Դեռեւս 2022 թ․ օգոստոսին Ադրբեջանի եւ Լեռնային Ղարաբաղի իշխանությունների միջեւ կայացած համաձայնության արդյունքում Լաչինի միջանցքի երթուղին փոխվեց՝ նոր ճանապարհի գործարկմամբ (չնայած երթուղու փոփոխության համար 2020 թ․ նոյեմբերի 9-ի հայտարարությամբ այլ ժամկետ էր նախատեսված)։
Բայց քանի որ Լաչինի միջանցքը ՀՀ-ին կապող միակ ճանապարհն ամբողջությամբ պատրաստ չէր, Ադրբեջանը գործարկեց ժամանակավոր երթուղի, որը մուտք էր գործում ՀՀ տարածք Հագարի գետի կամրջով, ապա՝ նորից Ադրբեջանի տարածք, ապա նորից ՝ Հայաստանի տարածք։
Ձեռք բերված պայմանավորվածության համաձայն՝ այդ երթուղին պետք է գործեր մինչեւ 2023 թ․ ապրիլի 1-ը։
Չսպասելով պայմանավորված ժամկետին, մարտի 29-ի գիշերն ադրբեջանական զինուժը փակել է Գորիս-Ստեփանակերտ մայրուղին՝ Աղավնո եւ Տեղ գյուղերի միջնամասում։
Արդեն պատրաստ է փակված ճանապարհը շրջանցող՝ Տեղ-Կոռնիձոր-Հագարու կամուրջ նոր ավտոճանապարհը, որը միանում է 2022 թ․ օգոստոսին շահագործման հանձնված՝ Կոռնիձոր-Հին շեն ճանապարհին։
Տեղ-Կոռնիձոր-Հագարու գետ նորաշեն ճանապարհի աշխատանքներն այսօր ավարտված տեսանք, իսկ կահավորումն ամենայն հավանականությամբ ավարտին կհասցվի մինչեւ ամառ։
Հավանաբար այդ ամենն է նկատի ունեցել Արցախի ՆԳ նախարարությունը, երբ իրազեկել է, որ վերոնշյալ ճանապարհը երթեւեկելի է ու դրանով հնարավոր է իրականացնել Արցախի հումանիտար մատակարարումները ռուս խաղաղապահների եւ Կարմիր խաչի միջազգային կոմիտեի կողմից։
Այդ ճանապարհի՝ Արցախի Հանրապետության սահմանին՝ Հագարի գետի կամրջի մոտ, վերահսկողություն է իրականցնում ռուսական խաղաղապահ զորակազմը։