Ազատ Գասպարյանի գլխավորած ճանապարհաշինական ընկերությունը հերթական անգամ օրինակելիություն է հանդես բերում

24.09.2020 12:28
8632

Սեպտեմբերի 23-ին աշխատանքային եռուզեռի ականատես եղանք Մեղրու ճանապարհների շինարարական հրապարակներում։
Մեր նախկին հրապարակման մեջ` «Ճանապարհը կենդանի օրգանիզմ է, նրան պետք է լինի ամենօրյա տեր» («Սյունյաց երկիր», 16 հունիսի 2020 թ.), անդրադարձել էինք Մ-2 Երեւան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման միջպետական ճանապարհի 10 կիլոմետրանոց հատվածի հիմնանորոգմանը։ 
Ինչպես տեղեկացանք հերթական այցի ժամանակ, լրիվ ավարտված են հողային աշխատանքները, արհեստական կառուցվածքների բետոնապատումը, ավարտին է մոտենում հունի մաքրումը։ Նշված ճանապարհահատվածի 5 կիլոմետրը երկու շերտով ասֆալտապատվել է, 6,5 կմ ճանապարհի ներքին շերտն է ասֆալտապատվել. ճանապարհաշինարարներն աշխատանքներ են տանում Լեհվազ բնակավայրի կամրջից դեպի Մեղրի ընկած հատվածում։ 
«Մեղրու ճանապարհների շինարարության եւ շահագործման ձեռնարկություն» ՍՊ ընկերության տնօրեն Ազատ Գասպարյանի փոխանցմամբ` մեծ թափով ընթանում են ճանապարհի կողնակների ամրացումը եւ ճանապարհային «հագուստի» վերակառուցումը, որ ներառում է ասֆալտբետոնե ծածկի սառը մշակում` ցեմենտի հավելումով, որն արդեն արվել է 7 կմ-ի վրա` 10 կիլոմետրից։
«Մշակվել է կոնկրետ ծրագիր, որ մինչեւ հոկտեմբերի վերջն ավարտին հասցնենք շինարարությունը, չնայած, որ պայմանագրի վերջնաժամկետը դեկտեմբերի 10-ն է։ Ժամկետից շուտ ենք ուզում ավարտել, քանզի հայտնի չէ, թե նոյեմբերին եղանակն ինչ անակնկալներ կմատուցի։ Նաեւ սուբվենցիոն ծրագիր ենք իրականացնում Ագարակ քաղաքում. հիմնանորոգում ենք չորս փողոց` ընդհանուրը 1 կմ 100 մ երկարությամբ։ Երկու ծրագիրն էլ ձգտում ենք ժամկետից շուտ ավարտել»։ 
Տնօրենը նաեւ հավելեց, որ ճանապարհաշինական աշխատանքների արդյունավետ եւ ժամանակին կատարմանը նպաստում է մեքենայական պարկի անընդհատ նորացումն ու արդիականացումը. վերջերս ձեռք են բերել նոր տեխնիկա, մասնավորապես` գերմանական արտադրության ասֆալտափռիչ մեքենա եւ գլդոններ։
Ինչ վերաբերում է կատարված աշխատանքների որակին, ապա միանշանակ կարելի է փաստել` Ազատ Գասպարյանի գլխավորած ճանապարհաշինական ընկերությունը հերթական անգամ օրինակելիություն է դրսեւորում։

Վահրամ Օրբելյան
 

Երևանի ու Բաքվի միջև համաձայնությունը հնարավոր է, բայց կողմերը պետք է ծանր փոխզիջումների գնան. ԱՄՆ պետքարտուղարություն

15.07.2024 23:50

Մեր աղոթքներն Արցախի համար են, հայացքները` դեպի Արցախ․ Դադիվանքի վանահայր. Տեսանյութ

15.07.2024 21:42

«Հյուսիս-Հարավը» ռազմաքաղաքական կարևորություն ունի ՀՀ-ի համար․ ԱԶԲ ներկայացուցիչները Սյունիքում են

15.07.2024 21:40

Տավուշում զինվորական բեռնատարի և ուղևորատար միկրոավտոբուսի վթարի հետևանքով որևէ զինծառայող չի հոսպիտալացվել. ՊՆ

15.07.2024 20:03

ԵԽ-ն մինչև 2025 թվականի հուլիս երկարաձգել է Իրանի դեմ պատժամիջոցները

15.07.2024 16:40

Ազդարարվել է «Արծիվ գործընկեր-2024» հայ-ամերիկյան համատեղ զորավարժության մեկնարկը

15.07.2024 15:24

ԵԱՏՄ երկրների միջև առևտուրը հունվար-ապրիլին 9,5 %-ով աճել է

15.07.2024 15:01

Ուկրաինան ԱԹՍ-ներով ենթակառուցվածքներ է թիրախավորել ՌԴ տարածքում

15.07.2024 14:05

Իրանում Ադրբեջանի դեսպանատունը վերսկսել է իր աշխատանքը

15.07.2024 12:56

Թուրքիայից հիշեցնում են՝ խաղաղության պայմանագիրը ենթադրում է նաև «Զանգեզուրի միջանցքը». Աբրահամյան

15.07.2024 12:25

Նարեկ Մկրտչյանի և Էրին ՄըՔիի գլխավորությամբ կնքվել է հուշագիր՝ ԼՂ-ից տեղահանվածների բնակարանային ապահովման ծրագրի արդյունավետ կիրարկման նպատակով

15.07.2024 12:21

Թուրանական քաղաքական գծի կրողներն ամեն գնով փորձում են ճանապարհը միջանցքի վերածել. Տիգրան Աբրահամյան

15.07.2024 12:05