Կոմունիկացիաների բացումը մեր տնտեսությանն առանձնապես մեծ բան չի տալու․ Հրանտ Բագրատյան

03.01.2022 21:08
3029

Ես շատ տխուր եմ, որ Մհեր Գրիգորյանը վատ է բանակցել՝ Հայաստանի համար ստրատեգիապես կարեւոր էր բացել դեպի Ղազախ գնացող գիծը՝ Երեւան-Սեւան-Դիլիջան-Իջեւան-Ղազախ, որովհետեւ սա ավելի արագ կբացվեր, ավելի քիչ ծախս կպահանջեր, եւ ավելի կարճ կլիներ թե՛ մեզ համար, թե՛ նրանց, իսկ կոմունիկացիաների բացումը մեր տնտեսությանն առանձնապես մեծ բան չի տալու։ Այս մասին NEWS.am-ի հետ զրույցում ասաց ՀՀ նախկին վարչապետ, տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Հրանտ Բագրատյանը՝ անդրադառնալով տարածաշրջանային կոմունիկացիաների բացմանն ու, մասնավորապես, Երեւան-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթգծի վերաբացման մասին հայտարարություններին։

«Դեռեւս երկար ժամանակ չեմ հավատում, թե դա լինի, ինչպես չեմ համարում, որ դելիմիտացիա եւ դեմարկացիա կլինի՝ երբեք դա չի լինելու, չեն անելու։ Թուրքիան մեր սահմանները ճանաչել է՝ սովետի սահմաններով, իսկ էս մյուսը՝ Ադրբեջանը, չի ճանաչելու, որովհետեւ դա կնշանակի ճանաչել, որ էս հողը Հայաստանինն է, ընդհանուր ձեւով ասելու են՝ դելիմիտացիա, խաղաղության պայմանագիր, ու չեն ստորագրի։ Իրանց գնացքները կգնան Նախիջեւան, մենք չեմ կարծում, որ կարողանանք գնացք ուղարկել՝ տեսնենք, ժամանակը ցույց կտա։ Բայց դա մեզ առանձնապես որեւէ բան չի տալու՝ Թուրքիայի հետ առեւտուրն էական է, բայց դա այսօր էլ ունենք, էդ առեւտուրը կապ չունի այս երկաթգծի հետ, Ադրբեջանի հետ առեւտուր չունենք եւ չենք էլ կարող ունենալ՝ այնպես չէ, որ վաղը Հայաստանը կարող է Ադրբեջանից մեծ քանակությամբ նավթամթերք բերել, չնայած իշխանամերձ որոշ օլիգարխների երազանքն է դա այսօր։ Թուրքիայի հետ առեւտուրում կոմունիկացիայի բացումը կարող է մի 10-15 մլն դոլարի օգուտ տա, ընդհանուր առմամբ՝ մի 60-65 մլն դոլարի օգուտ Հայաստանի տնտեսության համար, բայց դա էլ հարաբերական է, որովհետեւ կկրճատվի Վրաստանի տարածքով փոխադրումները, իսկ թե ինչպիսին կլինի Վրաստանի ռեակցիան, կտեսնենք։ Եթե սկսեն վերականգնել երկաթուղու այդ հատվածը, 3 տարի կպահանջվի»,- նշեց Բագրատյանը։

ՀՀ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանն ավելի վաղ հայտարարել էր, որ Երեւան-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթգծի՝ ՀՀ տարածքով անցնող 45 կիլոմետրանոց հատվածը վերականգնելու համար մոտ 200 մլն դոլար կպահանջվի։ Բարգատյանի կարծիքով՝ Հայաստանի պետական բյուջեն հնարավորություն կտա Մեղրիի տարածքով երկաթուղու այդ հատվածը վերականգնել, ուղղակի, օրինակ, թոշակները չեն բարձրացվի։

«Մյուս տարի պատրաստվում են մի քիչ բարձրացնեն թոշակներն, արդեն աղմուկ են դրել, բայց 2021թ․ թոշակառուները պարենամթերքի 10-15% թանկացման պայմաններում են ապրել, եթե դու եկող տարի 10% բարձրացնես թոշակները, էդ մարդիկ էլի 5%-ով վատ են ապրելու։ Եկամուտների աճ չկա, թեեւ խոստովանում են, որ աղքատությունը 26․4%-ից 27%-ի է հասել, թեեւ մինչեւ իշխանությանը գալը 23% էր»,- նկատեց նախկին վարչապետը։

news.am

Հայաստանում զինծառայության ժամկետը 6 ամսով կկրճատվի. ԱԺ-ն ամբողջությամբ ընդունեց նախագիծը

16.12.2025 17:19

«ՌԴ դիվանագետներն այցելել են Սամվել Կարապետյանին»․ Կալուգին

16.12.2025 16:55

Սյունիքով անցնող ճանապարհի կառավարումը դուրս է բերվում ՀՀ բացառիկ իրավասությունից և տեղափոխվում է արտաքին պայմանագրային ու կառավարչական դաշտ. քաղաքագետ

16.12.2025 16:43

Իրանը և Հայաստանը քննարկել են հաջորդ տարվանից ներմուծվող էլեկտրաէներգիայի ավելացման հարցը

16.12.2025 16:21

250 մլն-ով քանի՞ արցախցի ընտանիքի բնակարանային հարց է լուծվելու, նախօրոք հաշվարկ արե՞լ են

16.12.2025 16:07

Քննարկվել է արցախցիների բնակապահովման համար 250 մլն․ վարկը

16.12.2025 16:06

Եթե նախկինում ԵՄ-ն Հայաստանում դեմոկրատիա էր ֆինանսավորում, ապա հիմա՝ բռնшտիրություն. Արմեն Աշոտյան

16.12.2025 16:01

«Մեր դիրքորոշումը հայտնի է». ԱԳՆ-ի արձագանքը «Թրամփի ուղու» մասին Վելայաթիի կոշտ հայտարարությանը

16.12.2025 15:23

Քննարկվել է ՀՀ և Վրաստանի ՊՆ-ների միջև ռազմավարական հաղորդակցության ոլորտում համագործակցության ընդլայնումը

16.12.2025 14:18

Թրամփի ծրագիրը ոչնչով չի տարբերվում «Զանգեզուրի միջանցքից», և Իրանը դեմ է դրան․ Ալի Աքբար Վելայաթի

16.12.2025 12:54

2026 թ․ հունվարի 1-ից անկանխիկ գործարքների դեպքում կենսաթոշակառուներին և նպաստառուներին կտրամադրվի ավելի շատ հավելավճար

16.12.2025 12:38

Ձյուն է և մերկասառույց․ իրավիճակը՝ ՀՀ ճանապարհներին

16.12.2025 11:56