Ազատ Գասպարյանի գլխավորած ճանապարհաշինական ընկերությունը հերթական անգամ օրինակելիություն է հանդես բերում

24.09.2020 12:28
9459

Սեպտեմբերի 23-ին աշխատանքային եռուզեռի ականատես եղանք Մեղրու ճանապարհների շինարարական հրապարակներում։
Մեր նախկին հրապարակման մեջ` «Ճանապարհը կենդանի օրգանիզմ է, նրան պետք է լինի ամենօրյա տեր» («Սյունյաց երկիր», 16 հունիսի 2020 թ.), անդրադարձել էինք Մ-2 Երեւան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման միջպետական ճանապարհի 10 կիլոմետրանոց հատվածի հիմնանորոգմանը։ 
Ինչպես տեղեկացանք հերթական այցի ժամանակ, լրիվ ավարտված են հողային աշխատանքները, արհեստական կառուցվածքների բետոնապատումը, ավարտին է մոտենում հունի մաքրումը։ Նշված ճանապարհահատվածի 5 կիլոմետրը երկու շերտով ասֆալտապատվել է, 6,5 կմ ճանապարհի ներքին շերտն է ասֆալտապատվել. ճանապարհաշինարարներն աշխատանքներ են տանում Լեհվազ բնակավայրի կամրջից դեպի Մեղրի ընկած հատվածում։ 
«Մեղրու ճանապարհների շինարարության եւ շահագործման ձեռնարկություն» ՍՊ ընկերության տնօրեն Ազատ Գասպարյանի փոխանցմամբ` մեծ թափով ընթանում են ճանապարհի կողնակների ամրացումը եւ ճանապարհային «հագուստի» վերակառուցումը, որ ներառում է ասֆալտբետոնե ծածկի սառը մշակում` ցեմենտի հավելումով, որն արդեն արվել է 7 կմ-ի վրա` 10 կիլոմետրից։
«Մշակվել է կոնկրետ ծրագիր, որ մինչեւ հոկտեմբերի վերջն ավարտին հասցնենք շինարարությունը, չնայած, որ պայմանագրի վերջնաժամկետը դեկտեմբերի 10-ն է։ Ժամկետից շուտ ենք ուզում ավարտել, քանզի հայտնի չէ, թե նոյեմբերին եղանակն ինչ անակնկալներ կմատուցի։ Նաեւ սուբվենցիոն ծրագիր ենք իրականացնում Ագարակ քաղաքում. հիմնանորոգում ենք չորս փողոց` ընդհանուրը 1 կմ 100 մ երկարությամբ։ Երկու ծրագիրն էլ ձգտում ենք ժամկետից շուտ ավարտել»։ 
Տնօրենը նաեւ հավելեց, որ ճանապարհաշինական աշխատանքների արդյունավետ եւ ժամանակին կատարմանը նպաստում է մեքենայական պարկի անընդհատ նորացումն ու արդիականացումը. վերջերս ձեռք են բերել նոր տեխնիկա, մասնավորապես` գերմանական արտադրության ասֆալտափռիչ մեքենա եւ գլդոններ։
Ինչ վերաբերում է կատարված աշխատանքների որակին, ապա միանշանակ կարելի է փաստել` Ազատ Գասպարյանի գլխավորած ճանապարհաշինական ընկերությունը հերթական անգամ օրինակելիություն է դրսեւորում։

Վահրամ Օրբելյան
 

Հայաստանում զինծառայության ժամկետը 6 ամսով կկրճատվի. ԱԺ-ն ամբողջությամբ ընդունեց նախագիծը

16.12.2025 17:19

«ՌԴ դիվանագետներն այցելել են Սամվել Կարապետյանին»․ Կալուգին

16.12.2025 16:55

Սյունիքով անցնող ճանապարհի կառավարումը դուրս է բերվում ՀՀ բացառիկ իրավասությունից և տեղափոխվում է արտաքին պայմանագրային ու կառավարչական դաշտ. քաղաքագետ

16.12.2025 16:43

Իրանը և Հայաստանը քննարկել են հաջորդ տարվանից ներմուծվող էլեկտրաէներգիայի ավելացման հարցը

16.12.2025 16:21

250 մլն-ով քանի՞ արցախցի ընտանիքի բնակարանային հարց է լուծվելու, նախօրոք հաշվարկ արե՞լ են

16.12.2025 16:07

Քննարկվել է արցախցիների բնակապահովման համար 250 մլն․ վարկը

16.12.2025 16:06

Եթե նախկինում ԵՄ-ն Հայաստանում դեմոկրատիա էր ֆինանսավորում, ապա հիմա՝ բռնшտիրություն. Արմեն Աշոտյան

16.12.2025 16:01

«Մեր դիրքորոշումը հայտնի է». ԱԳՆ-ի արձագանքը «Թրամփի ուղու» մասին Վելայաթիի կոշտ հայտարարությանը

16.12.2025 15:23

Քննարկվել է ՀՀ և Վրաստանի ՊՆ-ների միջև ռազմավարական հաղորդակցության ոլորտում համագործակցության ընդլայնումը

16.12.2025 14:18

Թրամփի ծրագիրը ոչնչով չի տարբերվում «Զանգեզուրի միջանցքից», և Իրանը դեմ է դրան․ Ալի Աքբար Վելայաթի

16.12.2025 12:54

2026 թ․ հունվարի 1-ից անկանխիկ գործարքների դեպքում կենսաթոշակառուներին և նպաստառուներին կտրամադրվի ավելի շատ հավելավճար

16.12.2025 12:38

Ձյուն է և մերկասառույց․ իրավիճակը՝ ՀՀ ճանապարհներին

16.12.2025 11:56