանապարհի վերաբերյալ։

«Այսինքն ստացվում է, որ դեպի Հայաստան, օրինակ Ռուսաստան հաղորդակցության գծով մեր ավանդական մեկ ճանապարհը դառնում է արդեն նվազագույնը երկուս», – ասաց նա։

Ով հարվածում է տաճարի դռանը, նա կատարում է սրբապղծություն՝ անկախ իր բերած «արդարացումներից և պատճառաբանություններից. Գրիգոր աբեղա Մինասյան

27.12.2025 20:01

Կապանի Ձորք թաղամասում կյանքի ուղեգիր ստացան գեղաճաշակ մարզադաշտն ու խաղահրապարակը

27.12.2025 14:45

Հարցազրույց Սյունյաց աշխարհի մերօրյա բանաստեղծ Տիգրան Գրիգորյանի հետ՝ ծննդյան 70-ամյակի կապակցությամբ

27.12.2025 09:23

ՌԴ–ն չի կարող հեռանալ Հարավային Կովկասից. Կոպիրկինը` հայ–ռուսական հարաբերությունների մասին

26.12.2025 23:42

Ուզում են սահմանափակել խոսքի ազատությունը. Արամ Աբրահամյանը` օրենքի փոփոխությունների մասին

26.12.2025 21:27

Սպասված իրադարձություն Կապանում

26.12.2025 20:44

Հանրային հեռուստաընկերությունը հրապարակել է Ամանորի ծրագիրը, որտեղ ընդգրկված չէ կաթողիկոսի ուղերձը

26.12.2025 18:57

ՀՀ կառավարության որոշմամբ, ժամանակավոր արգելք է սահմանվել մի շարք գյուղատնտեսական արտադրատեսակների արտահանման նկատմամբ

26.12.2025 17:53

Անկլավների և էքսկլավների հարցերը կլուծվեն Հայաստանի հետ սահմանազատման գործընթացի շրջանակներում. Բայրամով

26.12.2025 17:16

TRIPP-ի ինչպես մուտքի, այնպես էլ ելքի կետերը գտնվում են Ադրբեջանի տարածքում. առանց Ադրբեջանի հետ համագործակցության նախագծի իրագործումն անհնար է. Բայրամով

26.12.2025 17:15

Դեկտեմբերի 31-ին սպասվում է ձյուն. օդի ջերմաստիճանը կնվազի

26.12.2025 15:48

ՀԱԿ-ը կմասնակցի խորհրդարանական ընտրություններին․ հայտնի է՝ ում են առաջադրում որպես վարչապետի թեկնածու

26.12.2025 15:46