Ակտաու-Բաքու-Վրաստան-Հայաստան երթուղին կարող է կրճատել բեռնափոխադրման ժամանակը մինչև 10 օր․ Պապոյան

28.10.2025 14:53
385

Ղազախստանից Ադրբեջանով (Ակտաու-Բաքու ծովային ճանապարհով) և այնուհետև Վրաստանով Հայաստան հասնող տրանսպորտային նոր երթուղին կարող է տևել մոտավորապես 10 օր, ինչը զգալիորեն կարճ է առկա այլընտրանքներից։ Այս մասին հայտարարել է էկոնոմիկայի նախարար Գևորգ Պապոյանը՝ համեմատելով նոր հնարավորությունն Իրանի տարածքով անցնող ցամաքային և մուլտիմոդալ ուղիների հետ։

Նախարարը, որպես մեկնակետ դիտարկելով Չինաստանի սահմանին գտնվող ղազախական Խորգոս անցակետը, ներկայացրեց գործող երթուղիների ժամկետները։

«Իրան-Հայաստան ցամաքային… Չինաստանի սահմանից Իրանով-Հայաստանով… կազմում է 14-ից 20 օր… իրականում մոտ 20 օր է», – նշեց Պապոյանը՝ հավելելով, որ պրակտիկայում գործընթացը բավականին երկար է։

Նրա խոսքով՝ մեկ այլ՝ մուլտիմոդալ (երկաթգիծ-վագոն-ցամաքային) տարբերակը տևում է մոտավորապես 40-ից 50 օր։

«Սա ես ասում եմ բիզնեսի հետ մեր շփումների արդյունքները», – ընդգծեց նա։

Ի հակադրություն սրա՝ նախարարը ներկայացրեց նոր հնարավոր երթուղու հաշվարկները։

«Իսկ եթե Ղազախստան-Ադրբեջան, այսինքն Ակտաու-Բաքու այդ ծովային ճանապարհը նայենք, այնուհետև Վրաստան-Հայաստան, մեր հաշվարկով կկազմի մոտավորապես 10 օր», – ասաց Պապոյանը։

Նա նշեց, որ այս ժամկետը կարող է տատանվել մեկ-երկու օրով՝ կախված նավահանգիստների ծանրաբեռնվածությունից և այլ հանգամանքներից։

Պապոյանի խոսքով՝ նոր հաղորդակցությունը լուծում է մի քանի խնդիր, այդ թվում՝ տրանսպորտային ծախսերի կրճատման։ Որպես օրինակ նա բերեց Ղազախստանից ցորենի ներկրումը, որը թանկ էր ստացվում (280 դոլար և ավել)՝ պայմանավորված տրանսպորտային մեծ ծախսերով։

Նա նաև համեմատեց Իրանի տարբերակը, նշելով, որ Ակտաու-Բաքու ծովային ուղին ավելի կարճ է, քան Ակտաու-Էնզելի (Իրան) ուղին։ Բացի այդ, ըստ նախարարի, Իրանի Էնզելի նավահանգստից մինչև Մեղրի ձգվող ցամաքային ճանապարհը «շատ լեռնային, բարձր տեղանքով, բավականին դժվար հաղորդակցություն է», մինչդեռ Ադրբեջանի տարածքով երկաթուղային տարբերակը «շատ ավելի կարճ» է։

Էկոնոմիկայի նախարարը հույս հայտնեց, որ տարածաշրջանային հաղորդակցությունների ապաշրջափակման գործընթացի ամբողջականացման դեպքում հնարավոր կլինի ունենալ նաև ուղիղ երկաթուղային կապ (նշելով Ղազախ-Իջևան ուղղությունը), ինչը, նրա կարծիքով, «էլ ավելի կմեծացնի այս տրանսպորտային հաղորդակցության գրավչությունը»։

Պապոյանը նաև հիշեցրեր, որ Ռուսաստանի Դաշնությունն էլ է հետաքրքրություն հայտնել այս ճանապարհի վերաբերյալ։

«Այսինքն ստացվում է, որ դեպի Հայաստան, օրինակ Ռուսաստան հաղորդակցության գծով մեր ավանդական մեկ ճանապարհը դառնում է արդեն նվազագույնը երկուս», – ասաց նա։

ՌԴ–ն և Հնդկաստանը ԵԱՏՄ-ի հետ աշխատանքներ են տանում Նյու Դելիի ԱԱԳ–ի ստեղծման ուղղությամբ

05.12.2025 15:20

«Ալիևը չի թաքցնում Հայաստան պետությունը ոչնչացնելու ծրագիրը»․ Ոսկան Սարգսյան

05.12.2025 14:39

ԿՐԿԻՆ ՍՊԱՌՆՈՒՄ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՆ՝ «ՊԱՐՏԱՎՈՐ ԵՔ ԱՊԱՀՈՎԵԼ ԱԴՐԲԵՋԱՆՑԻՆԵՐԻ ՎԵՐԱԴԱՐՁԸ»

05.12.2025 12:38

Բաքվում շարունակվել են հայ գերիների պաշտպանների ելույթները

05.12.2025 12:16

Սյունիքում սպասում են ՀՀ ոստիկանապետի պարզաբանմանը՝ ի՞նչ հիմքով են ոստիկանները հայտնվել Գորիսի պետական քոլեջում և ինքնիրավչությամբ զբաղվել

05.12.2025 11:38

Պուտինը ժամանել է Դելիի նախագահական պալատ. նրան դիմավորել են պատվո պահակախմբով և օրհներգով

05.12.2025 10:44

Տարեկան պետք է տնկել 20–25 միլիոն ծառ. Մելիքյանը՝ հրդեհների ու օդի աղտոտվածության մասին

05.12.2025 10:35

Արշակ Սրբազանին մեղադրում են, թե իբր Վեհափառի դեմ ակցիա իրականացնողներից մեկի պայուսակում թմրամիջոց է դրել․ փաստաբան

04.12.2025 18:56

ԱԱԾ-ն քննչական կոմիտեի շենքում ձերբակալեց Արշակ Սրբազանին․ փաստաբան

04.12.2025 18:52

Իրանի կառավարությունը ցանկանում է ջուր գնել հարևան երկրներից

04.12.2025 17:34

Մոսկվան կոշտ արձագանքով է սպառնում Եվրոպայում սառեցված ակտիվների հետ անօրինական քայլի դեպքում

04.12.2025 16:59

Ռուսաստանը միշտ արել է հնարավորը՝ հայ-ադրբեջանական կարգավորման համար. Շոյգու

04.12.2025 16:54