Հենց նոր ավարտեցինք շրջայցը Կապան-Տաթեւ-Լծեն-Շամբ-Նորավան-Մ2 ճանապարհով

09.12.2022 18:09
5496

    2021-ի նոյեմբերից, երբ թուրքերն օկուպացրին Սյունիքով անցնող միջպետական ճանապարհի հայտնի հատվածը, Մ2-ի «առաքելությունը» ծանրացավ Մ2-Հալիձոր-Տաթեւ-Կապան ճանապարհի «ուսերին»:

    Երկու տարվա ընթացքում կատարված ճանապարհաշինական հսկայածավալ աշխատանքներից հետո մայրուղու վիճակը բավականին լավացել է:

    Եվ, այդուհանդերձ, որոշ հատվածներ շարունակում են դժվարություններ հարուցել: Նման ճանապարհահատվածներից է Տաթեւի արեւելյան մուտքի մոտ 200 մ երկարությամբ հատվածը:

    Վաղուց վերաշինման սպասող այդ ճանապարհահատվածը, ի վերջո  եւ բարեբախտաբար, հիմնանորոգվում է, որը գնահատելի է:

    Այդ հանգամանքից ելնելով, երկու օր ժամանակով՝ ցերեկային ժամերին, Տաթեւ-Շինուհայր մայրուղով երթեւեկությունը կազմակերպվում է ընդհատումներով:

    Սակայն, ինչպես եւ կարելի էր սպասել, Կապան քաղաքի արեւելյան մուտքից սկսած խոշոր բեռնատարների կուտակումներ են…

    Կուտակումներ են նաեւ Շինուհայրի խաչմերուկում եւ խաչմերուկից դեպի հարավ ձգվող ճանապարհին, ինչպես եւ Սատանի կամրջի մերձակայքում:

    Չնայած հարյուրավոր բեռնատարների կուտակումներին, ստեղծված իրավիճակն արտառոց չի կարելի համարել, քանզի փորձ է արվում մեկ-երկու օրվա ընթացքում հիմնանորոգել մայրուղու վերոնշյալ խնդրահարույց հատվածը:

    Արտառոց կարելի է համարել Կապան-Տաթեւ մայրուղու Վերին Խոտանանի հատվածը. Շրվենանցի խաչմերուկից մինչեւ Վերին Խոտանան դարձյալ հարյուրավոր բեռնատարների կուտակումներ էր ժամը 15-ի դրությամբ: Եվ միայն այն պատճառով, որ բեռնատարներից մեկը չէր կարողանում հաղթահարել եկեղեցու կողքի ոլորանը:

    Վերին Խոտանանում, ցավոք, նման պատկերի կարելի է հանդիպել պարբերաբար….

    Ելքը գյուղը շրջանցող ճանապարհի կառուցումն է, որի  հողային աշխատանքներն ավարտվել են: Մինչ այդ, կարծում ենք, Վերին Խոտանանում պետք է լինի քաշող-ձգող մեքենաների հերթապահություն, որն այդպես էլ չի կազմակերպվում:

    Իսկ Կապան-Տաթեւ ճանապարհի՝ Տաթեւ գյուղի հարավային եզերքից դեպի արեւմուտք թեքվող նոր՝ այլընտրանքային ճանապարհը, որ կառուցվում է… Փոքր եւ մարդատար մեքենաներն ու սովորական բեռնատարները հաջողում էին այդ ճանապարհը հաղթահարել առանց դժվարությունների: Ընդ որում՝ Տաթեւ-Լծեն-Շամբ-Նորավան ճանապարհի կառուցման ավարտի մասին դեռեւս վաղ է խոսել, թեեւ ոլորտի պատասխանատուներն (իրավիճակին անտեղյակ) այլ բան են խոստացել…

    Նշված հատվածում միայն նորմալ վիճակում է Մ2-Նորավան ճանապարհահատվածը, որը, դեռեւս մեկ տարի առաջ, բարձր մակարդակով շահագործման է հանձնել «Սիսիանի ԲՈՒԱՏ» ընկերությունը, ինչի համար գնահատանքի արժանի է այդ կազմակերպության սեփականատեր Դավիթ Բեգլարյանի գործունեությունը:

