Մարզի ճանապարհների հիմնանորոգման հաջորդ հասցեն, որտեղ եղավ «Սյունյաց երկրի» ստեղծագործական խումբը, Մ-2 Երեւան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման միջպետական նշանակության մայրուղու Կապան-Քաջարան ճանապարհահատվածն էր: Այստեղ հիմնանորոգման-վերակառուցման աշխատանքներ է կատարում «Նորոգշին» ՍՊ ընկերությունը (տնօրեն՝ Ռազմիկ Փարսյան):
Հուլիսի 14-ին այցելեցինք «Նորոգշին»-ի ճանապարհաշինարարներին, որոնց հանդիպեցինք կոմբինատի նախկին պոչամբարի հարեւանությամբ: Ինչպես տեղեկացրեց ընկերության աշխղեկ Արարատ Սահակյանը, «Նորոգշին»-ը միջին նորոգումներ է իրականացնում Մ-2 միջպետական նշանակության ճանապարհի կմ 317+300 - կմ 329-820 հատվածում, որ ընդգրկում է նախկին Քաջարանի հանքաշինական մասնագիտացված վարչության ավտոհավաքակայանից մինչեւ Քաջարան քաղաքի կամուրջը, որով ճանապարհը թեքվում է դեպի Մեղրի:
Ճանապարհաշինարարների մեջ հանդիպեցինք տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածների նախարարությանն առընթեր «Ճանապարհային դեպարտամենտ» ՊՈԱԿ-ի տեխհսկիչ Թադեւոս Կիլիչյանին, ով նախ տեղեկացրեց, որ ճանապարհների միջին նորոգման տեխնիկական հսկողությունն իրենց կազմակերպության գործառույթներից է եւ այս պահի դրությամբ շեղումներ չեն կատարվել:
Մեր այցելության ժամին «Նորոգշին»-ի ճանապարհաշինարարները ճանապարհածածկի ֆրեզում էին իրականացնում, որ ներառում է հին ճանապարհածածկի 5 սմ-անոց շերտի քանդում եւ հեռացում: Մինչ այդ կողնակները մաքրել են թփերից եւ ջրաբերուկներից, որից հետո դրանց վրա պիտի տեղադրվի 5-8 սմ հաստությամբ ավազակոպճային շերտ: Նաեւ անհրաժեշտ փոսային աշխատանքներ են կատարել՝ երեք սմ հաստությամբ հարթեցնող շերտ տեղադրելու համար, որից հետո կտեղադրվի հինգ սմ հաստությամբ վերին շերտը:
Ինչպես «Սյունյաց երկրին» փոխանցեց «Նորոգշին» ՍՊ ընկերության տնօրեն Ռազմիկ Փարսյանը, իրականացվող աշխատանքների նախագծային արժեքը 909 մլն դրամ է: Շիննորոգման աշխատանքները մեկնարկել են հունիսի 9-ին, շինարարության ավարտ է սահմանված նոյեմբերի 25-ը:
Թեեւ աշխատանքների ավարտին դեռ շատ ժամանակ կա, բայց վստահաբար կարելի է ասել՝ Քաջարան-Կապան ավտոմայրուղին բարձրակարգ վիճակ է ունենալու, քանզի գործը վստահված է մեծահամբավ ու վաստակաբեռ «Նորոգշին» ընկերությանը:
Վահրամ Օրբելյան