Հայկական ազգային ավիափոխադրողը նախատեսում է կանոնավոր չվերթներն սկսել արդեն 2022 թ․ մայիսի վերջից

14.01.2022 12:29
1710

Հայկական ազգային ավիափոխադրողը նախատեսում է կանոնավոր չվերթներն սկսել արդեն 2022 թվականի մայիսի վերջից։ Այսօր կայացավ Հայկական ազգային ավիաուղիների` «Ֆլայ Արնայի» ապրանքանիշի շնորհանդեսը։ «Էյր Արաբիա» խմբի գործադիր տնօրեն Ադել Ալին անդրադարձավ ավիատոմսերի գնային քաղաքականության վերաբերյալ հարցին։

«Գինն այսօր ոլորտում շարունակում է մնալ դինամիկ՝ սկսվում է ամենացածրից, հասնում լավագույն ամենամրցակցային գնային մակարդակի։ Նպատակն է խթանել շուկայի զարգացումը, այսինքն՝ շատ ճամփորդողներ գրավել դեպի մեր ընկերություն։ Գինը պետք է լինի հնարավորինս մրցակցային՝ պահպանելով բիզնես մոդելը»,- ասաց նա։

Ադել Ալին հավելեց, որ թռիչքներն սկսելու են երկու օդանավով, հետո շատ արագ երրորդն է միանալու․ «Մայիսի վերջին հուսով ենք՝ երկու օդանավով Երևանից կթռչենք»։

Դեռևս 2020 թվականի հունիսին տեղեկություն եղավ, որ ԵՄ ավիացիոն «սև ցուցակում» առաջին անգամ ընդգրկվել էր նաև Հայաստանը։ Քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանն այն ժամանակ հայտարարել էր, որ Եվրամիության ավիացիոն «սև ցուցակից» դուրս գալու համար Հայաստանից առնվազն 2․5 տարի կպահանջվի։

Ներկայում այս խնդիրը դեռ լուծված չէ, և հարցին, թե ինչպե՞ս է այս իրավիճակում ազգային ավիափոխադրողն իրականացնելու իր աշխատանքը, եվրոպական ուղղություններով թռիչքներ լինելո՞ւ են, Ադել Ալին պատասխանեց․ «Մենք աշխատել ենք և շարունակելու ենք աշխատել այս խնդրին զուգահեռ։ Մեր աշխատանքը հիմնելու ենք տեխնիկական ստանդարտների վրա, որոնք օգտագործվել են տարբեր ավիահանգույցներում ամբողջ աշխարհում։ Եվրոպայում գրեթե 40 օդանավակայանների հետ աշխատում ենք։ Գրեթե վստահ ենք, որ այս տեխնիկական խնդիրը խոչընդոտ չէ։ Ըստ մեր բիզնես պլանի՝ որոշ ուղղություններ արդեն սահմանված են՝ Կենտրոնական Ասիա, Ռուսաստանի Դաշնություն, Միջին Արևելք։ Եվրամիությունը մեր բիզնես պլանի մի մաս է, բայց ոչ անմիջական։ Նախ պետք է փորձենք ստանալ մեր սերտիֆիկատը, ստանալ թույլտվություն, հետո բացել երթուղին»։

Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ԱՆԻՖ) գործադիր տնօրեն Դավիթ Փափազյանը ասաց, որ կառավարության կողմից ազգային ավիափոխադրողին սուբսիդավորման մասին ընդհանրապես խոսք չի գնում՝ ոչ հարկային արտոնությունների, ոչ այլ տեսքով։ Պետության կողմից միայն ֆինանսավորում է լինելու՝ հայկական կողմը 51 տոկոս, օտար ներդրողը՝ 49 տոկոս մասնաբաժնով։

Նշենք, որ ԱՆԻՖ-ի և Մերձավոր Արևելքի ու Հյուսիսային Աֆրիկայի առաջին և ամենամեծ բյուջետային ավիափոխադրող՝ «Էյր Արաբիայի» միջև 2021 թվականի հուլիսին ստորագրվել է հայկական նոր ազգային ավիաընկերության ստեղծման վերաբերյալ համաձայնագիր: Ստեղծված համատեղ ձեռնարկությունը կգործի որպես բյուջետային ուղևորափոխադրող ավիաընկերություն, որի բազան կհանդիսանա Երևանի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանը։ Հանրության առաջարկների հիման վրա ավիաընկերության անունն ընտրվել է «Ֆլայ Արնա, Հայկական ազգային ավիաուղիներ» (Fly Arna Armenian National Airlnes)։

Իրանի ազգային անվտանգության խորհուրդը որոշել է պատասխանել Իսրայելին

02.11.2024 22:20

Կաղնուտի հիմնախնդիրները՝ պատգամավորի ուշադրության կենտրոնում

02.11.2024 20:16

Նոյեմբերի 3-ին տեղի կունենա եպիսկոպոսական ձեռնադրություն և օծում

02.11.2024 17:35

ՃՏՊ Սիսիան-Աղիտու ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ

02.11.2024 15:19

Իրանը լուրջ հարված կհասցնի Իսրայելին և ԱՄՆ-ին. Իրանի հոգևոր առաջնորդ

02.11.2024 14:46

Դեկտեմբերի 1-ից կգործի Վաղատուրի նախակրթարանը

02.11.2024 12:57

Ծանրորդ Միլենա Խաչատրյանը դարձավ Եվրոպայի մինչև 23 տարեկանների փոխչեմպիոն

01.11.2024 22:26

Այն, ինչ անում է Ադրբեջանը Ստեփանակերտում, մշակութային զտում է. Ստեփանակերտի քաղաքապետը ահազանգում է

01.11.2024 22:23

Մեզ արժանապատիվ խաղաղություն է պետք

01.11.2024 22:06

1967 թվականի այս օրը Արցախում տեղադրվեց «Մե՛նք ենք մեր լեռները» հուշարձանը

01.11.2024 21:39

Մեզ սպասվում է համեմատաբար սառը և բավարար տեղումներով նոյեմբեր. Սուրենյան

01.11.2024 19:57

Դոլարն էժանացել է. ինչ փոփոխություններ է արձանագրել տարադրամի շուկան նոյեմբերի 1-ին

01.11.2024 19:50