Քննարկվել է Հայաստանի և Իրանի միջև՝ Արաքս գետի վրա երկրորդ կամրջի կառուցման հարցը

14.05.2024 14:09
475

«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամի տնօրեն Գոռ Ավետիսյանը Իրանի ճանապարհների և քաղաքաշինության նախարարության պաշտոնյաների հետ քննարկել է Հայաստանի և Իրանի միջև՝ Արաքս գետի վրա երկրորդ կամրջի կառուցմանն առնչվող հարցեր։ Այդ մասին հայտնում են «Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամից։

«Հայաստանի և Իրանի ներկայացուցիչները հանդիպման ընթացքում քննարկել են կամրջի կառուցման ծրագիրը մշակելու նպատակով աշխատանքային խումբ ստեղծելու հարցը։ Հայկական կողմն ուղարկել է հայ մասնագետների առաջարկվող ցանկը՝ աշխատանքային խմբում ներգրավելու համար։ Ստեղծվելիք աշխատանքային խումբը կքննարկի և կմշակի կամրջի կառուցման կոնցեպտը»,- ասված է հաղորդագրությունում։

Հիմնադրամից նշում են, որ նոր կամրջի կառուցման անհրաժեշտությունն առաջացել է սահմանը հատող մեքենաների թվի աճի, փոխադրումների ավելացման արդյունքում։

«Իրանի մասնագետների կողմից Մեղրիի սահմանային անցակետում ուղևորափոխադրումների և բեռնափոխադրումների ծավալների վերաբերյալ իրականացված վերջին հետազոտության համաձայն՝ 2023-ի չորրորդ եռամսյակում տրանսպորտային միջոցների ընդհանուր թիվը, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, զգալիորեն աճել է։ Հաշվի առնելով Հայաստան-Իրան սահմանը հատող մեքենաների թվի աճը, ինչպես նաև Ագարակ-Քաջարան ճանապարհահատվածի կառուցման և արդիականացման արդյունքում ուղևորափոխադրումների ու բեռնափոխադրումների կանխատեսվող աճի արագ տեմպերը՝ առաջացել է Հայաստանի և Իրանի միջև երկրորդ կամրջի կառուցման անհրաժեշտություն»,- ասված է հաղորդագրությունում։

Իրանի և Հայաստանի միջև առաջին կամրջային անցումն Արաքս գետի վրայով շահագործման է հանձնվել 1996-ին։ Գործող կամրջի երկարությունը 192 մ է։

***

Հայ-իրանական սահմանին նոր կամուրջ կառուցելու մասին նախորդ տարվա հոկտեմբերին Երևանում խոսել էր Իրանի ճանապարհների և քաղաքաշինության նախարար Մեհրդադ Բազրփաշը։ Նրա կարծիքով՝ Հայաստանի ու Իրանի միջև գործող կամուրջն արդեն բավարար չէ ապահովելու աճող ապրանքաշրջանառության ծավալները։ Իրանցի նախարարը նշել էր, որ հայկական կողմի հետ ձեռք է բերվել պայմանավորվածություն՝ այդ առիթով աշխատանքային խումբ ձևավորելու համար։

Հայաստանն իրանական ընկերությունների հետ 2023-ի հոկտեմբերի 23-ին ստորագրել էր «Հյուսիս-հարավի» Ագարակ-Քաջարան 32 կմ երկարությամբ ճանապարհահատվածի շինարարության պայմանագիրը։ Տրանշ 4-ի՝ Քաջարան-Ագարակ վերակառուցման գործող ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է վերակառուցել շուրջ 32 կմ ընդհանուր երկարությամբ՝ Ագարակ (Իրանի սահման)-Վարդանիձոր-նախատեսվող Քաջարանի թունելի ելք հատվածը։ Նախատեսվում է կառուցել թվով 5 նոր փոխհատում, 6 նոր Էստակադա, 920 մետր ընդհանուր երկարությամբ 2 նոր թունել և 17 նոր կամուրջ։ Շինարարական աշխատանքները նախատեսվում է ավարտել երեք տարվա ընթացքում։

Բարեկարգված հերթական բակը՝ այս անգամ Գարեգին Նժդեհ փողոցում

17.05.2025 19:17

Արդյունավետ հանդիպում՝ Ֆրանսիայի նախագահ Էմանուել Մակրոնի հետ․ Նիկոլ Փաշինյան

16.05.2025 21:54

Հայաստանի զինանշանն արտացոլում է հարևանների նկատմամբ տարածքային պահանջներ․ Ադրբեջանի ԱԳՆ

16.05.2025 19:26

Հրանտ Դանիելյանի տուն-թանգարանն այլևս իրողություն է

16.05.2025 15:58

Գազամատակարարման պլանային դադարեցումներ` Կապանում, Դիլիջանում, Գեղարքունիքի մարզի որոշ բնակավայրերում մայիսի 19-ին և 20-ին

16.05.2025 14:44

Հողագործական աշխատանքների ընթացքում խիստ կարևոր է պահպանել թունաքիմիկատների օգտագործման անվտանգության կանոնները. ԱՆ

16.05.2025 14:39

Ստամբուլում մեկնարկել են ԱՄՆ-Թուրքիա-Ուկրաինա բանակցությունները

16.05.2025 14:34

Ռուբիոն Ստամբուլում կհանդիպի Թուրքիայի և Ուկրաինայի արտգործ նախարարների հետ. CNN Türk

16.05.2025 12:35

Քննչական կոմիտեն պարզաբանում է՝ Անուշ Միրզոյանը մեղադրվում է 2021թ․-ին Սյունիքում տեղի ունեցած դեպքի առթիվ

16.05.2025 12:17

Երեկվան պատմությունը և այսօրվան իրականությունը

16.05.2025 12:07

Այսօր աշխարհակարգը ենթարկվում է օբյեկտիվ, բայց ցավոտ վերափոխման. ԱՊՀ գլխավոր քարտուղարի տեղակալ

16.05.2025 11:52

Արծրուն Հովհաննիսյանը երկրի գլխավոր հեռուստաալիքի եթերում պղծել է մեր հերոս նախնիների հիշատակը. Կոպիրկինի նամակը Սուրեն Պապիկյանին

16.05.2025 11:43