Երկաթուղին վերականգնելու համար Հայաստանը բավարար մասնագիտական ներուժ ունի․ Քոչինյան

15.02.2022 10:18
2624

Հայաստանն Ադրբեջանին կապող Երասխ-Ջուլֆա-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու հայկական կողմում գտնվող հատվածները վերականգնելու համար Հայաստանը բավարար մասնագիտական ներուժ ունի, «Ազատության» հետ զրույցում կարծիք հայտնեց տրանսպորտի նախկին նախարար, երկաթուղին վերագործարկելու հարցով աշխատանքային խմբի անդամ Հենրիկ Քոչինյանը։

«Բարեբախտաբար Հայաստանում դեռևս մասնագիտական ներուժը կա, տարիքները մի քիչ, ոչինչ, բարձր է, բայց երիասարդներ էլ կան, որոնք կարող են միանալ», - ասաց Քոչինյանը։

Առաջիկա օրերին մասնագետները սկսելու են Երասխի ու Մեղրիի հատվածներում ուսումնասիրություններ իրականացնել, ինչի հիման վրա էլ հետագայում նախագիծ կմշակվի, այս աշխատանքներին կմասնակցեն նաև ռուսական կողմի ներկայացուցիչները։ Հենց «Ռուսական երկաթուղիներն» է մինչև 2038 թվականը ստանձնել հայկական երկաթգծերի կոնցեսիոն կառավարումը։

Երկաթուղին վերագործարկելու պայմանավորվածության մասին կողմերը հստակ հայտարարեցին նախորդ տարեվերջին Սոչիում, ապա Բրյուսելում երկու երկրների ղեկավարների հանդիպումներից հետո։

Ըստ այդմ, Ադրբեջանի հետ կապը վերականգնելու համար Հայաստանը Մեղրիի հատվածում 45 կիլոմետրանոց երկաթգիծ պետք է կառուցի։

Թե հայկական կողմում երբ կսկսվի շինարարությունը, դեռ հայտնի չէ, հստակ չէ նաև թե դրանք որքան կարժենան Հայաստանի համար, և այդ գումարը որտեղից են ներգրավելու։ Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը ավելի վաղ խոսել էր շուրջ 200 միլիոն դոլարի մասին։

Իշխանությունները հայտարարում են՝ երկաթուղու վերագործարկումը տնտեսական լայն հնարավորություններ կբացի Հայաստանի առջև: Մի շարք տնտեսագետներ, քաղաքական գործիչներ, մինչդեռ, հակառակն են պնդում՝ մեծ ակնկալիքներ ունենալ պետք չէ։

Հենրիկ Քոչինյանն ընդգծում է՝ այսպիսի պնդումներ անելու համար դեռ վաղ է։ Թե որքան շահավետ կլինի նախագիծը, ժամանակը ցույց կտա։ «Եթե 30 տարի էդ գիծը չի աշխատել, ճանապարհ չի աշխատել, 30 օրում նա չի սկսում աշխատել, կառուցելուց հետոյի մասին է խոսքը, այսինքն ժամանակ է պետք, որ դա սկսեն ուսումնասիրել», - ասաց անկախ Հայաստանի տրանսպորտի առաջին նախարարը։

Երկաթուղու վերագործարկումից հետո բեռնափոխադրումների ծավալը, ըստ Հենրիկ Քոչինյանի, կախված է մի շարք հանգամանքներից՝ արդյոք այլ պետություններ այս երկաթգիծը անվտանգ ու արդյունավետ կհամարեն, ինչ գործընթացներ կընթանան համաշխարհային տնտեսությունում։

«Եթե մեկն ասում է՝ շահավետ է, մյուսն ասում է՝ շահավետ չէ, իմ կարծիքով երկուսն էլ սխալվում են։ Ժամանակ է պետք դրա համար, թղթի վրա ֆորմուլա չէ, որ բոլորս նստենք գրենք և ասենք՝ «տեսեք, ես ապացուցեցի, որ սա լավն է, ես ապացուցեցի, որ սա վատն է», - ասաց նախկին նախարարը։

www.azatutyun.am

«Բարդիների պուրակ» հանգստյան գոտուց անհետ կորած 4-ամյա աղջնակը հայտնաբերվել է

13.07.2025 19:05

Գետազատ գյուղի «Բարդիների պուրակ» հանգստյան գոտում 2 ժամ է՝ որոնում են կորած 4-ամյա աղջնակին

13.07.2025 18:07

Արարատյան դաշտում և Սյունիքի հովիտներում առաջիկա 2 օրերին սպասվում է բարձր կարգի հրդեհավտանգ իրավիճակ

13.07.2025 17:56

Լիանա Հարությունյանը և նրա 8 ամսական երեխան քրեակատարողական հիմնարկից տեղափոխվել են հիվանդանոց. պաշտպան

13.07.2025 16:44

Ինչու են ադրբեջանական ինքնաթիռները սկսել թռչել նաև Սյունիքի վրայով. պարզաբանում է ՔԱԿ–ը

13.07.2025 10:54

Ի՞նչ են մտածում ՔՊ կին պատգամավորները ութ ամսական փոքրիկի հետ կալանավորված կնոջ դեպքի մասին․ Քրիստինե Վարդանյան

12.07.2025 14:42

ՔՊ համագումարը տեղի կունենա սեպտեմբերին. Նարեկ Բաբայան

12.07.2025 14:33

ՃՏՊ Կապան քաղաքում․ կա զոհ և տուժած

12.07.2025 14:18

Կապանի միջազգային երաժշտական փառատոն. oր ութերորդ

12.07.2025 11:26

Պայթյուն է տեղի ունեցել Սիսիան քաղաքի տներից մեկում․ հայտնաբերվել է 22-ամյա տղայի մարմինը

11.07.2025 22:33

ՔՊ վերնախավը՝ Փաշինյանի գլխավորությամբ, Գորիսի «Լաստիկալ» ռեստորանում հավաք է կազմակերպել. ովքեր են ներկա

11.07.2025 20:37

Նախապատրաստվում ենք Սյունիքում հիմնել Կաթվածի կենտրոն. Անահիտ Ավանեսյան

11.07.2025 19:47