Սեպտեմբերի 23-ին աշխատանքային եռուզեռի ականատես եղանք Մեղրու ճանապարհների շինարարական հրապարակներում։
Մեր նախկին հրապարակման մեջ` «Ճանապարհը կենդանի օրգանիզմ է, նրան պետք է լինի ամենօրյա տեր» («Սյունյաց երկիր», 16 հունիսի 2020 թ.), անդրադարձել էինք Մ-2 Երեւան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման միջպետական ճանապարհի 10 կիլոմետրանոց հատվածի հիմնանորոգմանը։
Ինչպես տեղեկացանք հերթական այցի ժամանակ, լրիվ ավարտված են հողային աշխատանքները, արհեստական կառուցվածքների բետոնապատումը, ավարտին է մոտենում հունի մաքրումը։ Նշված ճանապարհահատվածի 5 կիլոմետրը երկու շերտով ասֆալտապատվել է, 6,5 կմ ճանապարհի ներքին շերտն է ասֆալտապատվել. ճանապարհաշինարարներն աշխատանքներ են տանում Լեհվազ բնակավայրի կամրջից դեպի Մեղրի ընկած հատվածում։
«Մեղրու ճանապարհների շինարարության եւ շահագործման ձեռնարկություն» ՍՊ ընկերության տնօրեն Ազատ Գասպարյանի փոխանցմամբ` մեծ թափով ընթանում են ճանապարհի կողնակների ամրացումը եւ ճանապարհային «հագուստի» վերակառուցումը, որ ներառում է ասֆալտբետոնե ծածկի սառը մշակում` ցեմենտի հավելումով, որն արդեն արվել է 7 կմ-ի վրա` 10 կիլոմետրից։
«Մշակվել է կոնկրետ ծրագիր, որ մինչեւ հոկտեմբերի վերջն ավարտին հասցնենք շինարարությունը, չնայած, որ պայմանագրի վերջնաժամկետը դեկտեմբերի 10-ն է։ Ժամկետից շուտ ենք ուզում ավարտել, քանզի հայտնի չէ, թե նոյեմբերին եղանակն ինչ անակնկալներ կմատուցի։ Նաեւ սուբվենցիոն ծրագիր ենք իրականացնում Ագարակ քաղաքում. հիմնանորոգում ենք չորս փողոց` ընդհանուրը 1 կմ 100 մ երկարությամբ։ Երկու ծրագիրն էլ ձգտում ենք ժամկետից շուտ ավարտել»։
Տնօրենը նաեւ հավելեց, որ ճանապարհաշինական աշխատանքների արդյունավետ եւ ժամանակին կատարմանը նպաստում է մեքենայական պարկի անընդհատ նորացումն ու արդիականացումը. վերջերս ձեռք են բերել նոր տեխնիկա, մասնավորապես` գերմանական արտադրության ասֆալտափռիչ մեքենա եւ գլդոններ։
Ինչ վերաբերում է կատարված աշխատանքների որակին, ապա միանշանակ կարելի է փաստել` Ազատ Գասպարյանի գլխավորած ճանապարհաշինական ընկերությունը հերթական անգամ օրինակելիություն է դրսեւորում։
Վահրամ Օրբելյան