Զանգեզուրի կոմբինատի բնականոն աշխատանքների ապահովման համար կարևոր նշանակություն ունի ընկերության տրանսպորտի դեպարտամենտի գործունեությունը, որի աշխատանքներին ծանոթանալու համար զրուցեցինք կառույցի ղեկավար Ալեքսանդր Ալավերդյանի հետ, ով դեպարտամենտը ղեկավարում է 2022 թվականի ապրիլից, իսկ մինչ այդ՝ 18 տարի, աշխատել է «Ագարակի ՊՄԿ» ՓԲ ընկերությունում՝ զբաղեցնելով տնտեսագիտական բաժնի պետի, անվտանգության ծառայության պետի, ապա կոմերցիոն տնօրենի տեղակալի (տրանսպորտի և պահեստների հարցով) պաշտոնները: Ծնվել է Քաջարան քաղաքում 1976-ին, ավարտել է Գրիգոր Մագիստրոսի անվան համալսարանի տնտեսագիտական բաժինը:
- Պարոն Ալավերդյան, ի՞նչ է իրենից ներկայացնում «Զանգեզուրի ՊՄԿ» ՓԲ ընկերության տրանսպորտի դեպարտամենտը, և ի՞նչ խնդիրներ են դրված դեպարտամենտի առջև:
- Տրանսպորտի դեպարտամենտը բաղկացած է երեք ենթակառույցից՝ տրանսպորտի, հատուկ ծրագրերի բաժիններ և վառելիքաքսայուղային ծառայություն։
Բաժնի մեջ են մտնում № 1 և № 2 ավտոհավաքակայանները, ավտոտնտեսության վերանորոգման արտադրամասը:
Հատուկ ծրագրերի բաժինը և վառելիքաքսայուղային ծառայությունը՝ որպես ստորաբաժանումներ, ենթակա ստորաբաժանումներ չունեն:
№ 1 ավտոհավաքակայանը սպասարկում է արտադրությանը, հիմնականում՝ հատուկ տեխնիկայով և բեռնատար մեքենաներով:
№ 2 ավտոհավաքակայանը հիմնականում ներառում է մարդատար և ուղևորափոխադրող մեքենաներ, փոքր բեռնատարներ՝ «ՈՒԱԶ» մակնիշի և «Փիքափներ», որոնք ընկերությունում կատարում են տարբեր ծառայություններ:
Վերանորոգման արտադրամասն այդ երկու ավտոհավաքակայանի վերանորոգումներն է կատարում:
Վառելիքաքսայուղային ծառայության հիմնական ֆունկցիաներն են՝ վառելիքի ստացումը, պահպանումը և բաշխումն ըստ արտադրամասերի:
Հատուկ ծրագրերի բաժինը զբաղվում է պոչամբարի ռեկուլտիվացիայով, պոչամբարի հետ կապված մյուս խնդիրների լուծմամբ, ինչպես և սոցիալական ծրագրերի իրականացմամբ, եթե համայնքապետարանների դիմումներով ինչ-որ տեխնիկական աշխատանքներ, բեռնափոխադրումներ կատարելու անհրաժեշտություն է լինում:
- Արդյո՞ք օգտագործվող տրանսպորտային միջոցներն ընկերությանն են պատկանում, թե՞ նաև այլ կազմակերպությունների կամ մասնավոր անձանց միջոցներն են:
- Գրեթե բոլոր տրանսպորտային միջոցները և տեխնիկան պատկանում են կոմբինատին, բացառություն է ավտոաշտարակը. երբ մեր մեքենան անսարք է եղել՝ վարձակալել ենք: Առհասարակ, երբ հատուկ տեխնիկայի կարիք ենք ունենում՝ վարձակալում ենք: Օրինակ, ծանր տրանսպորտային միջոցներ կամ էքսկավատորներ տեղափոխելու համար:
Նաև ավտոբուսներ, որոնք կոմբինատի աշխատողներին Կապանից, Բաբիկավանից և այլ բնակավայրերից տեղափոխում են Քաջարան՝ աշխատանքի, հետ տանում. մի մասը պատկանում է «Լավ ընկեր» ՍՊԸ-ին։
- Ինչպե՞ս կամ ի՞նչ սկզբունքով են ընտրվում տրանսպորտային միջոցներ ունեցող ընկերությունները կամ մասնավոր անձինք:
- Հիմնականում ընտրվում են տրանսպորտային միջոցներ ունեցող ընկերությունները, որոնք ունեն համապատասխան լիցենզիա՝ ուղևորափոխադրումներ կատարելու համար, որովհետև դա պարտադիր պայման է: Մյուս բոլոր դեպքերում նախապատվությունը տալիս ենք մեքենայի տեխնիկական վիճակին, նկատի ենք ունենում նաև առաջարկվող վարձավճարի չափը:
