Սյունիքի մարզպետի պաշտոնը զբաղեցնող անձնավորության օդային ճախրանքները շարունակում են հետաքրքրել սյունիքյան հանրությանը:
Սեպտեմբերի 15-ին՝ Գորիսի համայնքի ղեկավարի նորանշանակ պաշտոնակատարին ներկայացնելուց եւ ավագանու անդամների հետ ոչ բարով շփվելուց հետո, մարզպետը (ուղեկցող երկու մեքենայով եւ թիկնազորով) ճանապարհվել է Երեւան (համենայնդեպս Գորիսում այդպես է հայտարարել): Եվ իր մեքենաներով իբր շարժվել է դեպի մայրաքաղաք…
Պարզվում է սակայն, որ Հարժիսի խաչմերուկում նրան սպասում էր անձնական օգտագործման ուղղաթիռը:
Այդ դաշտամասում գտնվող ոչխարապահներն ու դաշտավարները, նաեւ անցորդները, պատմում են, որ ժամը 15-ի սահմաններում այնտեղ վայրէջք է կատարել ինչ-որ ուղղաթիռ: Քիչ անց թռչող այդ սարքին մոտեցել է երեք շքեղ ավտոմեքենա: Դրանցից մեկից դուրս է եկել խիստ կարճահասակ մի մարդ եւ խոտերի միջով արագ քայլելով, խլշկոտելով (հավանաբար՝ երկյուղից կամ զգուշությունից) բարձրացել ուղղաթիռ, իսկ մեքենաները վերադարձել են Գորիս-Երեւան ավտոմայրուղի ու բռնել մայրաքաղաքի ճամփան…
Հովիվներն ու դաշտավարները, նաեւ մյուս ականատեսները, մինչեւ հիմա չեն ուզում հավատալ, որ երկյուղած կարճահասակը նույն ինքը Սյունիքի մարզպետն էր:
- Եթե Սյունիքի մարզպետն էր, ապա ինչո՞ւ էր ամայի այդ դաշտում գաղտագողի ուղղաթիռ նստում, ինչո՞ւ էր անվերջ խլշկոտում՝ ինչ-որ մեկից փախչողի տպավորություն թողնելով, - հարցում են նրանք:
Ոչխարապահներն ու դաշտավարները պատմում են, որ այդ դաշտամասում ուղղաթիռի վայրէջքին (վերջին ժամանակաշրջանում) ոչ առաջին անգամ են ականատես լինում:
Սյունիքի մարզպետի՝ արդեն սովորական դարձած օդային ճախրանքների համապատկերի վրա, մինչդեռ, կատարվածը տարբեր հարցերի տեղիք է տալիս:
Նախ՝ ինչո՞ւ է ուղղաթիռը վայրէջք կատարել ամայի այդ դաշտամասում, երբ մի քանի կմ արեւմուտք Սիսիանի օդակայանն է, նույնքան հեռավորության վրա՝ դեպի արեւելք՝ Գորիսի օդակայանը: Ընդ որում՝ Հարժիսի խաչմերուկից այդ օդակայաններ կարելի է հասնել 10-15 րոպեում:
Այնուհետեւ՝ ՀՀ քաղաքացիական ավիացիան ղեկավարող գերատեսչությունում իմանո՞ւմ են այդ մասին, այդ գերատեսչության պատասխանատուները կարո՞ղ են բացատրություն տալ, թե երբվանից եւ ինչ հիմքով է Հարժիսի խաչմերուկի հարակից դաշտամասը դարձել օդակայան կամ թռիչքադաշտ:
Իհարկե, հասկանում ենք մարզպետին՝ ֆիզիկապես ի վիճակի չէ ավտոմեքենայով Սյունիքից հասնել Երեւան կամ միգուցե (որ առավել հավանական է) անվտանգության լուրջ խնդիրներ ունի:
Հասկանում ենք նաեւ՝ մարզի հանրությանը փորձում է ցույց տալ, որ երբեմն-երբեմն ավտոմեքենայով է Սյունիքից Երեւան հասնում կամ՝ հակառակը:
Հետաքրքիր է՝ Հարժիսի խաչմերուկից բացի Սյունիքում ուրիշ գաղտնի թռիչքադաշտ էլի՞ ունի մարզպետը:
Ոչ պակաս կարեւոր մի հարց եւս. ինչո՞ւ է խաղաղ մեր մարզում մարզպետը խլշկոտողի համբավ ձեռք բերել, ինչո՞ւ է այդքան վախեցած եւ զգուշավոր, այդ ի՞նչ ղալաթ է արել, որի համար հատուցման է սպասում, ինչից էլ փորձում է խուսափել:
Վահե Հակոբյանի նորահայտ եւ գաղտնի թռիչքադաշտը գուցե եւ զարմանք չպատճառեր, եթե չլիներ հետաքրքիր մի հանգամանք…
Օրեր առաջ, ի պատասխան մեր հարցման, մարզպետի մամուլի քարտուղարի բլանկի վրա տարածվեց մի տեղեկանք, որի համաձայն՝ ուղղաթիռը, որով մարզպետն աշխատանքի է հաճախում սովորաբար, Քաջարանի կոմբինատի ինչ-որ աշխատակիցների Երեւանից Կապան փոխադրելու առաքելություն ունի զուտ: Իսկ մարզպետն օդային այդ երթուղուց օգտվում է այն ժամանակ, երբ իր այցը պատահաբար համընկնում է ուղղաթիռի թռիչքին:
Մենք գիտեինք, որ դա պրիմիտիվ սուտ է, ինչի մասին է վկայում թեկուզ եւ ուղղաթիռի սիսիանյան վայրէջքը (6 սեպտեմբերի 2017թ.):
Սեպտեմբերի 15-ի գաղտագողի թռիչքը պարզապես վերահաստատեց, որ մարզպետն ու իր մամլո քարտուղարի բլանկը հերթական անգամ ստել են:
Երեւան-Կապան՝ մոտ 800 հազար դրամ արժեցող թռիչքը (մեկ ուղղությամբ) բացառապես կատարվում է Սյունիքի անփառունակ մարզպետի համար… Գումարն էլ վճարում է, ինչպես խոստովանել է մարզպետի մամլո քարտուղարի բլանկը, «Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատ» ՓԲ ընկերությունը: Եվ ուրեմն վերջին հարցը՝ Անանիա Շիրակացու մեդալակիր Մհեր Պոլոսկովն ինչի՞ համար կամ ինչի՞ դիմաց է Սյունիքի մարզպետի օդային ճախրանքների համար ամսական մոտ 10 մլն դրամ հատկացնում:
ՍԱՄՎԵԼ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