Կապանի ճանապարհաշինարարների թեժ ամառը

24.07.2020 19:58
6217

Մ-2 ավտոմայրուղու Գորիս-Կապան հատվածում վաղուց աշխատանքային այնպիսի եռուզեռ չի եղել, ինչպես այս օրերին:

Ճանապարհահատվածի մոտ 12 կիլոմետրի վրա իրականացվում են հիմնանորոգման աշխատանքներ:

Շինարարական աշխատանքների զգալի մասը կատարում են Գորիսի «Ոսմար» եւ «Կապանի ՃՇՇ» ՍՊ ընկերությունները Մ-2-ի (կմ 270+000+կմ 277+000 հատված):

7 կիլոմետր երկարությամբ այդ ճանապարհի հիմնանորոգման համար պետբյուջեից հատկացվել է 590 մլն ՀՀ դրամ:

Աշխատանքները մեկնարկել են հունիսին եւ ըստ պայմանագրի՝ ավարտը նախատեսված է մեկնարկից հետո 150 օրվա ընթացքում:

Հուլիսի 24-ին «Սյունյաց երկրի» ստեղծագործական խումբն այցելեց հիմնանորոգվող ճանապարհի այն հատվածը, որտեղ աշխատում են Կապանի ճանապարհաշինարարները:

Հաճելի էր տեսնել, թե ինչպիսի եռանդով, պատասխանատվությամբ եւ մասնագիտական նրբանկատությամբ են աշխատում «Կապանի ՃՇՇ» ՍՊ ընկերության շինարարները՝ տնօրեն Արարատ Կարապետյանի գլխավորությամբ:

Կապանցի շինարարները կատարել եւ կատարում էին հողային աշխատանքներ, իրականացնում ճանապարհի պատվածքի վերաօգտագործում սառը մշակման եղանակով, խողովակների, կամուրջների մաքրում ու վերականգնում:

Ըստ Արարատ Կարապետյանի՝ կկատարվեն նաեւ անվտանգության տարրերի, երկշերտ ասֆալտբետոնե ծածկի տեղադրման ու նշագծման աշխատանքներ, իսկ ասֆալտբետոնե առաջին շերտի տեղադրմանը ձեռնամուխ կլինեն գալիք երկուշաբթի օրը:

-Մեր ընկերությունն ապահովված է համապատասխան եւ արդիական տեխնիկայով, բարձրորակ մասնագետներով, փորձառու շինարարներով, ինչը որակյալ աշխատանքի գլխավոր երաշխիքն է,- ասաց ճանապարհաշինական ընկերության ղեկավար Արարատ Կարապետյանը:

Նա միեւնույն ժամանակ բարձր գնահատեց կառավարության մոտեցումը՝ միտված Մ-2 մայրուղու Կապան-Գորիս ճանապարհի հիմնանորգմանը:

Արդարեւ, Մեղրի-Կապան-Գորիս մայրուղին ոչ միայն առանձնահատուկ է իր ռելիեֆային դժվարություններով,  ծերացած վիճակով, այլեւ ծանրաբեռնվածությամբ :

Մայրուղու պահպանմանը բացասաբար է անդրադառնում հատկապես ծանրաքաշ բեռնատարների երթեւեկը, եւ պատահական չէ, որ նշված  ճանապարհի հիմնանորոգումը վաղուց հասունացած խնդիր էր:

Մեկ տարի առաջ սկիզբ առած աշխատանքները եւ ներկայումս շարունակվող հիմնանորոգումը հույս են  ներշնչում, որ առաջիկա ժամանակաշրջանում Մ-2-ի այդ հատվածն աչքի կընկնի բարձր որակով եւ անվտանգության համակարգի նոր,  հուսալի լուծումներով:

Նման համոզմունք ունենալու  գրավականներից  մեկն էլ այն է, որ աշխատանքների իրականացմանը մասնակցում  են նաեւ  ճանապարհաշինության ոլորտում տասնամյակների փորձ եւ համբավ ունեցող կապանցի շինարարները:

Հ.Գ.

Վերանորոգվող ճանապարհի 4,7 կմ երկարությամբ մյուս հատվածի հիմնանորոգումն էլ կատարում է «Ապառաժ» ՍՊԸ-ն. դրա  համար պետբյուջեից հատկացվել է մոտ 420 մլն դրամ:

Լավրովը ժամանել է Նյու Յորք

16.07.2024 12:08

Հայաստանը վերջին 6 տարիներին, հնարավոր բոլոր ուղղություններում զիջել է դիրքերը, ստացել պատերազմ. Տիգրան Աբրահամյան

16.07.2024 11:46

Փառատոն. օր տասներորդ

16.07.2024 11:41

Երևանի և մարզերի մի շարք հասցեներում լույս չի լինի

16.07.2024 11:20

Սիսիան-Երևան ավտոճանապարհին ավտոմեքենան դուրս է եկել ճանապարհի երթևեկելի հատվածից և հայտնվել ձորում

16.07.2024 11:15

ԲԴԽ-ն դադարեցրեց Ռոբերտ Քոչարյանի գործը քննած դատավոր Աննա Դանիբեկյանի լիազորությունները

16.07.2024 10:41

Մոհամմադ Ջավադ Զարիֆ. 25 տարվա ընթացքում Իրանն անգամներ Հայաստանին զգուշացրել էր, որ Ադրբեջանի տարածքների գրավման սխալ ճանապարհը չշարունակեն

16.07.2024 10:35

Երևանի ու Բաքվի միջև համաձայնությունը հնարավոր է, բայց կողմերը պետք է ծանր փոխզիջումների գնան. ԱՄՆ պետքարտուղարություն

15.07.2024 23:50

Մեր աղոթքներն Արցախի համար են, հայացքները` դեպի Արցախ․ Դադիվանքի վանահայր. Տեսանյութ

15.07.2024 21:42

«Հյուսիս-Հարավը» ռազմաքաղաքական կարևորություն ունի ՀՀ-ի համար․ ԱԶԲ ներկայացուցիչները Սյունիքում են

15.07.2024 21:40

Տավուշում զինվորական բեռնատարի և ուղևորատար միկրոավտոբուսի վթարի հետևանքով որևէ զինծառայող չի հոսպիտալացվել. ՊՆ

15.07.2024 20:03

ԵԽ-ն մինչև 2025 թվականի հուլիս երկարաձգել է Իրանի դեմ պատժամիջոցները

15.07.2024 16:40