Կապանի ճանապարհաշինարարների թեժ ամառը

24.07.2020 19:58
6688

Մ-2 ավտոմայրուղու Գորիս-Կապան հատվածում վաղուց աշխատանքային այնպիսի եռուզեռ չի եղել, ինչպես այս օրերին:

Ճանապարհահատվածի մոտ 12 կիլոմետրի վրա իրականացվում են հիմնանորոգման աշխատանքներ:

Շինարարական աշխատանքների զգալի մասը կատարում են Գորիսի «Ոսմար» եւ «Կապանի ՃՇՇ» ՍՊ ընկերությունները Մ-2-ի (կմ 270+000+կմ 277+000 հատված):

7 կիլոմետր երկարությամբ այդ ճանապարհի հիմնանորոգման համար պետբյուջեից հատկացվել է 590 մլն ՀՀ դրամ:

Աշխատանքները մեկնարկել են հունիսին եւ ըստ պայմանագրի՝ ավարտը նախատեսված է մեկնարկից հետո 150 օրվա ընթացքում:

Հուլիսի 24-ին «Սյունյաց երկրի» ստեղծագործական խումբն այցելեց հիմնանորոգվող ճանապարհի այն հատվածը, որտեղ աշխատում են Կապանի ճանապարհաշինարարները:

Հաճելի էր տեսնել, թե ինչպիսի եռանդով, պատասխանատվությամբ եւ մասնագիտական նրբանկատությամբ են աշխատում «Կապանի ՃՇՇ» ՍՊ ընկերության շինարարները՝ տնօրեն Արարատ Կարապետյանի գլխավորությամբ:

Կապանցի շինարարները կատարել եւ կատարում էին հողային աշխատանքներ, իրականացնում ճանապարհի պատվածքի վերաօգտագործում սառը մշակման եղանակով, խողովակների, կամուրջների մաքրում ու վերականգնում:

Ըստ Արարատ Կարապետյանի՝ կկատարվեն նաեւ անվտանգության տարրերի, երկշերտ ասֆալտբետոնե ծածկի տեղադրման ու նշագծման աշխատանքներ, իսկ ասֆալտբետոնե առաջին շերտի տեղադրմանը ձեռնամուխ կլինեն գալիք երկուշաբթի օրը:

-Մեր ընկերությունն ապահովված է համապատասխան եւ արդիական տեխնիկայով, բարձրորակ մասնագետներով, փորձառու շինարարներով, ինչը որակյալ աշխատանքի գլխավոր երաշխիքն է,- ասաց ճանապարհաշինական ընկերության ղեկավար Արարատ Կարապետյանը:

Նա միեւնույն ժամանակ բարձր գնահատեց կառավարության մոտեցումը՝ միտված Մ-2 մայրուղու Կապան-Գորիս ճանապարհի հիմնանորգմանը:

Արդարեւ, Մեղրի-Կապան-Գորիս մայրուղին ոչ միայն առանձնահատուկ է իր ռելիեֆային դժվարություններով,  ծերացած վիճակով, այլեւ ծանրաբեռնվածությամբ :

Մայրուղու պահպանմանը բացասաբար է անդրադառնում հատկապես ծանրաքաշ բեռնատարների երթեւեկը, եւ պատահական չէ, որ նշված  ճանապարհի հիմնանորոգումը վաղուց հասունացած խնդիր էր:

Մեկ տարի առաջ սկիզբ առած աշխատանքները եւ ներկայումս շարունակվող հիմնանորոգումը հույս են  ներշնչում, որ առաջիկա ժամանակաշրջանում Մ-2-ի այդ հատվածն աչքի կընկնի բարձր որակով եւ անվտանգության համակարգի նոր,  հուսալի լուծումներով:

Նման համոզմունք ունենալու  գրավականներից  մեկն էլ այն է, որ աշխատանքների իրականացմանը մասնակցում  են նաեւ  ճանապարհաշինության ոլորտում տասնամյակների փորձ եւ համբավ ունեցող կապանցի շինարարները:

Հ.Գ.

Վերանորոգվող ճանապարհի 4,7 կմ երկարությամբ մյուս հատվածի հիմնանորոգումն էլ կատարում է «Ապառաժ» ՍՊԸ-ն. դրա  համար պետբյուջեից հատկացվել է մոտ 420 մլն դրամ:

Սյունիքում սպասում են ՀՀ ոստիկանապետի պարզաբանմանը՝ ի՞նչ հիմքով են ոստիկանները հայտնվել Գորիսի պետական քոլեջում և ինքնիրավչությամբ զբաղվել

05.12.2025 11:38

Պուտինը ժամանել է Դելիի նախագահական պալատ. նրան դիմավորել են պատվո պահակախմբով և օրհներգով

05.12.2025 10:44

Տարեկան պետք է տնկել 20–25 միլիոն ծառ. Մելիքյանը՝ հրդեհների ու օդի աղտոտվածության մասին

05.12.2025 10:35

Արշակ Սրբազանին մեղադրում են, թե իբր Վեհափառի դեմ ակցիա իրականացնողներից մեկի պայուսակում թմրամիջոց է դրել․ փաստաբան

04.12.2025 18:56

ԱԱԾ-ն քննչական կոմիտեի շենքում ձերբակալեց Արշակ Սրբազանին․ փաստաբան

04.12.2025 18:52

Իրանի կառավարությունը ցանկանում է ջուր գնել հարևան երկրներից

04.12.2025 17:34

Մոսկվան կոշտ արձագանքով է սպառնում Եվրոպայում սառեցված ակտիվների հետ անօրինական քայլի դեպքում

04.12.2025 16:59

Ռուսաստանը միշտ արել է հնարավորը՝ հայ-ադրբեջանական կարգավորման համար. Շոյգու

04.12.2025 16:54

ԱԺ-ն առաջին ընթերցմամբ ընդունեց առողջության հանընդհանուր ապահովագրության և պարտադիր զինծառայության ժամկետի կրճատման նախագծերը

04.12.2025 16:49

Լեռնային Ղարաբաղի ժողովրդի հիմնարար իրավունքների պաշտպանության հանձնախումբը նշում է իր երկամյա գործունեությունը՝ նվիրված Վերադարձի Իրավունքի պաշտպանությանը

04.12.2025 16:47

ԵՄ-ն ցանկանում է ամեն կերպ վնաս հասցնել ՀՀ-ի տնտեսության համար կարևոր ոլորտներում. Զախարովա

04.12.2025 16:26

Ռոբերտ Քոչարյանը հանդիպել է իր աջակիցների հետ․ զրուցել տարբեր թեմաների շուրջ

04.12.2025 15:20