- Տեխնիկական ի՞նչ միջոցներից կամ մեքենաներից է հիմնականում բաղկացած ընկերության ավտոհավաքակայանը:
- Ժամանակակից տեխնիկական միջոցներ են: Հատուկ տեխնիկան հիմնականում ամերիկյան Cat, չինական XCMG և ռուսական արտադրության միավորներ են, մեքենաները՝ նույնպես: Ճապոնական արտադրության մեքենաներ էլ շատ ունենք:
- Տրանսպորտի դեպարտամենտին զուգահեռ ընկերությունն ունի նաև տեխնոլոգիական հավաքակայան, որը մտնում է արտադրական դեպարտամենտի մեջ:
- Տեխնոլոգիական հավաքակայանը զբաղվում է լեռնային ապարի տեղափոխմամբ. հանքաքարը և դատարկ ապարը տեղափոխում են դատարկ ապարի լցակույտեր, իսկ հանքաքարը՝ ջարդման արտադրամաս:
- Որքա՞ն աշխատող ունի դեպարտամենտը, և ի՞նչ մասնագետներ կան աշխատակազմում վարորդներից բացի:
- Տրանսպորտի դեպարտամենտում աշխատում է 505 աշխատող, վարորդներից բացի կան վերանորոգող մեխանիկներ, ելքի մեխանիկներ, գործակարգավարներ (դիսպետչերներ), շահագործման բաժնի աշխատակիցներ: Տնտեսագետները և նորմավորողներն այլ կառույցի մեջ են լինում, բայց մեր արտադրամասում են աշխատում: Նաև առաջատար ինժեներներ, ովքեր գլխավորապես զբաղվում են պահեստամասերի խնդրով, նոր պահանջագրեր, գնման հայտեր կազմելով և այլն: Ունենք նաև հերթափոխի պետեր, ավտոմեքենաների լիցքավորողներ...
- Տրանսպորտի դեպարտամենտի կանոնավոր գործունեությունը հնարավոր չէ պատկերացնել առանց ավտոտնտեսության վերանորոգման արտադրամասի:
Այդ մասին...
- Ավտոտնտեսության վերանորոգման արտադրամասի ուժերը քիչ են՝ համեմատած ընդհանուր տնտեսության մակարդակին, ինչի համար էլ համագործակցում ենք այլ կազմակերպությունների հետ: Այն, ինչ չենք հասցնում կամ երբ չենք ունենում համապատասխան մասնագետներ, դիմում ենք «Աժդանակ», «Միգ Մոթոր», «Տոյոտա Երևան» և այլ ընկերությունների, որոնք կարող են ավելի արագ կազմակերպել նորոգումները:
- Տրանսպորտի դեպարտամենտն այն ոլորտն է, որն անընդհատ արդիականացման պահանջ ունի:
Ի՞նչ ընթացքի մեջ է արդիականացման գործընթացը, և ի՞նչ ծրագրեր ունեք այդ ուղղությամբ: Հատկապես ո՞ր երկրների տրանսպորտային միջոցներն են պահանջված՝ նկատի ունենալով մեր տեղական պայմաններն ու առանձնահատկությունները:
- Արդիականացումն անընդհատ կատարվող գործընթաց է: Երբ դիտարկում ենք վերջին տարիների դինամիկան, ապա ակնհայտ է դառնում, որ լուրջ փոփոխություններ կան:
Հիմնականում ձեռք են բերվում ռուսական և չինական արտադրության մեքենաներ, որոնց և՛ շահագործման պայմանները, և՛ վերանորոգումն ավելի մատչելի են, քան գերմանական նույնանման մեքենաները:
- Սովորաբար տրանսպորտի ոլորտի թիվ 1 խնդիրը համարվում է մեքենաների անվտանգ շահագործումը:
Հաջողո՞ւմ եք ապահովել տրանսպորտային միջոցների անվտանգ շահագործումը:
- Մեքենաների անվտանգ շահագործումն իսկապես կարևորագույն խնդիրն է:
Ամենօրյա ռեժիմով՝ ելքի մեխանիկներից սկսած, արտադրամասի պետերով, շահագործման բաժնի պետերով անընդհատ հետևում են...
