Եթե Հայոց պատմության 7-րդ դասարանի դասագրքի բովանդակության համատեքստում առաջնորդվեի նախորդ մոդելներով, Խորհրդային տարիների գաղափարաբանական մշակված, բայց չերևացող իրողություններով, գուցե ինչ-որ տեղ աննկատ կանցներ, ասուլիսում ասաց պատմաբան, պատմության դասագրքի հեղինակ Սմբատ Հովհաննիսյանը։
«Մենք բովանդակությանը կցել ենք նոր առաջադրանքներ, քանի որ դասագրքի հիմնական նպատակներից մեկն այն է, որ աշակերտների մոտ պետք է ձևավորվի քննական մտածողությունը, գումարած՝ պատմական մտածողությունը։ Այսինքն՝ մենք դասագրքում բովանդակային փոփոխություններ չենք արել, թեպետ կան որոշ հատվածներ, որոնք մեկնաբանվել են նորովի, սակայն շեշտադրումը գնացել է նաև առաջադրանքների ուղղությամբ»,- նշեց նա։
Հովհաննիսյանի խոսքով՝ այս դասագիրքը նորություն է, և կարևոր փոփոխությունների տեղիք տվող դասագիրք է. «Այստեղ չեք գտնի մի հատված, որը անտեղի կլինի, և աշակերտների ուշադրություն շեղող չի լինի։ Եթե նախկինում կային քարտեզներ, ապա դրանք պարզապես քարտեզներ էին, նոր դասագրքի մեջ կա և՛ քարտեզը, և՛ առաջադրանքները։ Դասագիրքը Աստվածաշունչ չէ, այստեղ կարևոր է նաև ուսուցչի դերը, իսկ գիրքը խթանող ազդեցություն ունի»։
aysor.am