Wildberries-ը ավտոմատ փոխհատուցում է ներդրել թերություն ունեցող, վնասված ապրանքների հետադարձ առաքման համար, այժմ հարկավոր չէ կապվել աջակցության ծառայության հետ՝ վերադարձը մշակելու համար: Այս մասին գրում է ТАСС-ը։
«Մենք պարզեցրել ենք փոխհատուցումը թերի ապրանքների վերադարձի լոգիստիկայի համար. այժմ գումարը կվերադարձվի ավտոմատ կերպով: Այլևս կարիք չկա կապվել աջակցության ծառայության հետ՝ թերություն ունեցող պատվերի վերադարձի առաքման ծառայության համար գումարը վերադարձնելու համար», – ասվում է հաղորդագրությունում։
Եթե հաճախորդը ստանում է թերություն ունեցող ապրանք, ապա այն պետք է վերադարձնել թողարկման կետի մենեջերին կամ առաքիչին՝ նշելով թերությունը։ Աշխատակիցը գրառում կկատարի աշխատանքային հարթակում: Ապրանքը պահեստ հասնելուց և թերությունը հաստատելուց հետո գումարն ավտոմատ կերպով կվերադարձվի գնորդի անձնական հաշվի մնացորդին: