Սյունիքի մարզային գրադարանը Հայաստանի ժամանակակից արվեստի թանգարանի Կապանի մասնաճյուղի հետ մեկտեղ կազմակերպել էր մեր հայրենակից Արմեն Գասպարյանի գրաֆիկական աշխատանքների ցուցահանդեսը, որում տեղ էին գտել արվեստագետի 30 գրաֆիկական աշխատանքները: «Աստվածային կատակերգություն»՝ այսպես էր ցուցահանդեսի խորագիրը, որ հուշում էր, թե նրա թեմատիկան ներառում է միջնադարի իտալացի խոշորագույն բանաստեղծ Դանթե Ալիգիերիի հայտնի պոեմը՝ բաղկացած երեք մասից՝ «Դժոխք», «Քավարան», «Դրախտ»: Ցուցադրանքում բացառապես անդրադարձ կար Դանթեի ստեղծագործության առաջին մասին՝ «Դժոխքին»: Ցուցահանդեսի բացման խոսքում մասնաճյուղի տնօրեն Բորիկ Մինասյանը Արմեն Գասպարյանին բնորոշեց մի արվեստագետի, ով զբաղվում է գեղանկարչությամբ, գրաֆիկայով եւ քանդակով եւ հայտնի անուն է Ռուսաստանի հյուսիսային մայրաքաղաքում:
Սյունիքի մարզային գրադարանի արվեստի բաժնի գրադարանավարուհի Արփինե Թումանյանը ներկայացրեց Դանթեի «Աստվածային կատակերգություն» պոեմը, նրա գաղափարական բովանդակությունը, որպես գեղանկարչի ոգեշնչման աղբյուր:
«Այն թեման, որին անդրադարձել է Արմեն Գասպարյանը շատ լուրջ է, շատ խորը, նայելով նկարներին՝ կարելի է ասել, որ այստեղ արտահայտված է Աստծո ձայնը,- ասաց Կապանի հոգեւոր հովիվ տեր Վահան քահանա Հեբոյանը»:
Դանթեի «Աստվածային կատակերգություն» ստեղծագործությունը նկարազարդել է հանրաճանաչ գեղանկարիչ Գյուստավ Դորեն: Այս առումով Ա.Գասպարյանը նշեց, որ շատերն են անդրադարձել Դանթեի ստեղծագործությանը գեղանկարչության առումով: «Դանթեի նկարազարդումները ամենահաջողվածներից են, սակայն յուրաքանչյուր նկարիչ կարող է իր հայեցակետով, յուրովի մեկնաբանել Դանթեի ստեղծագործությունում նկարագրված իրադարձությունները, սա էլ Դանթեի ստեղծագործության իմ ընկալումն է: Եվ սա իմ ստեղծած շարքի մի մասն է»,- «Սյունյաց երկրին» փոխանցեց Ա. Գասպարյանը:
Արմեն Գասպարյանը սովորել է Ջորջ Հայրապետյանի գեղարվեստի դպրոց-ստուդիայում, այնուհետեւ ավարտել է Սանկտ Պետերբուրգի Գերցենի անվան մանկավարժական համալսարանի գեղարվեստական գրաֆիկական բաժինը: 1985 թվականից ստեղծագործում է այդ քաղաքում, Սանկտ Պետերբուրգի նկարիչների միության անդամ է: Գեղակարչի խորհրդանշական աշխարհը գերում է ներքին դրամատիզմով, նուրբ լիրիկայով եւ առեղծվածային գաղտնիքի զգացողությամբ: Նա գտել է գեղանկարի գեղարվեստական լեզուն՝ իր մեջ ներառելով դասական արվեստի ավանդույթները: Նրա աշխատանքները 1992 թվականից գտնվում են Գերմանիայի, Ֆինլանդիայի, Հոլանդիայի, ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի Դաշնության եւ շատ այլ երկրների անհատական հավաքածուներում:
ՎԱՀՐԱՄ ՕՐԲԵԼՅԱՆ