1-4-րդ դասարաններում թվանշանային գնահատման համակարգի փոփոխությունը կդառնա սովորելը խթանող գործիք

22.03.2021 19:03
14046

 Հանրակրթության պետական չափորոշիչների համաձայն 1-4-րդ դասարաններում և 5-րդ դասարանի առաջին կիսամյակում աշակերտների թվանշանային գնահատական չստանալը կնպաստի նրանց սովորելու, ճանաչելու հետաքրքրվածությունը պահպանելուն։

«Արմենպրես»-ի հետ զրույցում՝ այս մասին ասաց ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը և հավելեց, որ ներկայում գնահատման չափորոշիչները մշակող փորձագետներն առանձին մշակում են գնահատման ընթացակարգերը, որոնք պետք է փորձարկվեն։

«Մենք պետք է կարողանանք գնահատման մոտեցումը փոխել, որովհետև տարրական դասարաններն այն տարիքն են, երբ շատ կարևոր է երեխայի մոտ պահպանել սովորելու, ճանաչելու հետաքրքրվածությունը։ Գնահատման համակարգը պետք է օգնի, որպեսզի մենք երեխայի ճանաչողական այս հետաքրքրություններն ավելի զարգացնենք, ոչ թե փակենք»,- նշեց Անդրեասյանը և հավելեց, որ այժմ 1-ին դասարանցիները քանակական գնահատման համակարգով չեն գնահատվում, այլ տեղի է ունենում բնութագրային գնահատում։

Նրա խոսքով՝ տարբեր երկրների վերլուծությունները ցույց են տալիս, որ միայն քանակական գնահատաման համակարգը չի կարող բավարար լինել երեխաների սովորելու կարողությունները զարգացնելու և նրանց խթանելու համար։

Փոխնախարարն ընդգծեց, որ այսուհետև լինելու է ուսուցանող, ձևավորող գնահատման համակարգ։

«Ուսուցիչները տարրական դասարանների երեխաներին չեն գնահատելու պարզապես որևէ գնահատականով, նրանք, պետք է որակական գնահատում իրականացնեն, որպեսզի երեխան տեսնի և հասկանա իր սխալը։ Այսպիսով աշակերտները կիմանան, թե ինչի վրա է պետք աշխատել, գիտելիքներն ավելի բարելավելու համար։ Սա է գնահատման տարբերությունը։ Մի դեպքում ուսուցիչն ուղղակի գնահատում է, թողնում երեխային իր խնդիրների հետ միայնակ, և վերջինս պետք է գլխի ընկնի, թե որտեղ է սխալվել, ինչու է ցածր գնահատական ստացել։ Մյուս դեպքում գնահատականը կիրառվում է որպես երեխային բացատրելու, իր խնդիրը, ինչպես նաև հաջողությունը ցույց տալու համար»,- շեշտեց Անդրեասյանը։ 

Նա ասաց, որ տարրական դասարանում, երբ երեխան նոր է սկսում կրթական գործընթացին առնչվել, շատ կարևոր է որպեսզի ամեն ինչ կազմակերպվի այնպես, որ երեխայի մոտ չկորի սովորելու և կրթվելու ցանկությունը։ Անդրեասյանը շեշտեց, որ այդպիսով, երբ արդեն ավելի բարձր դասարաններում սկսվում է առարկայական ուսուցումը, բարդանում են թեմաները, երեխան կունենա բավարար գիտելիք և գիտակցում, թե ինչն ինչպես է անում և որտեղ ունի խնդիր, որը պետք է շտկի։ 

«Սա շատ կարևոր փոփոխություն է, որպեսզի մենք կարողանանք կրթական համակարգում տրամաբանությունը դարձնել այնպես, որ գնահատման համակարգը լինի ոչ թե երեխայի պատժի, այլ սովորելը խթանող գործիք։ Կարծում եմ, որ այս ոլորտում մեծ աշխատանք ունենք անելու»,- ընդգծեց Անդրեասյանը։

Մոսկվան աջակցում է Ադրբեջանի հետ միջանցքների հարցում Թեհրանի քաղաքականությանը․ Շոյգու

18.09.2024 22:09

ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեան Իսրայելից պահանջում է լքել օկուպացված պաղեստինյան տարածքները․ Իսրայելից արձագանքել են

18.09.2024 21:56

Կապան համայնքի ղեկավար Գևորգ Փարսյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի Հանրապետությունում Ռուսաստանի Դաշնության արտակարգ և լիազոր դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինին

18.09.2024 20:22

12 քաղաք, 241 գյուղ, 385 եկեղեցի, 37 հիդրոէլեկտրակայան… Արցախի օկուպացիայի հետևանքով արձանագրված նյութական կորուստների վիճակագրությունը

18.09.2024 20:06

Ադրբեջանի արտգործնախարարը պահանջում է փոփոխություններ կատարել Հայաստանի օրենսդրության մեջ

18.09.2024 19:16

Թուրքիան Ֆրանսիայից հեղուկ գազ կներմուծի

18.09.2024 19:14

«Արցախի ԱԽ նիստերում երբեք չի քննարկվել Ադրբեջանի կազմում ինքնավարության հարցը»․ Արտակ Բեգլարյան

18.09.2024 18:52

Բանդան ՀՀ-ում նոր «Հոկտեմբերի 27» էր նախապատրաստում․ ձերբակալվածների թիվը կմեծանա

18.09.2024 17:45

Հայաստանը կարող է հենարան դառնալ ԱՄՆ-ի համար Ռուսաստանի դեմ պայքարում․ The National Interest

18.09.2024 15:03

Բաքվում կա 23 հաստատված պատանդ, բազմաթիվ գերեվարված հայեր անհետացել են, չգիտենք՝ ո՞ղջ են, թե՞ ոչ. Սիրանուշ Սահակյան

18.09.2024 15:01

Բաքվի և Երևանի միջև խաղաղությունը կնպաստի «Զանգեզուրի միջանցքի» բացմանը. Քալընի

18.09.2024 14:43

Որոշել ենք՝ պետք է ունենանք մոդուլյար ատոմակայան, որ ՀՀ-ի և հարևան երկրների համար սպառնալիք չգնահատվի․ Փաշինյան

18.09.2024 14:41