Այսօր՝ ապրիլի 27-ին, «Սյունյաց երկրի» խմբագրություն են այցելել «Զանգեզուրի ՊՄԿ» ՓԲ ընկերության բեռնատարների վարորդները:
Եկել էին հրապարակավ զգուշացնելու Վահե Հակոբյանին եւ Մհեր Պոլոսկովին:
Բանն ի՞նչ է:
Մինչեւ Վահեի եւ Մհերի գալը տեղացի վարորդներն աշխատում էին նորմալ պայմաններում եւ համարյա թե խնդիրներ չունեին:
Գաղութարարների գալուց հետո իրավիճակը կտրուկ փոխվել է:
Բեռնափոխադրումների մեծ մասը տրվել է Վահե Հակոբյանի ընտանիքին պատկանող մեքենաներին. Վահեն անձամբ ունի 36 բեռնատար, որոնք ընդգրկված են Քաջարանի կոմբինատի աշխատանքներում:
Պարզվում է՝ ավտոմայրուղում երեւացող «ՍԿԱՆԻԱ» մակնիշի եւ «ԱՎ» տառերով համարանիշի 30 տոննանոց բեռնատարները հենց Վահե Հակոբյանինն են, նրանք էլ կատարում են բեռնափոխադրումների առյուծի բաժինը:
Վահե Հակոբյանի սեփական բեռնատարներից յուրաքանչյուրն ամսական կատարում է 13-14 ուղերթ:
Իսկ տեղացի վարորդնե՞րը…
Տեղացի մոտ 70 վարորդից յուրաքանչյուրին ամսական 4-5 ուղերթի հնարավորություն է տրվում, ինչը չի բավականացնում ո՛չ մեքենաների, ո՛չ էլ տան նվազագույն ծախսերը հոգալուն:
Մի ուրիշ հանգամանք էլ. Վահեի 30 տոննա տարողությամբ բեռնատարներին բարձում են 30 տոննա խտանյութ, իսկ տեղացի վարորդների մեքենաներին՝ 28 տոննա:
Հենց այսօր՝ ապրիլի 27-ին, Քաջարանի կոմբինատում բարձել են 42 մեքենա խտանյութ, որից 35-ը Վահեի մեքենաներն են:
Քաջարանցի վարորդներին մտահոգում է նաեւ Վահե Հակոբյանի ու Մհեր Պոլոսկովի տիեզերական ատելությունը տեղաբնակների եւ հատկապես կապանցիների հանդեպ: Եթե, օրինակ, լրացուցիչ բեռնատար մեքենայի կարիք է առաջանում, նրանք գերադասում են այդ մեքենան բերել հանրապետության այլ շրջաններից, բայց ոչ Կապանից:
Ըստ վարորդների՝ դա արվում է նաեւ բեռնատար մեքենաների մի մասը (հատկապես դրսեկ մեքենաների) ոչ հարկային դաշտում (ստվերում) պահելու նպատակով:
Ի՞նչ են ուզում Քաջարանի կոմբինատի բեռնատարի վարոդները:
Մհեր Պոլոսկովն ու Վահե Հակոբյանը մեկ շաբաթվա ընթացքում պետք է կարգավորեն խնդիրը՝ տեղացի վարորդներին ամսական գոնե 7-8 ուղերթ հատկացնելով:
Պահանջում են նաեւ՝ Վահե Հակոբյանի սեփական 36 մեքենաները պետք է լքեն Սյունիքի սահմանները՝ իրենց տեղը զիջելով տեղացի վարորդներին, ովքեր գործազուրկ վիճակում են:
Բեռանատարի վարորդները զգուշացնում են՝ հարցը մեկ շաբաթում չլուծելու դեպքում կփակեն Մեղրի-Երեւան ավտոմայրուղին, նաեւ թույլ չեն տա, որ Քաջարանի կոմբինատի խտանյութը տեղափոխվի Երեւան:
ՍԱՄՎԵԼ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