Փառատոնի երրորդ օրվա ծրագիրը ներառում էր երկու ժողովուրդների երաժշտական ստեղծագործություններ և «Բելգիական ու հայկական երաժշտական գանձեր» խորագիրն էր կրում։
Համերգին ներկա էին Հայաստանում Բելգիայի թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Էդիկ դե Մույնքը, Հայաստանում Չեխիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Պետր Պիրունչիկը, Կապանի համայնքապետ Գևորգ Փարսյանը, այլ պաշտոնատար անձինք։ Մինչև համերգը սկսելը Բելգիայի դեսպանը երախտագիտություն հայտնեց փառատոնի կազմակերպիչներին և նրա նախաձեռնող Սևակ Ավանեսյանին՝ բելգիական երաժշտաարվեստը հանրահռչակելու և հաճելի գործընկերության համար։ Մինչ այդ դաշնակահար Ժյուլիեն Լիբերը, ջութակահար Հրաչյա Ավանեսյանը, թավջութակահար Սևակ Ավանեսյանը հասցրել էին պատասխանել հանդիսատեսներին հետաքրքրող հարցերին։
Արդեն երրորդ անգամ համերգը բացվում է երգեհոնային երաժշտությամբ․ Իրինա Ռոզանովան հնչեցրեց ծագումով բելգիացի կոմպոզիտոր Սեզար Ֆրանկի (1822-1890) «Հերոսական պիես» ստեղծագործությունը։ Այնուհետև Հայկ Կազազյանը (ջութակ), Արմեն Քարամյանը (դաշնամուր) կատարեցին բելգիացի ջութակահար և կոմպոզիտոր Էժեն Իզայիի (1858-1931) «Էլեգիական պոեմ»–ը։
Հաջորդիվ հնչեց Առնո Բաբաջանյանի մոնումենտալ ստեղծագործություններից մեկը՝ «Դաշնամուրային տրիոն» (1952 թ.), որ կատարեցին Ժյուլիեն Լիբերը (դաշնամուր), Հրաչյա Ավանեսյանը (թավջութակ)։
Ընդմիջումից հետո բեմահարթակում երաժիշտների հնգյակն էր՝ Ժյուլիեն Լիբեր (դաշնամուր), Հայկ Կազազյան (առաջին ջութակ), Էլլի Սու (երկրորդ ջութակ), Անդրեյ Գրիդչուկ (ալտ), Սևակ Ավանեսյան (թավջութակ)։ Նրանք կատարեցին Սեզար Ֆրանկի երեք մասանոց «Դաշնամուրային կվինտետ ֆա մինոր» ստեղծագործությունը՝ դահլիճին «ստիպելով» հոտնկայս երկարատև ծափահարել վիրտուոզ կատարման համար։
Փառատոնի երրորդ օրվա համերգային ծրագիրն անցավ լեփ–լեցուն դահլիճում, ինչը վկայում է կապանցիների՝ դասական երաժշտության հանդեպ ընդգծված հետաքրքրության մասին։
Վահրամ Օրբելյան
6 հուլիսի 2024 թ․