Հայոց լեզվի կենտրոնացված քննությունից անբավարար է ստացել 1 686 աշակերտ, 19-20 միավոր՝ 152-ը

03.06.2019 22:29
1253

Գնահատման եւ թեստավորման կենտրոնը հունիսի 2-ին հրապարակել է 9-րդ դասարանի հայոց լեզու առարկայի կենտրոնացված քննության գնահատականները, իսկ այսօր բողոքարկման փուլն է: Վերջնական արդյունքները հայտնի կլինեն հունիսի 10-ին:

Առայժմ, սակայն, նախնական տվյալները հուշում են, որ համեմատաբար մեծ է դրական միավորի շեմը չհաղթահարած աշակերտների թիվը եւ, ընդհակառակը, փոքր է ամենաբարձր՝ 19-20 միավոր ստացողների քանակը: Հայոց լեզվի քննություն հանձնել է 31 021 սովորող: Նրանցից 1 686-ը կամ 5.4 %-ը ստացել է անբավարար գնահատական: 19-20 միավոր ստացել է 152 աշակերտ կամ քննություն հանձնածների 0.5 %-ը: Միջին միավորը կազմել է 12.16:

 

2018 թվականին նույն դասարանում հայոց լեզվի քննության արդյունքները եղել են այսպիսին. 29 186 սովորողից դրական միավորի շեմը չի հաղթահարել 331-ը կամ 1.1 %-ը: 19-20 միավոր ստացել է 1 612 աշակերտ կամ 5.5 %-ը: Միջին գնահատականը եղել է 12.69:

2017 թվականին քննություն է հանձնել 29 084 աշակերտ: Անբավարար է ստացել 352-ը կամ 1.2 %-ը: 1 649 սովորող կամ քննություն հանձնածների 5.7%-ը ստացել է 19-20 միավոր: Միջին գնահատականը կազմել է 12.81:

Գնահատման եւ թեստավորման կենտրոնի լրատվական ծառայությունից, սակայն, փոխանցում են, որ այս քննությունը նախորդների հետ համեմատելը ճիշտ չէ: «9-րդ դասարանի ավարտական քննության արդյունքները նախորդ տարիների հետ համեմատելը տեղին չէ, քանի որ փոխվել են ինչպես քննության ձեւը, այնպես էլ քննական թեստի բովանդակությունը: Այս տարի քննությունն անցկացվել է կենտրոնացված ձեւով, իսկ թեստերը ներառել են ե՛ւ սովորական թեստային առաջադրանքներ, ե՛ւ ազատ շարադրանք: Նախորդ երկու տարիներին աշակերտները գրել են  փոխադրություն»,- հիմնավորվում է գրավոր պատասխանում:  

Այս տարի ամենաբարձր միջին միավորը գրանցվել է 3 մարզում ու Երեւանում: Սյունիքում՝ 12.52, Շիրակում՝ 12.19, Երեւանում՝ 12.09, Կոտայքում՝ 12.07: Ամենացածրը Արագածոտնում է՝ 11.06 միավոր:

Երեխաներն ու ծնողները հիմնականում դժգոհություն չունեն

Ի սկզբանե, երբ Կրթության եւ գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը հայտարարեց 9-րդ դասարանում հայոց լեզվի քննությունը կենտրոնացված կարգով անցկացնելու որոշման մասին, հանրության շրջանում առաջ եկան որոշակի խուճապային տրամադրություններ: Շատերը համոզված էին, որ դա նշանակում է անբավարար գնահատականների շքերթ: Բայց թեպետ դրանց թիվը էապես մեծ է նախորդ տարիների արդյունքների համեմատությամբ, սպասելիքները շատ ավելի հոռետեսական էին: Մեզ հետ զրուցած աշակերտներն ու ծնողները բովանդակային առումով դժգոհություն չունեին: Նրանք նույնպես այն կարծիքին էին, որ բոլոր մտավախություններն անտեղի էին:

«Ինձ թվում է՝ բոլորի մոտ էլ կար վախը, որ քննությունը կենտրոնացված է, չեն օգնի, բայց դե դպրոցը սովորեցրել է մեզ այդքանը, լավ հանձնեցինք: Ես 16 եմ ստացել եւ գոհ եմ իմ գնահատականից: Պարապել էինք, պատրաստվել էինք թեստերով: Շարադրությունն էր մի քիչ դժվար, բայց հաղթահարեցիք: Պետք է 50-70 բառ գրեինք, բայց ասենք կարող է 49 լիներ: Ամեն ինչ լավ էր, կազմակերպված էին ուսուցիչները: Ծանոթ ուսուցիչ չի եղել, ինչպես միասնականի ժամանակ: Մենակ չլարվեն աշակերտները, լարվածությունը մեջներից հանեն, ամեն ինչ լավ կլինի»,- ասաց Երեւանի Եղիշե Չարենցի անվան դպրոցի 9-րդ դասարանն ավարտող Ռուբեն Սարգսյանը:

