Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը հունիսի 2-ին հրապարակել է 9-րդ դասարանի հայոց լեզու առարկայի կենտրոնացված քննության գնահատականները: Ըստ այդմ հայոց լեզվի քննություն հանձնել է 31 021 սովորող: Նրանցից 1 686-ը կամ 5.4 %-ը ստացել է անբավարար գնահատական: 19-20 միավոր ստացել է 152 աշակերտ կամ քննություն հանձնածների 0.5 %-ը: Միջին միավորը կազմել է 12.16:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի մամուլի խոսնակ Խաչանուշ Գրիգորյանը ArmDaily.am-ի հետ զրույցում հայտնեց, որ վերջնական արդյունքները հայտնի կլինեն հունիսի 10-ին: Քննության արդյունքները բողոքարկել է մոտ 860 աշակերտ, ընդ որում բողոքարկել են ոչ միայն անբավարար գնահատական ստացած աշակետները, այլ նաև նվազագույնի շեմը հաղթահարածները՝ գնահատականը բարձրացնելու ակնկալիքով. «Դիմումների ընդունման ժամկետը ավարտվել է, հիմա ստուգում են գրավորները։ Հիմնական բողոքները կապված են շարադրության հատվածի հետ, հնարավոր է գրավորների ստուգման արդյունքում ընդհանուր գնահատական փոխվի»։
Հարցին՝ հնարավոր է գանգատարկման արդյունքում գնահատականը իջեցվի՝ Գրիգորյանը պատասխանեց, որ սովորաբար նման բան չի լինիում. «Եթե գնահատականը չի բարձրացվում, չի իջեցվում էլ, եթե ինչ որ մեխանիկական սխալ լինի միավորների գումարման հետ կապված, այդ դեպքում հնարավոր է բայց որպես կանոն խուսափում են դա անել»։
Գրիգորյանի խոսքով շարադրանքի հատվածը մեծապես կախված է եղել ուսուցիչների ճաշակից. «Շարադրանքի հատվածը ստուգել են ուսուցիչներ և բնականաբար սուբյեկտիվ մոտեցում կա՝ օրինակ ալիքավոր ընդգծված բառեր կան և գնահատականը իջեցված է, եթե օրինակ այդ հատվածում տվյալ ուսուցիչը ուրիշ բառ կօգտագործեր, այդ պատճառով ցածր է գնահատել, այսինքն շարադրության հատվածը մեծապես կախված է ուսուցիչների ճաշակից, նախասիրություններից։ Շատերը նաև խուսափել են առավելագույն գնահատականը նշել, կարծում եմ կանխելու համար ասենք այն, որ հնարավոր է 20 միավորը ստուգեն և այդ դեպքում իրենց նշանակած գնահատականը ստուգվի»։
Հնարավոր է ԳԹԿ-ն դիմի նախարարություն՝ քննատոմսում շարադրության հատվածը հանելու առաջարկությամբ։
Հիշեցնենք, որ կենտրոնացված քննություն հանձնած աշակերտները նույնպես երկու անգամ վերահանձնելու հնարավորություն կստանան: Այս անգամ արդեն յուրաքանչյուրը իր դպրոցում: