Հյուսիս-հարավում եվրասիական փողեր կհայտնվեն

29.05.2014 15:39
1388

Հայաստանը, Եվրասիական տնտեսական ընկերակցության հակաճգնաժամային հիմնադրամում ներդնելով 1 մլն դոլար, ցանկանում է Քաջարան-Ագարակ ճանապարհահատվածի շինարարության համար ներգրավել 150 մլն դոլարի վարկային միջոցներ։

Ֆինանսների նախարարությունը Եվրասիական զարգացման բանկին (ԵԱԶԲ)՝ որպես Եվրասիական տնտեսական ընկերակցության (ԵվրԱզԷս) հակաճգնաժամային հիմնադրամի միջոցների կառավարչի, փոխանցել է «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհային միջանցքի շինարարության 4-րդ փուլի ծրագրի բիզնես-պլանը եւ $150 մլն ծավալով ներդրումների ֆինանսավորման հայտը: Համաձայն Եվրասիական բանկի հաղորդագրության, փաստաթղթերը փոխանցվել են ԵԱԶԲ-ի փորձագետների խմբի՝ Երեւան կատարած այցի ընթացքում։

Ակնկալվում է, որ ծրագրի ֆինանսավորման հարցը կքննարկվի Հակաճգնաժամային հիմնադրամի խորհրդի առաջիկա նիստում, եւ եթե այն հաստատվի, ֆինանսավորումը կարող է կատարվել արդեն 2014թ. վերջին կամ 2015թ. սկզբին։

Որ հայկական կողմը նախատեսում է «Հյուսիս-հարավ» ծրագրի համար միջոցներ ներգրավել նաեւ Եվրասիական տնտեսական ընկերակցության հակաճգնաժամային հիմնադրամից, հայտնի էր դեռ 2013թ. հունիսին, երբ հիմնադրամի խորհուրդը հավանություն տվեց Հայաստանի նախնական հայտին։ Ճանապարհատվածի շինարարության նախագիծը գնահատվել էր 100 մլն դոլար. նախագիծն այժմ թանկացել է 50%-ով։

Ներգրավվելիք միջոցներն ուղղվելու են Ասիական զարգացման բանկի «Հյուսիս-հարավ» ավտոճանապարհային մայրուղու՝ Քաջարան-Ագարակ հատվածի շինարարության ֆինանսավորմանը։

Տեղեկանք

ԵվրԱզԷս-ի հակաճգնաժամային հիմնադրամի կապիտալը 8,5 մլրդ դոլար է, որից 7,5 մլրդ-ը Ռուսաստանի, 1 մլրդ-ը՝ Ղազախստանի ներդրումն է: Հայաստանի, Ղրղըզստանի, Տաջիկստանի ներդրումը 1-ական միլիոն դոլար է, Բելառուսինը՝ 10 մլն դոլար:

«Հյուսիս-հարավ» ավտոճանապարհի (Մեղրի-Երեւան-Աշտարակ-Գյումրի-Բավրա) երկարությունը կազմում է 556կմ, ծրագրի իրականացման ժամկետը՝ 2009-ից մինչեւ 2017-ը: Ծրագրի իրականացման համար Հայաստանի եւ Ասիական զարգացման բանկի (ԱԶԲ) միջեւ 2009թ. սեպտեմբերին կնքվել է Շրջանակային ֆինանսավորման համաձայնագիր, որում ծրագիրը գնահատվել է 962 մլն դոլար, ԱԶԲ-ի ֆինասնավորումը՝ 500 մլն: ԱԶԲ-ի երկու տրանշով 2010թ. հատկացվել են 230 մլն դոլարի վարկային միջոցներ: «Տրանշ-1»-ով հատկացված 60 մլն դոլարն ուղղվել է Երեւան-Աշտարակ (երկարությունը՝ 11,7 կմ) եւ Երեւան-Արտաշատ (երկարությունը՝ 19,6 կմ) ճանապարհահատվածների վերականգնողական, իսկ «Տրանշ-2»-ի 170 մլն դոլարը՝ Աշտարակ-Թալին ճանապարհահատվածի (երկարությունը՝ 41,9 կմ) վերակառուցման աշխատանքներին։ Այս տարի Երեւանում ստորագրվել է «Տրանշ 3»-ով 100 մլն դոլար վարկային միջոցներ հատկացնելու պայմանագիր։

civilnet.am
27 մայիս, 2014

Խաղաղության պայմանագրի տեքստում 2 չհամաձայնեցված հոդվածների շուրջ Հայաստանի հետ բանակցությունները շարունակվում են. Բայրամով

20.01.2025 15:29

Ջերմաստիճանը կնվազի. սպասվում է առանց տեղումների եղանակ

20.01.2025 14:51

ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունն արձագանքել է Ռուսաստանում «Ջերմուկ Գրուպ»-ի վերաբերյալ հնչած մեղադրանքին

20.01.2025 14:15

«Ֆիզկուլտուրա» առարկայի դասավանդումը Շամբի դպրոցում՝ ընդօրինակման արժանի (ուսուցիչ՝ Նորիկ Միքայելյան)

20.01.2025 12:05

Հանրային կարծիքի ուսումնասիրում․ Սյունիքը գնահատում է իր ՔՊ–ական իշխանավորներին (պաշտոնյաներին)՝ օրենսդիր և գործադիր մարմիններում ընդգրկված

20.01.2025 11:49

Ալիևը նռնակ է նետել հայ-ադրբեջանական խաղաղ գործընթացի վրա. Eurasianet

20.01.2025 10:47

Երեւանում աշխատանքն է սկսել խորհրդարանի գարնանային նստաշրջանը (ուղիղ)

20.01.2025 10:32

Թրամփը հանձնարարել է երդմնակալությունից հետո զրույց կազմակերպել Պուտինի հետ

20.01.2025 10:30

Վայոց ձորի մարզում, Քաջարան քաղաքում, «Մեղրու սար» կոչվող հատվածում և Գորայք-«Զանգեր» ավտոճանապարհին տեղում է ձյուն

20.01.2025 10:29

Գազայի հատվածում հրադադարն ուժի մեջ է մտել

19.01.2025 22:41

Հայ Ազգային Կոնգրեսի հայտարարությունը

19.01.2025 22:38

Հայաստանը Թուրքիային է արտահանձնել երկու անձի․ ՀՀ ԱԳՆ

19.01.2025 18:14