Կրթության եւ գիտության նախարարությունը վերջերս փոփոխություններ եւ լրացումներ է կատարել ավարտական քննություններին վերաբերող կարգում:
«Կենտրոնացված քննության մասնակցողների թվից հանվել են հատուկ կրթություն իրականացնող դպրոցների սովորողները: Իրենք քննությունը դարձյալ հանձնում են իրենց դպրոցներում»,- «Հայկական ժամանակի» հետ զրույցում ասաց Գնահատման եւ թեստավորման կենտրոնի (ԳԹԿ) փոխտնօրեն Կարո Նասիբյանը: Անդրադառնալով մյուս նորություններին՝ նա նշեց, որ առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները, բացի մտավոր զարգացածության խնդիր ունեցողները, կարող են քննությունը հանձնել ինչպես իրենց դպրոցում, այնպես էլ կենտրոնացված: Ընտրությունը թողնված է այդ երեխաներին:
Ինչ վերաբերում է այն աշակերտներին, որոնք ունեն մտավոր զարգացման խնդիրներ, նրանք ավարտական քննություն ընդհանրապես չեն հանձնելու: Այդ աշակերտների ատեստատում կներառվեն միայն տարեկան գնահատականները, իսկ քննական գնահատական չի լինի:
Այս տարի նաեւ կթարգմանվեն մաթեմատիկայի եւ բնագիտական առարկաների քննական թեստերը: «Այս տարի առաջին անգամ 4-րդ, 9-րդ եւ 12-րդ դասարանների մաթեմատիկա եւ բնագիտական առարկաների քննական թեստերը թարգմանվելու են ռուսերեն Հայաստանում գործող ռուսերենով ուսուցմամբ դպրոցների շրջանավարտների համար»,- ասաց Կարո Նասիբյանը: Ի դեպ, մի առիթով սրա անհրաժեշտությունը մեր զրույցում ընդգծում էին նաեւ Երեւանի Մայակովսկու անվան համար 7 հիմնական դպրոցի ուսուցիչներն ու աշակերտները, որոնք սովորում են ռուսական դասարաններում: Մանկավարժները նաեւ ընդգծում էին, որ այդ դասարաններում սովորող օտարերկրացի աշակերտների համար հայոց լեզվի քննական թեստերն անմատչելի են ու ճիշտ էին համարում, որ մոտեցումը լինի տարբերակված: Պարզվում է՝ այդ խնդրով դիմումներ են ուղղվել նաեւ կրթության եւ գիտության նախարարին:
«Ռուսական համայնքի ներկայացուցիչները, հասարակական կազմակերպություններ նամակ են գրել նախարարին, բայց նախարարությունից դեռեւս ոչ մի գրություն մենք չենք ստացել: Խնդրի մասին բարձրաձայնողները ասում են՝ քանի որ այդ դասարաններում հայերենի դասաժամերը քիչ են եւ այլն, խնդրում են միջոցներ ձեռնարկել: Եթե հայկական դասարաններում հայոց լեզու առարկայից գոյականը անցնում են, օրինակի համար, 50 դասաժամ, իրենք՝ 15-20: Նրանք կարծում են, որ այդ պայմաններում դժվար կարողանան հայկական դպրոցների հետ հավասար քննություն հանձնել հայոց լեզվից»,- տեղեկացանք ԳԹԿ փոխտնօրեն Կարո Նասիբյանը:
Գնահատման եւ թեստավորման կենտրոնը շուտով սկսելու է քննական կենտրոնների ղեկավարների, ԳԹԿ ներկայացուցիչների եւ թեստերը ստուգողների վերապատրաստման գործընթացը: Իսկ ահա քննության կազմակերպիչներին ԳԹԿ-ն չի վերապատրաստելու: Նրանց քանակը շատ մեծ է: «Մոտ 2 հազար հոգի, եւ այն էլ ամբողջ Հայաստանի մասշտաբով»,- նկատեց ԳԹԿ պաշտոնյան: Նա, սակայն, մտավախություն չունի, որ դա կարող է քննությունների ընթացքում խնդիրների պատճառ դառնալ՝ համոզված լինելով, որ այդ գործընթացին ներգրավվող ուսուցիչների համար որեւէ նոր բան չի լինելու, քանի որ դպրոցներին առաջարկվել է ներկայացնել այնպիսի թեկնածություններ, որոնք նախկինում մասնակցել են ուսումնական հաստատություններում անցկացվող քննությունների կազմակերպմանը: «Իրենք իրենց դպրոցներում քննություններն ինչպե՞ս էին կազմակերպում, նույն ձեւի էլ լինելու է սա, կազմակերպիչների ֆունկցիաները չեն փոխվել: Մենք ասել ենք՝ լինեն այնպիսի մարդիկ, ովքեր որ իրենց դպրոցներում քննություններին նորմալ մասնակցել են: Բացի դրանից, նրանք չեն լինելու հայոց լեզվի մասնագետներ: Քննական կենտրոնի ղեկավարն ու ԳԹԿ ներկայացուցիչները, որոնք վերապատրաստվելու են, այնտեղ ամեն ինչի համար պատասխանատուն իրենք են լինելու»,- ասաց Կարո Նասիբյանը:
Հիշեցնենք, որ այս տարի կենտրոնացված կարգով քննություն են հանձնելու 9-րդ դասարանի աշակարտները՝ հայոց լեզու առարկայից՝ մայիսի 26-ին: Այդ քննությունն անցկացվելու է հատուկ այդ նպատակով ձեւավորվելիք քննական կենտրոններում եւ ոչ դպրոցներում, բացառությամբ, փաստորեն, վերը նշված խմբերի դեպքում:
armtimes.com