Երկաթուղին վերականգնելու համար Հայաստանը բավարար մասնագիտական ներուժ ունի․ Քոչինյան

15.02.2022 10:18
1917

Հայաստանն Ադրբեջանին կապող Երասխ-Ջուլֆա-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու հայկական կողմում գտնվող հատվածները վերականգնելու համար Հայաստանը բավարար մասնագիտական ներուժ ունի, «Ազատության» հետ զրույցում կարծիք հայտնեց տրանսպորտի նախկին նախարար, երկաթուղին վերագործարկելու հարցով աշխատանքային խմբի անդամ Հենրիկ Քոչինյանը։

«Բարեբախտաբար Հայաստանում դեռևս մասնագիտական ներուժը կա, տարիքները մի քիչ, ոչինչ, բարձր է, բայց երիասարդներ էլ կան, որոնք կարող են միանալ», - ասաց Քոչինյանը։

Առաջիկա օրերին մասնագետները սկսելու են Երասխի ու Մեղրիի հատվածներում ուսումնասիրություններ իրականացնել, ինչի հիման վրա էլ հետագայում նախագիծ կմշակվի, այս աշխատանքներին կմասնակցեն նաև ռուսական կողմի ներկայացուցիչները։ Հենց «Ռուսական երկաթուղիներն» է մինչև 2038 թվականը ստանձնել հայկական երկաթգծերի կոնցեսիոն կառավարումը։

Երկաթուղին վերագործարկելու պայմանավորվածության մասին կողմերը հստակ հայտարարեցին նախորդ տարեվերջին Սոչիում, ապա Բրյուսելում երկու երկրների ղեկավարների հանդիպումներից հետո։

Ըստ այդմ, Ադրբեջանի հետ կապը վերականգնելու համար Հայաստանը Մեղրիի հատվածում 45 կիլոմետրանոց երկաթգիծ պետք է կառուցի։

Թե հայկական կողմում երբ կսկսվի շինարարությունը, դեռ հայտնի չէ, հստակ չէ նաև թե դրանք որքան կարժենան Հայաստանի համար, և այդ գումարը որտեղից են ներգրավելու։ Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը ավելի վաղ խոսել էր շուրջ 200 միլիոն դոլարի մասին։

Իշխանությունները հայտարարում են՝ երկաթուղու վերագործարկումը տնտեսական լայն հնարավորություններ կբացի Հայաստանի առջև: Մի շարք տնտեսագետներ, քաղաքական գործիչներ, մինչդեռ, հակառակն են պնդում՝ մեծ ակնկալիքներ ունենալ պետք չէ։

Հենրիկ Քոչինյանն ընդգծում է՝ այսպիսի պնդումներ անելու համար դեռ վաղ է։ Թե որքան շահավետ կլինի նախագիծը, ժամանակը ցույց կտա։ «Եթե 30 տարի էդ գիծը չի աշխատել, ճանապարհ չի աշխատել, 30 օրում նա չի սկսում աշխատել, կառուցելուց հետոյի մասին է խոսքը, այսինքն ժամանակ է պետք, որ դա սկսեն ուսումնասիրել», - ասաց անկախ Հայաստանի տրանսպորտի առաջին նախարարը։

Երկաթուղու վերագործարկումից հետո բեռնափոխադրումների ծավալը, ըստ Հենրիկ Քոչինյանի, կախված է մի շարք հանգամանքներից՝ արդյոք այլ պետություններ այս երկաթգիծը անվտանգ ու արդյունավետ կհամարեն, ինչ գործընթացներ կընթանան համաշխարհային տնտեսությունում։

«Եթե մեկն ասում է՝ շահավետ է, մյուսն ասում է՝ շահավետ չէ, իմ կարծիքով երկուսն էլ սխալվում են։ Ժամանակ է պետք դրա համար, թղթի վրա ֆորմուլա չէ, որ բոլորս նստենք գրենք և ասենք՝ «տեսեք, ես ապացուցեցի, որ սա լավն է, ես ապացուցեցի, որ սա վատն է», - ասաց նախկին նախարարը։

www.azatutyun.am

Փաշինյանը Շոլցին ներկայացրել է հայկական կողմի դիրքորոշումները սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ

18.07.2024 22:49

Կայացել է Փաշինյան-Մակրոն հանդիպումը. անդրադարձ է կատարվել Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև խաղաղության գործընթացին

18.07.2024 22:45

Շառլ Միշելն առանձին հանդիպումներ է ունեցել Փաշինյանի ու Ալիևի հետ

18.07.2024 22:38

Երևանից քայլեր ենք ակնկալում. Զախարովան՝ Սյունիքում գլխավոր հյուպատոսություն բացելու մասին

18.07.2024 19:47

Հայաստանն անցնում է Արևմուտքի թևի տակ, Ռուսաստանը պետք է խորը եզրակացություններ անի. Զատուլին

18.07.2024 19:43

Ինչպես միշտ, Ալիևի ռեժիմը փորձում է գլխիվայր շուռ տալ իրականությունը․ Բելգիայում և ԵՄ-ում ՀՀ դեսպան

18.07.2024 19:14

Սյունիքը դարպասն է. Կոպիրկինը` Իրանի հետ Հայաստանի և ԵԱՏՄ մյուս երկրների առևտրի մասին

18.07.2024 16:12

Փաշինյանը հրաժարվել է Ալիևի հետ հանդիպել. Հաջիև

18.07.2024 16:02

Այսօր կհրապարակվեն բուհական ընդունելության ցուցակները. կայացել է հանրապետական ընդունող հանձնաժողովի նիստը

18.07.2024 15:54

Կապանի մասնաճյուղը ճանապարհում է շրջանավարտներին

18.07.2024 15:31

Տեղի է ունեցել ՀՀ վարչապետի և Ֆինլանդիայի նախագահի հանդիպումը

18.07.2024 15:13

Ադրբեջանը մերժել է Լոնդոնում Փաշինյան-Ալիև հանդիպում անցկացնելու՝ հայկական կողմի առաջարկը

18.07.2024 15:07