Աշխատանքի անվտանգության բաժնի հետ պարբերաբար հրահանգավորումներ են իրականացվում, և, փառք Աստծո, կարողանում ենք ապահովել տեխնիկայի անվտանգ շահագործումը:
Կայուն զարգացման դեպարտամենտի հետ համագործակցելով, անվտանգ շահագործումն ապահովելու համար, ձեռք ենք բերել անվտանգության գոտիներ (նման գոտիներ չունեցող մեքենաների համար), որպեսզի մարդիկ ավելի անվտանգ աշխատեն:
- Դուք արդեն նշեցիք, որ դեպարտամենտում ընդգրկված են 500-ից ավելի աշխատակից:
Եվ ինչպե՞ս եք իրականացնում կադրերի ընտրությունը:
- Եթե վարորդ ենք ընդունում, ապա պարտադիր առաջնահերթություն է տրվում այն մարդկանց, ովքեր ունեն աշխատանքային փորձ, ովքեր աշխատանքային նախկին վայրից դրական բնութագիր են ներկայացնում. դրանք դիտարկվում են որպես առավելություն:
Մեխանիկներին ու մնացած այլ կադրերին ևս նույն մեթոդով ենք աշխատանքի ընդունում:
Այլ մոտեցումներ էլ ունենք. օրինակ, մեխանիկներ ընտրում ենք մեր վարորդներից, ովքեր ունեն բարձրագույն կրթություն և աշխատանքի ընթացքում ցուցաբերել են մասնագիտական կարողություններ, գործնական հատկանիշներ:
- Ըստ մեր ունեցած տեղեկությունների՝ Քաջարան ու Կապան համայնքների բնակիչներից շատերը ժամանակ առ ժամանակ, ինչ-ինչ հարցեր լուծելու և հատկապես բեռնափոխադրումների համար, տրանսպորտային միջոց են խնդրում ընկերությունից՝ աջակցության կարգով:
Կարողանո՞ւմ եք օգտակար լինել մարդկանց:
- Քաջարան, Կապան համայնքներից նման դիմումներ շատ են լինում՝ և՛ սոցիալապես անապահով խավերից, և՛ սովորական քաղաքացիներից:
Օգնում ենք նրանց, անգամ Երևան բեռներ փոխադրելու հարցում, եթե կոմբինատում ազատ մեքենա է լինում կամ մեքենան դատարկ է գնում մայրաքաղաք:
Նման դեպքերում անհրաժեշտ է դիմել տնօրենությանը և թույլտվություն ստանալ:
Երբեմն տեխնիկա են ուզում հողամասում աշխատանքներ կատարելու համար, որը ոչ միշտ է բավարարվում՝ մեր ծանրաբեռնվածությունը նկատի ունենալով:
Դիմումներ են լինում գերեզմանոցներում աշխատանքներ կատարելու, սգո առիթների համար. նման դեպքերում պարտադիր կարգով օգնություն ենք ցույց տալիս:
- Ի՞նչ սկզբունքով է նոր տեխնիկան բաշխվում:
- Ստացված նոր տեխնիկան, եթե եկել է փոխարինելու հնին, ապա տրամադրվում է տվյալ հին տեխնիկայի վարորդին:
Եթե ստացել ենք տեխնիկա ու պետք է հատկացնենք որևէ վարորդի, ապա հարցը թողնում ենք արտադրամասի պետի, նրա տեղակալի, շահագործման գծով մասնագետի և մեխանիկների հայեցողությանը. հիմնականում նրանք գիտեն, թե ով է արժանի, գիտեն, թե մինչ այդ ով ինչպես է շահագործել իրեն ամրակցված մեքենան:
- Եվ, իհարկե, պրոբլեմներ, խնդիրներ, ծրագրեր...
Արդյո՞ք դեպարտամենտի ներկա վիճակը բավարարում է ընկերության օրավուր աճող պահանջներին:
- Պրոբլեմներն ամենօրյա են... Ծրագրերն ավելի շատ կապված են ավտոտնտեսության վերանորոգման արտադրամասի, վառելիքաքսայուղային ծառայության արդիականացման հետ:
Մեր երկու ավտոհավաքակայանի համար ավելի հարմար տարածք գտնելն ու նոր հավաքակայաններ կառուցելն անհրաժեշտություն է: Բայց այս տարվա համար առաջնահերթ է ավտոհավաքակայանի և տեխնոլոգիական ավտոհավաքակայանի համար վառելիքաքսայուղային ծառայության նոր լիցքակետերի կառուցումը:
Ներկա դրությամբ դեպարտամենտը կարողանում է լիովին բավարարել ընկերության պահանջները, բայց արտադրության ծավալների մեծացմանը զուգահեռ ավելացվում են նաև տրանսպորտի դեպարտամենտի հնարավորությունները:
Հարցազրույցը՝
Մարի Նավասարդյանի