Հարություն Ոսկանյան. «Տաթեւ-Կապան ճանապարհի Աղվանի-Շրվենանց հատվածում կառուցում ենք չորրորդ կարգի ճանապարհ»

12.08.2021 16:18
6336

Տաթեւի վանական համալիրը Կապանին կապող ավտոճանապարհի Շրվենանցի խաչմերուկ-Աղվանի՝ 17,5 կմ-անոց հատվածը (կմ 37+500-կմ 55+00) հիմնանորոգում է «Ոսմար» ՍՊ ընկերությունը՝ ամենախոշոր ճանապարհաշինական ձեռնարկությունը Գորիսի տարածաշրջանում:

Ընկերության երիտասարդ տնօրեն  Հարություն Ոսկանյանը ձեռնարկության հիմնադրման ժամկետ է նշում 1925 թվականը:

Հայաստանի անկախացումից հետո արդյունաբերական եւ շինարարական բազմաթիվ ձեռնարկություններ իրենց մեքենասարքավորումների եւ գույքի հետ փոշիացան, բայց «Ոսմարի» ե՛ւ մեքենասարքավորումները, ե՛ւ մարդուժը պահպանվեցին, ու հիմա ճանապարհաշինարարներ ունեն, որոնց աշխատանքային կենսագրությունը չորս տասնամյակից ավելի ժամանակաշրջանով է չափվում:

2002 թվականին «Ոսմարը» ՍՊ ընկերության կարգավիճակ է ձեռք բերել, որը 2017 թվականից ղեկավարում է Հարություն Ոսկանյանը. ծնվել է 1991 թ., 2007-2008 ուստարում ավարտել է Գորիսի թիվ 4 միջնակարգ դպրոցը, ընդունվել Երեւանի ճարտարապետաշինարարական համալսարանի «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն եւ կառավարում» ֆակուլտետը, որի բակալավրիատն ավարտելուց հետո շինարար-տնտեսագետի մասնագիտությամբ վերադարձել է հայրենի Գորիս:

Միանգամից ասենք, որ «Ոսմար» ՍՊ ընկերությունը 44-օրյա պատերազմից առավել տուժած ընկերությունն է մարզում, թեպետ շատ հեռու էր մարտական գործողությունների թատերաբեմից: 2020 թ. դեկտեմբերի 18-ի՝ այսպես կոչված սահմանազատումից հետո ընկերության ասֆալտգործարանը, որ գտնվում էր Որոտան գյուղի մերձակայքում, հայտնվեց սահմանից անդին: Ճիշտ է, ասֆալտգործարանի սարքավորումները հնարավոր եղավ ապամոնտաժել եւ տեղափոխել, բայց շենք-շինությունները, խճի, ավազի հսկայական պաշարը մնացին հակառակորդին, եւ հիմա տնօրինում են ադրբեջանցիները: Այդ առումով Ոսկանյանը նշում է, որ կորուստներն անչափելի են, բայց թեւաթափ չեն եղել: Մեծ գումար են ծախսել եւ հիմա ամայի մի տեղ (Շինուհայրի խաչմերուկի մերձակայքում) տեղադրել են ասֆալտգործարանի սարքավորումները եւ հընթացս լուծում են գազիֆիկացման, ջրամատակարարման, էլեկտրասնուցման խնդիրները: Ի դեպ, հակառակորդին մնաց նաեւ ավազակոպճագլաքարային հանքը, եւ հիմա հումքի խնդիրը լուծում են Սիսիանից ներկրելով:

Անդրադառնալով Աղվանի-Շրվենանցի խաչմերուկ կառուցվող ճանապարհին, ընկերության ղեկավարը նշում է.«Կարելի է ասել նոր ճանապարհ ենք կառուցում, որովհետև լայնացումներ ենք տալիս, լիցքեր անում, մեծ ծավալի հողային աշխատանքներ կատարում: Հիմա փորձում ենք նվազագույնը դարձնել չորրորդ կարգի ճանապարհ: Ճանապարհի անհրաժեշտ լայնությունն ապահովելու համար 6 կմ երկարությամբ եւ 10 մետր լայնությամբ անտառահատում է իրականացվել: Որպեսզի բնությանը շատ վնաս չհասցնենք, համագործակցել ենք շրջակա միջավայրի նախարարության հետ: Ավելի ստույգ՝ մեր դիմումի համաձայն՝ անտառի պահապաններն են կատարել հատումը»:

Երբ երթեւեկեցինք Աղվանի-Շրվենանց ճանապարհով, համոզվեցինք, որ «Ոսմարին» Տաթեւ-Կապան ավտոճանապարհի ամենադժվարին հատվածն է բաժին ընկել: Ըստ ամենայնի՝ հողածածկ մի ճանապարհ էր. երբեմն-երբեմն հանդիպող ասֆալտի կտորները հուշում էին, որ խորհրդային տարիներին ասֆալտածածկ է եղել:

Տեղամասի պետ Ասատուր Այվազյանն ասում է, որ աշխատանքները սկսել են 2021-ի հունիսին: Եթե ֆորսմաժորային իրավիճակներ չլինեն (հիմնականում անբարենպաստ եղանակի հետ կապված)՝ ծրագիրը կավարտեն տարեվերջին:

