Հիմնական աշխատավայրը` ք. ԿԱՊԱՆ
Հիմնական պահանջները՝
- Կրթությունը՝ բարձրագույն (նախընտրելի՝ տեխնիկական, կդիտարկվեն նաև իրավաբանական, տնտեսագիտական):
- Առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ տեխնիկական, իրավաբանական, տնտեսագիտական կամ կառավարման ոլորտում:
- Արդյունավետ աշխատանքի կազմակերպման, բանակցությունների վարման հմտություններ:
- Արտակարգ և վթարային իրավիճակների կառավարման հմտություններ,
- Առաջնահերթությունները սահմանելու և ժամանակը կառավարելու, արագ կողմնորորշվելու և որոշումներ կայացնելու ունակություններ:
- Համակարգչային գիտելիքների (MS office) գերազանց իմացություն:
- Գործնական հաղորդակցման և գործավարության կանոնների իմացություն:
- Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն:
- Պատասխանատվության բարձր զգացում:
Պարտականությունները՝.
- Ընկերության տարածքային բաժնի ենթակառուցվածքի ու հեռուստակայանների բնականոն աշխատանքի կազմակերպում, բաշխում, վերահսկում:
- Մասնակցություն գործող սարքավորումների արդիականացման և նորագույն տեխնիկական լուծումների ներդրման աշխատանքներին:
- Վթարային իրավիճակներում տարածքային բաժնի կայաններում գտնվող տեխնիկական միջոցների բնականոն աշխատանքի վերականգնման գործընթացի կազմակերպում:
- Կայանների հոսանքազրկման դեպքերում, ըստ անհրաժեշտության, «ՀԷՑ» ՓԲԸ համապատասխան մասնաճյուղերի հետ բանակցությունների վարում:
- Տարածքային բաժնի հեռուստահաղորդիչ ցանցի զարգացմանն ողղված ծրագրերի մշակում:
- Ենթակա հեռուստակայանների տարածքներ համապատասխան թույլտվության առկայությամբ մուտքի ռեժիմի ապահովում:
- Տեղական ինքնակառավարման մարմինների հետ համագործակցություն:
Մենք սպասում ենք Ձեր ինքնակենսագրականը (CV) [email protected] հասցեով:
Դիմելու վերջնաժամկետ 2020 թվականի օգոստոսի 20
Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված թեկնածուները լրացուցիչ կտեղեկացվեն: