Նոյեմբերի 27-ին Կապանում տեղի ունեցավ «Կրթության գերազանցության ազգային ծրագիր» նախագծի հանրային քննարկում` Սյունիքի մարզի կրթության եւ մշակույթի ոլորտի ներկայացուցիչների, տարբեր ՀԿ-ների մասնակցությամբ:
ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարությունը եւ «Այբ» կրթական հիմնադրամը, համագործակցելով Քեմբրիջի համալսարանի եւ Լոնդոնի կրթության ինստիտուտի հետ, նախաձեռնել են Կրթության գերազանցության ազգային ծրագիրը, որի նպատակն է կարեւորել ուսուցչի դերը հասարակության մեջ, գրավիչ դարձնել կրթության սպասավորի մասնագիտությունը, լավագույն մասնագետներին ուղղորդել դեպի կրթություն եւ ձեւավորել մրցունակ, առաքելությամբ դպրոց մտնող ուսուցիչների համայնք:
Ծրագրով նախատեսվում է ՀՀ դպրոցներում ներդնել միջազգային չափանիշներին համապատասխան հայալեզու կրթական ծրագիր` «Արարատյան բակալավրիատ» (ԱԲ), եւ պատրաստել այդ ծրագրին համապատասխան որակավորման ուսուցիչներ:
2014-16թթ. ծրագիրը կհամալրվի ու կներկայացվի միջազգային հավաստագրման, 2016-19թթ. 12 ավագ դպրոց ՀՀ-ում եւ մեկ ավագ դպրոց ԼՂՀ-ում ամբողջովին կանցնեն «Արարատյան բակալավրիատ»-ի: Այդ դպրոցները նաեւ կդառնան ուսուցիչների վերապատրաստման միջազգային կենտրոններ: 2019-23թթ. կներդրվի ՀՀ եւ ԼՂՀ բոլոր ավագ դպրոցներում, որակավորում կստանա մոտ 2000 ԱԲ ուսուցիչ եւ մոտ 20000 ուսուցիչ կհայտնվի ծրագրի ազդեցության շրջանակում:
Ծրագրի շրջանակներում կստեղծվի ռեսուրսների հարուստ կենտրոն, որը կաջակցի Հայաստանի ողջ ուսուցչական համայնքին` կատարելագործելու դասավանդման մեթոդիկան եւ հմտությունները, կօգնի` ներդաշնակելու ազգային եւ միջազգային կրթական չափորոշիչները եւ տեղայնացնելու համաշխարհային լավագույն փորձը Հայաստանում:
«Այբ» կրթական հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Մեսրոպ քահանա Արամյանը խոսեց մեր երկրում ուսուցչի դերի բարձրացման անհրաժեշտության մասին, մանրամասն ներկայացրեց հիմնադրամի գործունեությունը, հետագա անելիքները` մասնավորապես նշելով. «Սա ազգային ծրագիր է, որ կիրականացվի բացառապես պետական բյուջեով: Այն լիարժեք չի լինի, եթե մենք` բոլորս, տեր չկանգնենք դրան»:
Նա նշեց, որ, ուսումնասիրելով աշխարհի լավագույն կրթական հաստատությունների փորձը, մշակել են ծրագրի կետերը, որոնք առանց մշակույթի եւ կրթության ոլորտի համապատասխան մասնագետների հետ քննարկումների հնարավոր չէ հաստատել: «Մենք չենք պատճենահանելու միջազգային կրթական ծրագրերը, այլ ստեղծելով սեփականը` դրանք համապատասխանեցնելու ենք ազգային արժեհամակարգին», - նշեց տեր Մեսրոպ քահանա Արամյանը:
Ներկայումս աշխատում են միայն ավագ դպրոցների ուղղությամբ, բայց նախատեսվում է նաեւ տարրական եւ միջին դպրոցների համար ունենալ նմանատիպ ծրագրեր:
Ներկաները ծրագրին վերաբերող հարցեր ուղղեցին` մտավախություն հայտնելով դրա` մեր հասարակությանն անհամապատասխան լինելու վերաբերյալ: Ներկաներն ինչ-որ տեղ ուտոպիական համարեցին ծրագիրը:
Ծրագիրը ներկայացնելուց հետո անցկացվեց քննարկում որակյալ կրթության չափանիշների եւ դրանք իրագործելու խոչընդոտների, որակյալ ուսուցչի կատարելատիպի, կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի իրագործման խոչընդոտների վերաբերյալ:
Հանրային լսումները կշարունակվեն Հայաստանի բոլոր մարզերում եւ ԼՂՀ-ում ու կտեւեն մի քանի ամիս, որից հետո միայն ծրագիրը կլրամշակվի եւ կներկայացվի վերջնական հաստատման:
ԱՐՄԻՆԵ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