Նոյեմբերի 20-ին՝ առավոտյան ժամը 6-ի սահմաններում, աննախադեպ ծավալի հողաթափում է եղել Մ-2 ավտոմայրուղու (Երեւան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի պետական սահման) 247,5 կիլոմետրի վրա (Գորիս քաղաքի մերձակայքում գտնվող «Ծակեր» անվանյալ վայրում): Հողային զանգվածի հետ նաեւ խոշոր քարաբեկորներ են թափվել: Դրա հետեւանքով մոտ մեկ ժամ փակվել էր մայրուղին:
Ժամը 7-ի դրությամբ Գորիսի «Ոսմար» ՍՊ ընկերությունը (գործադիր տնօրեն՝ Արթուր Մարտիրոսյան) ձեռնամուխ է եղել ճանապարհից հողային զանգվածը տեղափոխելու աշխատանքներին՝ ներգրավելով երկու մեքենա եւ երեք էքսկավատոր:
Ժամը 9-ին արդեն բաց էր մայրուղին, ինչը հնարավորություն տվեց նախ՝ միակողմանի, իսկ ժամը 12-ին՝ երկկողմանի վերականգնել երթեւեկությունը:
- Հողային զանգվածի եւ քարերի թափումը լեռնային մեր ճանապարհներին հաճախ է տեղի ունենում հատկապես գարնանային ու աշնանային անձրեւների, ձնհալքի ժամանակ, բայց նման ծավալի հողաթափումն աննախադեպ էր, - «Սյունյաց երկրի» լրագրողին ասաց «Ոսմար» ՍՊԸ գործադիր տնօրեն Արթուր Մարտիրոսյանը: - Մոտ 150 խորանարդ մետր հողային զանգված ենք տեղափոխել, իսկ չորս խոշոր քարաբեկոր երթեւեկելի գոտուց հեռացրել ենք՝ հետագայում տեղափոխելու նպատակով, քանի որ դրանք տեղում պայթեցնել չէինք կարող՝ կողքի ժայռերից նոր քարաթափում եւ հողաթափում չհարուցելու համար:
Ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի՝ նման իրավիճակները լեռնային մեր ճանապարհներին անխուսափելի են: Պարզապես պետք է պատրաստ լինել արագ արձագանքման:
Ինչ վերաբերում է հիմնահարցի արմատական լուծմանը, ապա դա աներեւակայելի մեծ ծախսեր է պահանջում, քանի որ միայն Սյունիքի մարզում նման ճանապարհները մի քանի տասնյակ կիլոմետրի են հասնում:
Սեփ.լրատվություն