Քաջարան-Ագարակ ճանապարհին թունելային մեգանախագիծ է իրականացվելու. Սուրեն Պապիկյան

05.11.2019 10:23
1454

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Սուրեն Պապիկյանն Ազգային ժողովում 2020 թվականի բյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ անդրադարձավ հարցին, թե ինչո՞ւ են կապիտալ ծախսերի շրջանակներում թերակատարվել ճանապարհաշինական աշխատանքները՝ ինն ամսիների տվյալներով կազմելով ընդամենը 32 տոկոս: Նախարարն ասաց՝ երկու պատճառ կա:

«Այս պահին ինն ամիսների համար արտացոլված է միայն այն, ինչ վճարվել է: Այսինքն՝ մենք ունենք ճանապարհներ, որոնք այս պահին վերին շերտն անգամ դրված է, բայց ընդունումից առաջ անհրաժեշտ է ճանապարհն ամբողջությամբ կահավորել: Մինչ կահավորումը, կատարողական ակտ ստորագրել և դրա համար վճարել մենք անկարող ենք: Այսինքն՝ ֆինանսական փոխանցումների մի մասը դեռևս չի կատարվել, քանի որ աշխատանքները վերջնական չեն ավարտվել»,- ասաց նա:

Երկրորդ գլխավոր պատճառն, ըստ Պապիկյանի, Հյուսիս-հարավ ճանապարհի երկու տրանշների խնդիրն է: «Երկրորդ և երրորդ տրանշի հետ կապված խնդիր կա գիտեք, մենք խզել ենք իսպանական Կորսան Կորվիամ ընկերության հետ պայմանագիրը՝ իրենց պարտականությունները չկատարելու և նաև այլ պատճառներով: Մյուսը չինական ընկերությունն է, մենք այնտեղ ծածկի փոփոխման և մի քանի այլ հարակից հարցեր ունենք: Հիմա չինական ընկերությունն ակտիվորեն աշխատում է: Կորսամի հատվածը մենք հիմա նախագծում ենք, քննարկում ենք մեկ ամբողջական լոտով մեկ մրցույթի դնելու հարցը: Նախնական փուլով առաջարկվում էր սահմանափակ մրցույթ իրականացնել և միայն կապալառուների միջոցով կատարել աշխատանքը, ես դրան սկզբունքորեն դեմ եմ, որովհետև կարծում եմ՝ դա այն ճանապարհն է, որին պետք է մասնակցեն աշխարհի զարգացած ընկերություններ: Մենք հնարավորություն ունենք արտերկրից իրական գործընկերներ ներգրավել, որ իրենք իրենց ներուժով նաև կփոխեն այն նշաձողը, որն այսօր կա ճանապարհաշինության ոլորտում»,- ասաց նախարարը: Պապիկյանն ասաց, որ հաջորդ տարի արդեն աշխատանքներն այս տեմպով չեն ընթանա, կարագանան:

Ըստ նրա՝ իրենք արդեն հայտարարել են, որ շուրջ 250 կմ հիմնանորոգման աշխատանքներ պետք է կատարվեն հանրապետությունում: Պետք կատարվեն գյուղական կենսական նշանակության 70 կմ ճանապարհների հիմնանորոգման աշխատանքներ, ևս 70 կմ սկսված աշխատանքներ կան, որոնք պետք է ավարտվեն հաջորդ տարի: «Դրան զուգահեռ ևս 60 կմ մենք պետք է ունենանք միջին նորոգում, դրանք այն ճանապարհներն են, որոնք հիմքն ամբողջությամբ քանդելու ու նորից կառուցելու խնդիր չկա: Իսկ թունելային մեգանախագիծ կարելի է համարել Ագարակ-Քաջարան ճանապարհահատվածը, որը ունենալու է թունելային հատված: Հիմա դրա նախագծման աշխատանքներ են իրականացվում: Եվ դա պետք է լինի Հյուսիս-հարավի չորրորդ տրանշի ամենակարևոր նախագծերից մեկը»,- հավելեց Պապիկյանը:

lragir.am

Վասակաբերդը, որ կրում է Հայոց ու Վրաց մարզպան (440-451 թթ․) և Սյունյաց աշխարհի մեծագույն զավակ Վասակ Սյունու անունը

25.12.2024 16:13

1,6 մլրդ դոլար 2025-ին վճարելու ենք պետական պարտքի մայր գումարի համար. Վահե Հովհաննիսյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

25.12.2024 15:24

«ՄԵԾ ՀԱՅՔ»-Ի պարային շքահանդեսը Գորիսի բեմում

25.12.2024 14:34

Փոքր մոդուլային ռեակտորների կառուցումը՝ Հայաստանի էներգետիկ համակարգի քանդելու միջոց․ ուսումնասիրություն

25.12.2024 14:32

Կրեմլն արձագանքել է Փաշինյանի բացակայությանը

25.12.2024 14:23

Ջերմաստիճանը դեկտեմբերի 26-28-ի ցերեկը աստիճանաբար կնվազի 4-6 աստիճանով

25.12.2024 14:19

Անկախությունը քչերից կախվածությունը փոխարինելն է շատերից կախվածությամբ. վարչապետ

25.12.2024 12:40

Իրանի նախագահը հանդիպել է սրբազան պաշտպանության երկու հայ նահատակների ընտանիքների հետ

25.12.2024 11:21

Ալբանական «Monitor» շաբաթաթերթը հոդվածով անդրադարձել է «Խաղաղության խաչմերուկ» նախագծին

25.12.2024 10:14

Չենք ծրագրում դադարեցնել ռուսական հեռուստաալիքների հեռարձակումը․ ԲՏԱ նախարարություն

24.12.2024 22:14

Մի շարք պատմամշակութային օբյեկտներ ստացել են հուշարձանի կարգավիճակ

24.12.2024 20:21

Փաշինյանին հրավիրում եմ բանավեճի, եթե նա պարտվի, պետք է փոխի ԼՂ հարցում իր քաղաքականությունը. Օսկանյան (տեսանյութ)

24.12.2024 20:10