Գորիսի ամենահին ճանապարհաշինական ընկերության հիմքերի վրա 2003-ին ստեղծված «Ոսմար» ՍՊ ընկերությունը բացառիկ ներդրում ունի Գորիսի տարածաշրջանի ճանապարհների, այդ թվում՝ տարածաշրջանով անցնող միջպետական ու հանրապետական նշանակության ճանապարհների պահպանման ու շահագործման գործում: Ավելի ճիշտ՝ հնարավոր չէ խոսել վերջին 80-90 տարիների գորիսյան ճանապարհաշինության մասին՝ առանց հիշատակելու վաստակաբեռ այդ կազմակերպության անունը:
«Ոսմար»-ի կենսագրության մեջ մի նոր և անսովոր էջ էր հետպատերազմյան 2021 թվականը:
Ընկերությունը, կարելի է ասել, ամենամեծ կորուստներն ունեցավ 2020 թվականի նոյեմբեր-դեկտեմբերյան կապիտուլյացիայից հետո: Ադրբեջանը բռնազավթել էր Որոտան գյուղին հարող տարածքները, որտեղ էլ գտնվում էր ընկերության ասֆալտբետոն պատրաստող գործարանը:
Ընկերության սեփականատերն ուժ գտավ իր մեջ և կարողացավ 2021-ին (բռնազավթված գործարանի փոխարեն) մի նոր և հիանալի գործարան կառուցել Շինուհայրի խաչմերուկում:
Ընկերությանը վստահվեց Տաթև-Կապան մայրուղու ամենադժվար՝ Աղվանի-Շրվենանցի խաչմերուկ հատվածի կառուցումը:
Այդ առիթով բազմաթիվ տարակույսներ հնչեցին հանրապետության ամենատարբեր հարթակներից՝ ինչպե՞ս ստացվեց, որ ճանապարհաշինական այդ մեծ ծրագիրը վստահվեց «Ոսմարին»:
Մենք երբեք չենք խորացել այդ հարցի մեջ և հիմա էլ չենք ուզում փորփրել: Դա, բոլոր տարակույսներով հանդերձ, վկայություն էր այն բանի, որ ճանապարհաշինական այդ ընկերությունը վստահություն է ներշնչել և ունեցել է կադրային, տեխնիկական-տնտեսական բոլոր հնարավորությունները՝ կառուցելու դժվարին այդ ճանապարհը: Ու դա ճիշտ լուծում էր, ինչպես հետագա ընթացքը ցույց տվեց:
Եվ իսկապես՝ 2021-ի աշնանն ընկերությունը կարողացավ ավարտին հասցնել ծրագրի առաջին փուլը, որի շարունակությանն ականատես պիտի լինեինք այս օրերին...
Ավելին, «Ոսմար»-ն անցած ձմռան ընթացքում արեց հնարավորը՝ Կապան ձգվող նոր մայրուղու՝ Շինուհայրի խաչմերուկ-Տաթև- Քաշունիի խաչմերուկ հատվածն ամենաձնառատ օրերին անգամ անցանելի պահելու համար, ինչին քանիցս ականատես եղանք:
Սակայն օրեր առաջ տեղի ունեցավ անսպասելին. «Ոսմար»-ի սեփականատեր Նելսոն Ոսկանյանը վաճառեց շահութաբեր ընկերությունը, որը տարածաշրջանի ամենախոշոր գործատուներից էր:
Գորիսում տեղի ունեցածը համարում են ոչ բնական, ինչ-որ առումով անբացատրելի իրողություն: Եվ, բնականաբար, բազում վարկածներ են շրջանառվում ու հարցեր բարձրաձայնվում:
Ընկերության արդեն նախկին սեփականատեր Նելսոն Ոսկանյանը, ով մեծ ճանաչում ունի Սյունիքում, նաև փորձառու ճանապարհաշինարարի համբավ, չցանկացավ ընկերության իրական վաճառքի դրդապատճառները ներկայացնել-մանրամասնել: Հաստատեց միայն՝ «Ոսմար»-ը վաճառվել է շարժական և անշարժ ամբողջ գույքով...
Ի՞նչ է, այնուամենայնիվ, կատարվել «Ոսմար»-ի շուրջ. դատական բազում փորձությունների միջով անցած և փառահեղ կենսագրություն կերտած, շահութաբեր ընկերությունը հենց այնպես չէին կարող աճուրդի հանել, Սյունիքի մարզի ամենափորձառու ճանապարհաշինարարներից մեկին՝ Նելսոն Ոսկանյանին, հենց այնպես չէին կարող դուրս մղել...