Նույն դպրոցի աշակերտուհիներից մեկի ծնողը, որն անունը հրապարակել չցանկացավ, նույնպես դրական գնահատեց կենտրոնացված կարգով քննությունների անցկացումը, թեպետ առավել կնախընտրեր, եթե այդ փոփոխությունները կյանքի կոչվեին ոչ հապշտապ: Նա որոշակի խնդիր էր տեսնում՝ կապված գնահատման սկզբունքի հետ: Աղջիկը 17 միավոր է ստացել: Իր հաշվարկով՝ պետք է լիներ 18:

«Կա անհամաձայնություն՝ գնահատման սանդղակի վերաբերյալ, որը պարզ չէ: Սովորաբար հավաքած միավորը բաժանվում է հնարավոր առավելագույն միավորի, այսինքն՝ 40-ի, բազմապատկվում առավելագույն գնահատականով, այսինքն՝ 20-ով: Իմ աղջիկը 36 միավոր է ստացել, որի դեպքում գնահատականը պետք է լիներ 18: Իրենց մոտ 17 է: Սանդղակը սխալ է հաշվարկած: Անտրամաբանական է: Ընդամենը սա է: Թե չէ քննությունները լավ են կազմակերպված եղել, ստուգումները նորմալ են անցել, իսկապես արդար քննություններ են եղել, դեմ չենք: Ուղղակի թող պարզաբանեն, միգուցե ես սխալ եմ հասկանում իրենց գնահատման չափորոշիչը»,- ասաց նա՝ ընդգծելով, որ ամեն դեպքում գնահատականը չեն բողոքարկելու, որովհետեւ 9-րդ դասարանի ավարտական քննությունների արդյունքներն այնքան էլ չեն կարեւորում: «Ազատ շարադրանքից իմ երեխային մեկ բալ իջեցրել են: Իրենք «հունից դուրս գալով»-ը համարել են միջադաս դերբայական դարձված եւ դրել են երկու կողմից ստորակետ: Դրանց բացակայությունը համարել են սխալ, բայց «հունից դուրս գալ»-ը չի կարող լինել դերբայական դարձված, որովհետեւ հարադրավոր բայ է, կետադրություն չի պահանջում»,- իմիջիայլոց, նաեւ նկատեց ծնողը: 

ԳԹԿ տնօրենի պաշտոնակատարի մայիսի 20-ի հրամանով հաստատվել է, որ օրինակ, 32-33-34 միավորի դեպքում գնահատականը կազմում է 16, 35-36 միավորի դեպքում՝ 17, 37-38-ի դեպքում՝ գնահատականը 18 է, 39 միավորի դեպքում՝ 19, իսկ 40-ի դեպքում՝ 20:

Հ.Գ. Հիշեցնենք, որ կենտրոնացված քննություն հանձնած աշակերտները նույնպես երկու անգամ վերահանձնելու հնարավորություն կստանան: Այս անգամ արդեն յուրաքանչյուրը իր դպրոցում:

armtimes.com

Նման զենք աշխարհում ոչ ոք դեռ չունի ․ Պուտինը՝ «Օրեշնիկի» մասին

22.11.2024 23:48

Մանդատները դնելու խնդրանքով դիմել եմ Զեյնալյանին և Աղազարյանին․ Փաշինյան

22.11.2024 23:25

Պատրաստվում եմ Արթուր Պողոսյանի թեկնածությունը առաջադրել ՔԿ նախագահի պաշտոնում. Փաշինյան

22.11.2024 23:09

ՀՀ վարչապետի հարցազրույցը Հանրային հեռուստաընկերությանը

22.11.2024 23:00

Մեր օրենսդրությամբ Կառավարությունը միայն որոշակի հարցեր կարող է դնել հանրաքվեի. վարչապետի հարցազրույցը Հանրային ՀԸ-ին՝ 22:10-ին

22.11.2024 20:34

ՃՏՊ Սիսիան-Կապան ավտոճանապարհին․ կա զոհ

22.11.2024 19:59

Սպասվում են ձյուն, բուք, եղանակը կնվազի 10 աստիճանով. Գագիկ Սուրենյանը մանրամասնում է (տեսանյութ)

22.11.2024 19:31

Մոսկվայի կողմից նոր սպառազինության կիրառման ֆոնին Կիևը դաշնակիցների աջակցությունն է ակնկալում

22.11.2024 19:05

Ադրբեջանին վերադարձված գյուղերում Բաքուն մտադիր է նոր սահմանային ուղեկալներ կառուցել

22.11.2024 16:18

Բաքուն ՀՀ-ի հետ սահմանազատված գյուղերում հսկման տեսախցիկներ է տեղադրել

22.11.2024 15:41

Իրանն, ի պատասխան ԱԷՄԳ-ի որոշման, քայլեր կձեռնարկի`«բարձրացնելու հարստացված ուրանի արտադրությունը»

22.11.2024 14:23

Բաքվին չի հաջողվում COP29-ի մասնակիցներին ընդհանուր հայտարարի բերել համաձայնագրի շուրջ

22.11.2024 14:03