Մեղրի-Երեւան ավտոմայրուղու Գորիս-Սիսիան հատվածում հիմնանորոգման ակտիվ աշխատանքներ են այս օրերին ընթանում:
Գորիսի «Ոսմար» ճանապարհաշինական ընկերությունը մոտ 7 կմ ճանապարհահատվածում ասֆալտապատում է կատարում: Բայց, մինչ այդ, ամրացվում են ճանապարհի հիմքերը, որն էլ վստահվել է «Սիսիանի ԲՈւԱՏ» ՍՊ ընկերությանը (տնօրեն՝ Էրիկ Պողոսյան):
Կիմ Աղայանի պատասխանատվությամբ կատարվող աշխատանքները, ըստ ոլորտի փորձառու մասնագետների, իրականացվում են բարձր որակով:
Փաստորեն մայրուղու որոշ հատվածների հիմքերը սառը վերամշակման միջոցով՝ ցեմենտի հավելումով, ամրացվում են: Ընդ որում՝ ցեմենտը տրվում է էլեկտրոնային բաշխիչ մեքենայով, որը տարածաշրջանում նմանատիպ միակ սարքավորումն է:
-Նոր տեխնոլոգիաների կիրառումը հնարվորություն է տալիս միանգամից մի քանի հարց լուծել ճանապարհաշինության մեջ, -«Սյունյաց երկրի» լրագրողին ասաց «Սիսիանի ԲՈւԱՏ» ՍՊ ընկերության տնօրեն Էրիկ Պողոսյանը: -Նախ՝ ապահովվում է ճանապարհի ամուր հիմքը, որ գլխավոր խնդիրներից մեկն է եւ հուսալիության երաշխիքը, ապա բնապահպանական հարցեր չեն առաջանում. շինարարական աղբ չի առաջանում, ավելի ճիշտ՝ այն նորից վերամշակվում է ցեմենտով եւ փռվում ճանապարհին:
Ավելացնենք, որ ս.թ. ապրիլի 28-ին մեկնարկած աշխատանքների պատվիրատուն Հայաստանի Հանրապետության կապի, տրանսպորտի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունն է:
Մեղրի-Երեւան ավտոմայրուղու Գորիս-Սիսիան հատվածը, որ ավանդաբար աչքի է ընկել անբերկարգությամբ, տեղ-տեղ նոր եւ հաճելի կերպարանք է ստանում:
«Սյունյաց երկիր»