Վարկային համաձայնագրի քննարկման ընթացքում տրանսպորտի եւ կապի փոխնախարար Արթուր Առաքելյանից պատգամավոր Նիկոլ Փաշինյանը հետաքրքրվեց, թե այս պահին որքա՞ն գումար է ծախսվել Հյուսիս-հարավ ճանապարհային ծրագրի վրա եւ ի՞նչ ունենք այդ գումարների ծախսման արդյունքում:
Ասիական զարգացման բանկի կողմից ՀՀ-ին արտոնյալ վարկ է տրվել, եւ որեւէ պարտավճար նախատեսված չէ: Գիտենք՝ ուր ենք շարժվում, մեծ գիտելիքներ ունենք: Դեկտեմբերին կավարտենք Արտաշատ-Աշտարակ հատվածը, - ասաց փոխնախարարը:
Հրանտ Բագրատյանն էլ հարցրեց՝ վարկը թեստ անցե՞լ է, թե՞ ոչ: Երկրորդ, ինչո՞ւ եք այս կարեւորագույն հարցը ներկայացնում որպես տրանսպորտի փոխնախարար: Ինչո՞ւ չկա էկոնոմիկայի կամ ֆինանսների նախարարության կամ Կենտրոնական բանկի ներկայացուցիչը: Երրորդ, գոյություն ունի՞ նախագիծ Երեւանից դեպի Մեղրի հատվածը վերանորոգելու համար: Եվ, եթե նման նախագիծ կա, ապա քանի՞ թունել է նախատեսված:
- Ճիշտ է` ֆինանսների նախարարությունն է ծրագրի ղեկավարը, բանակցողը, բայց համաձայն ՀՀ օրենսդրության, ես եմ ճանաչվել ներկայացուցիչ, - ասաց փոխնախարարը: - Սրանք արտոնյալ վարկեր են: 60 միլիոն վարկն է, 12 միլիոնի դրամաշնորհ է հատկացվում: Սա մեզ համար լավ պայման է: Այս պահին շինարարությունն ընթանում է մինչեւ Արտաշատ: Եվրասիական ներդրումային բանկի հետ քննարկվում է նոր վարկային համաձայնագրի կնքումը, որ դեպի հարավ շարժվենք: Նախատեսվում է կառուցել մինչեւ Գորիս դուրս գալու համար մեկ թունել՝ 4կմ երկարությամբ, ինչը 50 կմ-ով կկրճատի գործող ճանապարհը: Քաջարանի հատվածում կկառուցվի թունել, որի երկարությունը կլինի շուրջ 4.2 կմ:
asekose.am, 9 հունիս 2014թ.