Նույնիսկ շրջանցիկ ճանապարհ են բացել ընկերությանը հատկացված ճանապարհահատվածում հանդիպող միակ կամրջի նորոգման համար: Հողային աշխատանքները կատարել են 90 տոկոսով: Եվ հիմա ստեպ-ստեպ երթևեկող ավտոմեքենաները փոշու հսկա ամպ են բարձրացնում:

Ներկայումս ճանապարհաշինարարների ձեւակերպմամբ՝ ծածկի մշակման աշխատանքներ են կատարվում: 5 կմ-ի վրա տեղադրել են ավազակոպճային շերտ, պատրաստվում են տեղադրել ց—5 ավազակոպճային խառնուրդով 20 սմ շերտը, որի վրա լինելու է 3 շերտ ասֆալտ:

Հիմնանորոգվող ճանապարհահատվածի դժվարությունը նաեւ այն է, որ անցնում է երկու գյուղով՝ Տանձավեր, Վերին Խոտանան, ու տակավին լուծված չեն որոշ նախագծային խնդիրներ՝ կապված գյուղամիջյան ճանապարհի լայնության հետ: Պիտի ապահովվի ճանապարհի՝ գյուղերով անցնող հատվածի նախատեսվող ասֆալտապատ 6,0 մ լայնությունը: Իսկ դա հնարավոր կլինի գյուղացիների տների, տնամերձերի եւ օժանդակ կառույցների հաշվին:

Ինչպես տեղեկացրեց տեղամասի պետը, սպասում են նախագծային փոփոխությունների, մանավանդ ճանապարհի մոտ մեկ կիլոմետրը Խոտանանի գյուղամիջով է անցնում, նույնքան էլ՝ Տանձավերի միջով: Բացի այդ, Խոտանանում (եկեղեցու մերձակայքում) շրջադարձի շառավիղը նորմատիվին չի համապատասխանում, ինչի համար լայնացումներ պիտի կատարեն, լիցք անեն: Ի դեպ, խոտանանցիները մտահոգված են Վերին Խոտանանի 17-րդ դարի եկեղեցու ճակատագրով, որ ճանապարհին կից է գտնվում: Ընկերության տնօրենը հավաստիացրեց, որ բոլոր մտավախություններն անհիմն են, դեռ ավելին՝  եկեղեցու հարավային կողմից հենապատ պիտի կառուցեն:

Հարություն Ոսկանյանը տեղեկացրեց, որ ընկերությունում այս պահին մոտ 70 մարդ է աշխատում, նաև որոշ աշխատանքներ կատարելու  համար ընդգրկված են ենթակապալառու կազմակերպություններ:

Ի դեպ՝ ճանապարհաշինարարները սնվում և գիշերում են Տանձավերում:

Ինչեւէ, բավականին դժվար ծրագիր է բաժին ընկել «Ոսմար» ընկերությանը: Խոչընդոտների մի մասն էլ պայմանավորված է նախագծային բնույթի խնդիրներով: Բայց, այդքանով հանդերձ, Հարություն Ոսկանյանը հավաստում է, որ ճանապարհը կկառուցվի ժամանակին եւ բարձր որակով:

Ուրեմն եւ «Ոսմարին» հաջողություն ենք մաղթում:

Վահրամ Օրբելյան

Բաքվում շարունակվել են հայ գերիների պաշտպանների ելույթները

05.12.2025 12:16

Սյունիքում սպասում են ՀՀ ոստիկանապետի պարզաբանմանը՝ ի՞նչ հիմքով են ոստիկանները հայտնվել Գորիսի պետական քոլեջում և ինքնիրավչությամբ զբաղվել

05.12.2025 11:38

Պուտինը ժամանել է Դելիի նախագահական պալատ. նրան դիմավորել են պատվո պահակախմբով և օրհներգով

05.12.2025 10:44

Տարեկան պետք է տնկել 20–25 միլիոն ծառ. Մելիքյանը՝ հրդեհների ու օդի աղտոտվածության մասին

05.12.2025 10:35

Արշակ Սրբազանին մեղադրում են, թե իբր Վեհափառի դեմ ակցիա իրականացնողներից մեկի պայուսակում թմրամիջոց է դրել․ փաստաբան

04.12.2025 18:56

ԱԱԾ-ն քննչական կոմիտեի շենքում ձերբակալեց Արշակ Սրբազանին․ փաստաբան

04.12.2025 18:52

Իրանի կառավարությունը ցանկանում է ջուր գնել հարևան երկրներից

04.12.2025 17:34

Մոսկվան կոշտ արձագանքով է սպառնում Եվրոպայում սառեցված ակտիվների հետ անօրինական քայլի դեպքում

04.12.2025 16:59

Ռուսաստանը միշտ արել է հնարավորը՝ հայ-ադրբեջանական կարգավորման համար. Շոյգու

04.12.2025 16:54

ԱԺ-ն առաջին ընթերցմամբ ընդունեց առողջության հանընդհանուր ապահովագրության և պարտադիր զինծառայության ժամկետի կրճատման նախագծերը

04.12.2025 16:49

Լեռնային Ղարաբաղի ժողովրդի հիմնարար իրավունքների պաշտպանության հանձնախումբը նշում է իր երկամյա գործունեությունը՝ նվիրված Վերադարձի Իրավունքի պաշտպանությանը

04.12.2025 16:47

ԵՄ-ն ցանկանում է ամեն կերպ վնաս հասցնել ՀՀ-ի տնտեսության համար կարևոր ոլորտներում. Զախարովա

04.12.2025 16:26