Հայաստանում Իրանի դեսպան. Իրանական բեռնատարներից վճարների գանձումը դեմ է եռակողմ համաձայնությանը

25.10.2021 17:19
1165

Հայաստանում ԻԻՀ դեսպան Աբբաս Բադախշան Զոհուրին հայտարարել է, որ ըստ Ռուսաստանի, Հայաստանի և Ադրբեջանի եռակողմ հրադադարի համաձայնագրի՝ տարանցիկ ճանապարհը պետք է ունենար իր նախկին կարգավիճակը մինչև նոր ճանապարհի ավարտը: Նա նշել է. «Ցավոք, մենք տեսանք, որ ադրբեջանական կողմն իրանական բեռնատարներից վճար էր գանձում»: Այս մասին ասել է դեսպանը Tasnim լրատվական գործակալությանը տված հարցազրույցում, գրում է Pars Today-ը։

Աբբաս Բադախշան Զոհուրին, նշելով, որ Իրանի անկախության օրվանից Իրան-Հայաստան հարաբերությունները լավ են և ամենաբարձր մակարդակի վրա, և չնայած տարբեր կառավարությունների վերելքներին ու վայրէջքներին, դրանք միշտ  դրական են եղել, հավելել է. «Մենք Հայաստանի հետ ունենք մի քանի հազար տարվա երկար պատմություն, և հայ հայրենակիցների առկայության շնորհիվ այդ հարաբերություններն ավելի ամուր են։ Այնուամենայնիվ, երկու երկրների միջև լավ քաղաքական հարաբերություններին զուգահեռ, մենք տնտեսական հարթությունում չենք ունեցել ցանկալի արդյունքներ, ինչպես պետք է ունենայինք»:

Հարավ-հյուսիս տարանցիկ ճանապարհին մասին նա նշել է, որ իրենք ունեն Հնդկական օվկիանոսի ճանապարհը դեպի Չաբահար և Պարսից ծոց, այնուհետև երկաթուղային ճանապարհ դեպի Ջոլֆա-Հայաստան-Վրաստան և Սև ծով, որը անվտանգ և շատ հարմար երթուղի է առևտրի համար, և այս ճանապարհին գտնվող երկրները կարող են  օգտվել դրա առավելություններից:

«Տրանսպորտային երթուղու մի մասը կապված է Սիսիանի ճանապարհի հետ, որը 60 կմ երկարություն ունի և գտնվում է Հայաստանի հարավում՝ Սյունիքի մարզում: Ձեռնարկվող միջոցառումների արդյունքում, այս ճանապարհը կարճացնում է նախորդ ճանապարհը: ՀՀ կառավարությունը վերականգում է այս ճանապարհը և Իրանն, ամենայն հավանականությամբ, կմասնակցի  կառուցման աշխատանքներին: Հաշվի առնելով, որ ճանապարհաշինության, թունելների և կամուրջների կառուցման ոլորտում Իրանի հնարավորությունները տեսանելի չեն հարակից շատ երկրներում, այս առնչությամբ Իրանի մասնակցության շուրջ բանակցությունները շարունակվում են», ասել է դեսպանը։

Բադախշան Զոհուրին հարավ-հյուսիս տարանցիկ ճանապարհի խնդիրների մասին ասել է, որ այս ճանապարհի մի մասը գտնվում է Գորիսի տարածաշրջանում՝ 21 կմ երկարությամբ, որի երկու հատվածը նախկին խորհրդային քարտեզների համաձայն գտնվում են Ադրբեջանի տարածքում:

«Ըստ Ռուսաստանի, Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև բանակցությունների, այս ճանապարհը պետք է գործեր նախկին կարգավիճակով, մինչև նոր ճանապարհի ավարտը: Սակայն ցավոք, որոշ ժամանակ առաջ ադրբեջանական կողմը ճանապարհը սկզբում փակեց երկու օրով, իսկ այն բացելուց հետո, իրանի բեռնատարներից վճարներ են գանձվում»,-ասել է դեսպանը։

Պուտինը հայտարարել է, որ Ռուսաստանը պահպանում է ռազմավարական նախաձեռնությունը ռազմաճակատում

17.12.2025 17:06

Խորհրդարանը 250 միլիոն դոլարի վարկային և դրամաշնորհային համաձայնագրեր է վավերացրել

17.12.2025 16:33

Հայաստան-Ֆրանսիա երկկողմ ռազմավարական պաշտպանական խորհրդակցություններ՝ Փարիզում

17.12.2025 16:26

ԱԺ-ն ամբողջությամբ ընդունեց «Առողջության համընդհանուր ապահովագրության մասին» օրենքը

17.12.2025 15:27

«Փաստերի ստուգման հարթակը» ներկայացրել է 44-օրյա պատերազմում զոհված զինծառայողների ցանկը

17.12.2025 15:24

ՌԴ փոխվարչապետ Օվերչուկը Հայաստանում է

17.12.2025 15:09

ԵՄ-ն դարձավ փաշինյանական իշխանության աջակից և հարմարավետ տեղավորվեց Փաշինյանի գիրկը

17.12.2025 14:50

Կայա Կալասի հայտարարությունը ծայրահեղ վտանգավոր գործընթացի սկիզբ է. Իշխան Սաղաթելյան

17.12.2025 14:43

Երեկոյի հերոսը կինոյի մոգն էր՝ Փարաջանովը

17.12.2025 12:42

Տարածաշրջանում հակամարտությունները սրվում են ու պատերազմի հավանականությունը բարձրանում. Գեղամյան

17.12.2025 12:14

Տաթև-Շինուհայր ճանապարհին ձյուն է տեղում. երթևեկել բացառապես ձմեռային անվադողերով

17.12.2025 12:10

Արդյոք հայ զինվորներին ադրբեջանցիները ստուգո՞ւմ են. ՊՆ-ի պատասխանը

17.12.2025 11:53