Քիչ առաջ տեղեկացանք, որ վաղը՝ դեկտեմբերի 24-ին, ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն իր ֆեյսբուքյան էջի եթերում կպատասխանի լրատվամիջոցների ու ՀԿ-ների հարցերին:
Եվ քանի որ խնդրվել է ուղարկել մեկական հարց, մենք հավատարիմ ենք մնում առաջարկված կանոնին՝ ուղարկելով ներքոշարադրյալ հարցը:
-Պարոն վարչապետ, 2020 թ. նոյեմբերի 9-ի եռակողմ հայտարարությամբ եւ դրանից հետո (անընդհատ) կարեւորվում է հաղորդակցության ուղիների ապաշրջափակման կամ վերաբացման հարցը:
Առաջին հայացքից ողջունելի մտադրություն է, բայց...
Ինչպե՞ս հասկանալ՝ եւ՛ Դուք, եւ՛ Ադրբեջանի ղեկավարը կոնկրետ քայլեր եք ձեռնարկում (ոչ միայն որոշումների կամ հայտարարությունների տեսքով) Ադրբեջանին ցանկալի կամ այդ հանրապետության համար նպաստավոր ճանապարհների վերաբացման ուղղությամբ: Մինչդեռ, դրան զուգահեռ, անցած մեկ տարվա ընթացքում տարբեր դրսեւորումներով շրջափակվել է Սյունիքի մարզի տարածքով անցնող հաղորդակցության մի քանի ուղի: Նկատի ունենք Գորիս-Կապան, Կապան-Ճակատեն, Կապան-Ագարակ գյուղի ենթաշրջան (Սեյիդլար գյուղով) ճանապարհները: Նկատի ունենք Վերիշեն-Սեւ լիճ, Խոզնավար-Սեւ լիճ, նաեւ Նորավանի հյուսիսային մերձակայքից դեպի Մեծ եւ Փոքր Իշխանասարերի ստորոտ ձգվող դաշտամիջյան ճանապարհները՝ մեզ համար տնտեսական լուրջ նշանակություն ունեցող:
Այդ ամենին զուգահեռ՝ օրեր առաջ վերահաստատեցիք Ձեր դիրքորոշումն Ադրբեջանի երկու հատվածը միմյանց կապող երկաթուղու (Մեղրիով) վերակառուցման ու վերագործարկման մասին՝ Հայաստանի համար նպաստավոր հանգամանք նշելով նաեւ Ռուսաստանի Դաշնության հետ երկաթուղային կապի բացումը: Եվ դա այն դեպքում, երբ Ռուսաստան գնալու համար կարելի էր չհասնել Մեղրի ու նախընտրել մոտ 1000 կմ-ով ավելի կարճ հյուսիսային երկաթգծի հնարավորությունը:
Եվ ուրեմն՝ ներկայացրեք, խնդրեմ, հաղորդակցության ուղիների վերաբացման Ձեր ռազմավարությունը Սյունիքի մասով՝ նշելով նաեւ Սյունիքով անցնելիք ավտոտրանսպորտային ճանապարհի հնարավոր երթուղին, իսկ եթե այն (ինչպես հայտարարվել է) կարող է ձգվել Կուբաթլի-Խնձորեսկ-Գորիս քաղաք-Անգեղակոթ երթուղով, ապա՝ անվտանգության ի՞նչ երաշխիքներով:
Սամվել Ալեքսանյան
«Սյունյաց երկիր» թերթի խմբագիր