Առողջապահության նախարարի 12-Ն հրամանով սահմանվում են դպրոցներին ներկայացվող պահանջները:
Հրամանը ստորագրվել է 2017 թվականի մարտի 28-ին: Օրենքնե ուժի մեջ է մտել նույն տարվա մայիսի 12-ից:
Այս հրամանով սահմանվում է, որ ուսումնական հաստատության 1-9-րդ դասարաններում նույն առարկայից կրկնակի (անմիջապես իրար հաջորդող) դասերի անցկացում չի թույլատրվում, իսկ 10-12-րդ դասարաններում թույլատրվում է նույն առարկայից կրկնակի (անմիջապես իրար հաջորդող) դասերի անցկացում:
Դասացուցակը կազմվում է հաշվի առնելով առարկաների բարդության աստիճանի սանդղակը, սովորողների օրվա և շաբաթվա մտավոր աշխատունակության առավելագույն թույլատրելի նորմերը, դասացուցակին ներկայացվող հիգիենիկ պահանջները:
Դասամիջոցների տևողությունը կազմում է 10-ական րոպե, մեծ դասամիջոցի տևողությունը կազմում է 20-30 րոպե, հնարավոր է կազմակերպել 2 դասամիջոց 20-ական րոպե: Մեծ դասամիջոցը կազմակերպվում է 2-րդ և/կամ 3-րդ դասաժամերից հետո:
Սովորողների կողմից բերվող դասագրքերի և գրենական պիտույքների հավաքածուի քաշը չպետք է գերազանցի
Սովորողների օրական ուսումնական ծանրաբեռնվածության առավելագույն թույլատրելի նորմերը
Դասարաններ |
Օրական թույլատրելի առավելագույն |
1 |
Օրական ոչ ավելի, քան 4 դաս, շաբաթը 1 անգամ 5 դաս՝ ֆիզկուլտուրայի դասի հաշվին |
2-4 |
Օրական ոչ ավելի, քան 5 դաս, շաբաթը 1 անգամ 6 դաս՝ ֆիզկուլտուրայի դասի հաշվին |
5-6 |
Օրական ոչ ավելի, քան 6 դաս |
7-12 |
Օրական ոչ ավելի, քան 7 դաս |
Սովորողների շաբաթական ծանրաբեռնվածության առավելագույն թույլատրելի նորմերը
Դասարաններ |
Շաբաթական առավելագույն |
|
6-օրյա ուսումնական շաբաթ |
5-օրյա ուսումնական շաբաթ |
|
1 |
22 |
20 |
2-4 |
25 |
22 |
5 |
31 |
28 |
6 |
32 |
29 |
7 |
34 |
31 |
8-9 |
35 |
32 |
10-12 |
36 |
33 |
Ուսումնական շենքերի միջանցիկ օդափոխության տևողությունը՝ կախված արտաքին ջերմաստիճանից
Արտաքին |
Շենքերի օդափոխության տևողությունը, րոպե |
|
Փոքր դասամիջոցներին |
Մեծ դասամիջոցներին |
|
10 – 6 |
4 – 10 |
25 – 35 |
5 – 0 |
3 – 7 |
20 – 30 |
0 – (-5) |
2 – 5 |
15 – 25 |
(-5) – (-10) |
1 – 3 |
10 – 15 |
(-10) – ցածր |
1 – 1,5 |
5 – 10 |
Հաստատության 1-4-րդ դասարանների առարկաների բարդության աստիճանի սանդղակ
Հանրակրթական առարկաներ |
Միավորների քանակը |
Մաթեմատիկա |
8 |
Ռուսաց լեզու |
7 |
Օտար լեզու |
8 |
Ես և շրջակա աշխարհը |
6 |
Մայրենի |
5 |
Կերպարվեստ և երաժշտություն |
3 |
Տեխնոլոգիա |
2 |
Ֆիզկուլտուրա |
1 |
Շախմատ |
8 |
Հաստատության 5-9-րդ դասարաններում ուսուցանվող առարկաների բարդության աստիճանի սանդղակ
Հանրակրթական առարկաներ |
Միավորների քանակը (ըստ բարդության աստիճանի) |
||||
5-րդ դասարան |
6-րդ դաս. |
7-րդ դաս. |
8-րդ դաս. |
9-րդ դաս. |
|
Քիմիա |
– |
– |
13 |
10 |
12 |
Երկրաչափություն |
– |
– |
12 |
10 |
8 |
Ֆիզիկա |
– |
– |
8 |
9 |
13 |
Հանրահաշիվ |
– |
– |
10 |
9 |
7 |
Գծագրություն |
– |
– |
– |
5 |
4 |
Կենսաբանություն |
10 |
8 |
7 |
7 |
7 |
Տնտեսագիտություն |
– |
– |
– |
– |
11 |
Մաթեմատիկա |
10 |
13 |
– |
– |
– |
Օտար լեզու |
9 |
11 |
10 |
8 |
9 |
Ռուսաց լեզու |
8 |
12 |
11 |
7 |
6 |
Հայրենագիտություն |
7 |
– |
– |
– |
– |
Բնագիտություն |
7 |
8 |
– |
– |
– |
Աշխարհագրություն |
– |
– |
– |
– |
5 |
Հայաստանի աշխարհագրություն |
– |
7 |
6 |
6 |
5 |
Հայոց պատմություն |
– |
8 |
6 |
8 |
10 |
Համաշխարհային պատմություն |
– |
8 |
6 |
8 |
10 |
Հայոց եկեղեցու պատմություն |
8 |
8 |
6 |
8 |
10 |
Հայոց լեզու |
8 |
12 |
11 |
7 |
6 |
Տեխնոլոգիա |
4 |
3 |
2 |
– |
– |
Գրականություն |
4 |
6 |
4 |
4 |
7 |
Կերպարվեստ |
3 |
3 |
1 |
3 |
_ |
Ֆիզկուլտուրա |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
Երաժշտություն |
2 |
1 |
– |
– |
– |
Ինֆորմատիկա |
4 |
10 |
4 |
7 |
7 |
ՆԶՊ և անվտ. կենսագործ. |
– |
– |
– |
3 |
3 |
Հաստատության 10-12-րդ դասարաններում ուսուցանվող ուսումնական առարկաների բարդության աստիճանի սանդղակ
Հանրակրթական առարկաներ |
Միավորների քանակը (ըստ բարդության աստիճանի) |
Հանրակրթական առարկաներ |
Միավորների քանակը (դժվարության աստիճան) |
Ֆիզիկա |
12 |
Ինֆորմատիկա, տնտեսագիտություն |
6 |
Երկրաչափություն |
11 |
Հասարակագիտություն |
5 |
Քիմիա |
11 |
Կենսաբանություն |
7 |
Հանրահաշիվ |
10 |
Հայոց եկեղեցու պատմություն (10-11-րդ դասարաններում) |
4 |
Ռուսաց լեզու |
9 |
Աշխարհագրություն |
3 |
Հայ գրականություն |
8 |
ՆԶՊ և անվտ. Հայրենագիտություն. (10-11-րդ դասարաններ) |
2 |
Կենսաբանություն |
7 |
Ֆիզկուլտուրա |
1 |
Հայոց լեզու |
7 |
Օտար լեզու |
8 |
Հայոց պատմություն |
9 |
Համաշխարհային պատմություն |
9 |