Կապան-Ճակատեն մայրուղու վրա ադրբեջանական անցակետ տեղադրելուց հետո Ծավի ենթաշրջանը հայտնվել է կիսաշրջափակված վիճակում...
Խնդիրը լուծելու համար, անշուշտ, պետք է կառուցվի նոր հիմնական մայրուղի՝ Կապանից Ճակատեն, ինչը և արվում է (դա խոսակցության առանձին նյութ է):
Սակայն, նկատի ունենալով հիմնական ճանապարհի կառուցման բարդությունները (նաև պահանջվող ժամանակը), կարճ ընթացքում վերագործարկվեց Գեղանուշ-Ճակատեն անտառամիջյան՝ հին օրերից գոյություն ունեցած ճանապարհը, որը ներկայումս (որոշակի աշխատանքներ կատարելուց հետո) համեմատաբար բարվոք վիճակում է, որով, փաստորեն, Կապան մարզկենտրոնն այժմ հաղորդակցվում է Ծավի ենթաշրջանի գյուղերի հետ:
Գեղանուշ-Ճակատեն այլընտրանքային ճանապարհը, մինչդեռ, ավելի բարեհարմար կլիներ բոլոր տեսակի ավտոմեքենաների երթևեկության համար, եթե այն շրջանցեր Գեղանուշ գյուղը, քանզի բնակավայրի փողոցները չափազանց նեղ են, իսկ ճանապարհի որոշ հատվածներում քիչ չեն զառիվայր ու զառիվեր տեղերը...
Այդ հանգամանքն էլ հաշվի առնելով՝ ներկայումս կառուցվում է այլընտրանքային ճանապարհի՝ Գեղանուշ գյուղը շրջանցող 4,2 կմ երկարությամբ ուղին:
Աշխատանքներն իրականացնում են «Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատ» ՓԲ ընկերությունը և Կապանի համայնքապետարանը:
Դեկտեմբերի 15-ին «Սյունյաց երկրի» ստեղծագործական խումբը կառուցվող այդ ճանապարհին էր, որտեղ էլ Կապանի համայնքապետի տեղակալ Մեսրոպ Արզումանյանը և ճանապարհային տվյալ հատվածի կառուցման պատասխանատու Արթուր Դավթյանը հանգամանալից տեղեկություններ հաղորդեցին կատարվածի ու անելիքների մասին:
Իսկ կատարվող աշխատանքները, իսկապես, հսկայածավալ էին: Մոտ մեկ ամսում հաջողվել էր իրականացնել հողային աշխատանքներ ու հաղթահարել բավականին դժվարին հանգույցներ, ասել է թե՝ արդեն իսկ ուրվագծված է ապագա ճանապարհի ուղին...