Դպրոցներին են ուղարկվել գնահատման նոր մեթոդական ցուցումները. Ժաննա Անդրեասյան

10.02.2022 23:10
2355

    Դպրոցներին են ուղարկվել 2021-2022 ուսումնական տարվա երկրորդ կիսամյակում գնահատման նոր մեթոդական ցուցումները։ Քանի որ ծնողների հետաքրքրությունը մեծ էր, պարզաբանեմ, թե ինչ է փոխվել և ինչպես պետք է գործի միավորային գնահատումը՝ այս կիսամյակից սկսած։

    ✅Կիսամյակային գրավոր աշխատանքները դուրս են եկել, միավորային գնահատումն իրականացվելու է հետևյալ ձևերով.

    ● բանավոր հարցում,

    ● գործնական աշխատանք,

    ● նախագծային աշխատանք,

    ● թեմատիկ աշխատանքներ,

    ● ամփոփիչ աշխատանք (բացառիկ դեպքերում)։

    ✅Մեկ կիսամյակում բանավոր հարցման, գործնական, նախագծային և թեմատիկ աշխատանքների քանակը որոշում է ուսումնական հաստատությունը:

    ✅«Արվեստ», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Ֆիզիկական կուլտուրա», «ՆԶՊ», «Տեխնոլոգիա» և «Հասարակագիտություն», «Գրականություն», «Պատմություն» առարկաների դեպքում թեմատիկ աշխատանքները կարող են իրականացվել նաև գործնական աշխատանքի կամ նախագծային աշխատանքի ձևով՝ հիմնվելով հաստատության առարկայական մասնախմբի եզրակացության վրա, մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ։

    ✅Թեմատիկ աշխատանքները՝ գրավոր, իսկ «Արվեստ», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Ֆիզիկական կուլտուրա», «ՆԶՊ», «Տեխնոլոգիա» և «Հասարակագիտություն», «Գրականություն», «Պատմություն» առարկաների դեպքում գրավոր և գործնական կամ նախագծային աշխատանքի ձևով իրականացնելու անհնարինության դեպքում թեմատիկ աշխատանքները իրականացվում են բանավոր՝ աշխատանքի ամբողջ ընթացքը տեսաձայնագրելու պայմանով:

    ✅Բնագիտական առարկաների լաբորատորիաների առկայության դեպքում բնագիտական առարկաների գործնական աշխատանքները կարող են ներառել նաև փորձարարական բաղադրիչ՝ հիմնվելով հաստատության առարկայական մասնախմբի եզրակացության վրա, մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ։

    ✅Աշակերտի կիսամյակային գնահատականը բոլոր առարկաներից ձևավորվում է հետևյալ կերպ.

    1. որոշվում է կիսամյակի ընթացքում միավորային գնահատման բոլոր տեսակներից աշակերտի ստացած գնահատականների միջին թվաբանականը և այն մոտարկվում է ամբողջ թվով:

    2. Ստացված ամբողջ թիվը կլինի աշակերտի կիսամյակային գնահատականը:

    3. Եթե 12-րդ դասարանում տվյալ ուսումնական առարկայի ուսումնասիրությունն ավարտվում է 1-ին կիսամյակում, ապա այդ առարկայի տարեկան գնահատական համարվում է առաջին կիսամյակի կիսամյակային գնահատականը:

    4. Սովորողի տարեկան գնահատականը նրա ստացած երկու կիսամյակային գնահատականների միջին թվաբանականն է: Եթե ստացվածն ամբողջ թիվ չէ, ապա այն մոտարկվում է ամբողջ թվով։

    ✅Գործնական և թեմատիկ աշխատանքից բացակայած սովորողն այն կարող է հանձնել մինչև տվյալ կիսամյակի ամփոփումը: Այդ աշխատանքներից սովորողի բացակա լինելը նշելու համար գրվում է «բ» տառը։ Հանձնած աշխատանքի թվանշանը նշանակվում է հանձնման օրը: Եթե աշակերտը չի հանձնել թեմատիկ և գործնական աշխատանքների առնվազն կեսը, ապա մինչ կիսամյակի ավարտը հանձնում է ամփոփիչ աշխատանք բաց թողած թեմաների մասով և նրա կիսամյակային գնահատականը ձևավորվում է գնահատման բոլոր տեսակներից ստացած գնահատականների միջին թվաբանականով, որը մոտարկվում է ամբողջ թվով: Ամփոփիչ աշխատանքից բացակայելու դեպքում այն գնահատվում է «0» միավոր:

    Կորցրեցինք հայրենասեր, սկզբունքային, նվիրյալ քաղաքացու և գործընկերոջ․ ԱԺ «Հայաստան» խմբակցություն

    13.01.2025 20:39

    Հին նոր տարին՝ նոր հանդիսությունների սրահում

    13.01.2025 19:20

    ՀՀ վարչապետն ու ԵԽ նախագահը հեռախոսազրույց են ունեցել

    13.01.2025 17:41

    ՀՀ-ում իրականացվող նորածնային սքրինինգներն ուղղված են բնածին և ժառանգական հիվանդությունների վաղ ախտորոշմանը. ԱՆ

    13.01.2025 17:04

    Գործարկվել է Ադրբեջանում պահվnղ հայերի վերաբերյալ երկլեզու տեղեկատվական կայք

    13.01.2025 17:02

    Հունվարի 13-ին Մեր Տեր և Փրկիչ Հիսուս Քրիստոսի Անվանակոչության տոնն է

    13.01.2025 16:22

    ԲԱՔՎԻ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՋԱՐԴԵՐԸ 1990 Թ. ՀՈՒՆՎԱՐԻ 13-19. ՀԵՐԹԱԿԱՆ ՑԵՂԱՍՊԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

    13.01.2025 16:06

    ԱԺ-ում հյուրընկալվել է ԻԻՀ Մեջլիսի Իրան-Հայաստան բարեկամական խմբի պատվիրակությունը

    13.01.2025 15:30

    Սիսիանը մեծ հանդիսավորությամբ իր տղաներին ճանապարհեց հայոց բանակ

    13.01.2025 15:16

    Ադրբեջանի դպրոցականներին սովորեցնում են, որ Հայկական ԽՍՀ-ն ստեղծվել է պատմական ադրբեջանական հողերի արևմտյան մասում, գրել է ադրբեջանագետ Տաթևիկ Հայրապետյանը

    13.01.2025 14:55

    Իրանի համար կարևոր են Հարավային Կովկասի անվտանգությունը և «3+3» ձևաչափը․ Իրանի ԱԳՆ

    13.01.2025 14:46

    Դավիթ Դանիելյան. «Հորս ստեղծագործությունները ոչ միայն գեղանկարչական գրավչություն և արժեք ունեն, այլև մշակութաբանական»

    13.01.2025 14:37