    Ինչ վերաբերում է Տաթեւի մուտքի տարածքում կատարվող աշխատանքներին, ապա այն, որքանով տեսանք, հայտարարված ժամկետում (եթե ոչ շուտ) ավարտին կհասցվի: Համենայն դեպս այդպիսի տպավորություն ստացանք…

    Ճանապարհի մի քանի հատվածներում էլ վերստին ականատես եղանք ՃՈ 2-րդ  գումարտակի 6-րդ վաշտի 2-րդ դասակի ծառայողների գործունեությանը, որը, անշուշտ, դրվատելի է (դասակի հրամանատար, փոխգնդապետ Արմեն Սարգսյան): Բացառապես նրանք էին դժվարին այդ իրավիճակում կարգավորում մայրուղում ստեղծված վիճակը:

    Հ.Գ.

    Մեր շրջայցի ընթացքում վերստին համոզվեցինք, որ Տաթեւ-Լծեն այլընտրանքային ճանապարհը խնդրի լուծման վատագույն տարբերակն է: Դեռեւս  ձյան աննշան տեղումներ են եղել, բայց արդեն իսկ դժվարություններ կան ճանապարհի բազմաթիվ ոչ արեւահայաց հատվածներում…

    Դրա փոխարեն հարկավոր էր փոքր-ինչ ընդլայնել Սատանի կամուրջ-Տաթեւ ճանապարհի ներքեւի եւ վերեւի երեքական ոլորանները, եւ այդ ճանապարհը բազմապատիկ անգամ հաջողված կլիներ, քան 2150 մետր բարձրության լեռնագագաթ բարձրացող եւ իջնող մայրուղին: Արդյունքում՝ պետական բյուջեի աննշան ծախսումով կունենայինք բարեհարմար եւ ապահով մայրուղի:

    Պենտագոնն արձագանքել է Հայաստան զինտեխնիկայի հնարավոր տեղափոխման մասին լուրին

    17.03.2025 21:41

    Ռուբեն Վարդանյանի փաստաբանը Թրամփի խորհրդականի գրառումից հետո Բաքվում պահվող հայերի հարցով դիմել է Փաշինյանին և Միրզոյանին

    17.03.2025 20:55

    Կայացել է Կապան համայնքի ավագանու հերթական նիստը

    17.03.2025 19:42

    Ադրբեջանի ՊՆ-ն երկու օրվա ընթացքում չորրորդ ապատեղեկատվությունն է տարածել

    17.03.2025 17:46

    «Ադրբեջանը հայտարարում է՝ ճանապարհը պատկերացնում է ուղղակի «միջանցքի» տարբերակով, որով անարգել կգնա Նախիջևան. դա կնշանակի, որ ՀՀ սուվերենություն այլևս գոյություն չունի». Աշոտ Մելքոնյան

    17.03.2025 17:45

    «ՀՀ-ում ռևանշիստական միտումները լուրջ խոչընդոտ են հարաբերությունների կարգավորման գործընթացում»․ Բայրամովը հոդված է հրապարակել

    17.03.2025 16:40

    Արցախում Ադրբեջանն իրականացնում է նաև Արցախի մշակութային ժառանգության իսկության խեղաթյուրման քաղաքականություն. Հայկական լեռնաշխարհի մշակութային ժառանգության օմբուդսմեն

    17.03.2025 16:36

    Քարաթափում Տաթև-Լծեն ճանապարհին․ այն դարձել է միակողմանի երթևեկելի

    17.03.2025 12:43

    Թուրքական ԶԼՄ-ներում բազմաթիվ նյութերով ներկայացվել են ՀՀ պաշտոնական դիրքորոշումներն արտաքին քաղաքական հարցերի վերաբերյալ

    17.03.2025 12:40

    Իրավիճակը հանգիստ է. ԵՄ առաքելությունը պարեկներ է ուղարկել հայ-ադրբեջանական սահմանի տարբեր հատվածներ

    17.03.2025 11:05

    Մարտի 19-ին Կապանի մի շարք թաղամասերում գազամատակարարումը ժամանակավորապես կդադարեցվի

    17.03.2025 10:30

    Կոմիտասյան երգեր. «Անձրեւն եկաւ շաղալէն»

    16.03.2025 18:50