Սիսիան կատարած յուրաքանչյուր այցելության ժամանակ մեզ մտահոգող ամենալուրջ խնդիրը ճանապարհների անմխիթար վիճակն էր: Այս անգամ հաճելիորեն ականատես եղանք Մ 2 ավտոմայրուղուց դեպի Սիսիան (Շաքեի խաչմերուկից) տանող հանրապետական նշանակության ճանապարհի հիմնանորոգման աշխատանքներին:
Ճանապարհի հիմնանորոգման ծրագիրը կատարվում է 80 տոկոս Համաշխարհային բանկի եւ 20 տոկոս պետբյուջեի ֆինանսավորմամբ: Շաքեի խաչմերուկից մինչեւ Սիսիան քաղաքի վերջ ընկած հատվածը՝ երկու լոտ կամ չափաբաժին՝ 9340 մ երկարությամբ, աշխատանքներն իրականացնում է «Սիսիանի ԲՈՒԱՏ» ՍՊ ընկերությունը: Նախագծանախահաշվային արժեքը կազմում է 1 մլրդ 270 մլն դրամ, եւ պայմանագրով նախատեսված է աշխատանքներն ավարտին հասցնել 2016թ. նոյեմբերի 30-ին: «Մենք ամեն ինչ անում ենք աշխատանքները ժամկետից շուտ ավարտելու համար, եթե ընթացքում խոչընդոտներ չլինեն: Ամբողջ ճանապարհն ասֆալտապատ է լինելու՝ ջրահեռացման առուներով, կողնակներով, անվտանգության ազդանշաններով, գծանշումով», - տեղեկացրեց «Սիսիանի ԲՈՒԱՏ» ՍՊԸ տնօրեն Արմեն Անդրեասյանը:
Ընթացքի մեջ են քաղաքի տարածքով անցնող ճանապարհահատվածի եզրաքարերի, մայթերի նորոգման աշխատանքները: Տնօրենի փոխանցմամբ՝ համապատասխան տեխնիկայի խնդիր ընկերությունը չունի, անհրաժեշտ շինանյութը նույնպես իրենք են արտադրում:
Ծրագրի շրջանակներում արդեն ավարտին է հասցվել Շաքեի խաչմերուկից մինչեւ Շաքեի գյուղապետարան ընկած հատվածի հիմնանորոգումը:
Տնօրենի փոխանցմամբ՝ ճանապարհը լինելու է 7մ 80սմ լայնությամբ: Նախկինում ճանապարհի տարբեր հատվածներում լայնությունը տարբեր է եղել: «Կարծում եմ՝ նախագծով սահմանված լայնությունը բավարար է հանրապետական նշանակության ճանապարհի համար: Նախկինում 9, 10, 11 մ լայնությամբ ճանապարհ է եղել, որ տեղ-տեղ քայքայված էր: Բացի դրանից՝ ճանապարհի շատ լայն լինելու իմաստը չեմ տեսնում. 2մ-ով լայնացնելու համար հավելյալ գումար է հարկավոր», - նշեց Ա.Անդրեասյանը:
Քանի որ շատ վաղուց այստեղ շինարարական աշխատանքներ չեն կատարվել, ճանապարհը բավականին քայքայված էր: Նախքան ասֆալտապատելը հողային, փոսային աշխատանքներ են կատարել, հարթեցնող շերտ դրել, ապա միայն 4սմ հաստությամբ ասֆալտը փռել: «Ասֆալտի երկրորդ շերտ չի լինելու: Մայրուղում հարթեցնող շերտն ավելի խոր ենք դնում, բայց ասֆալտը բոլոր տեղերում 4 սմ է, երբեմն էլ՝ 5սմ: Խորհրդային տարիներին 2 շերտով էին ասֆալտ փռում. դե այն ժամանակ հումքը բավականին էժան էր, իսկ այսօր…», - նշեց ընկերության տնօրենը:
Գաղտնիք չէ, որ ասֆալտապատ նոր ճանապարհը մեր օրերում երկար չի դիմանում: Մեր մտահոգությունը կիսելով՝ Ա.Անդրեասյանը նշեց, որ յուրաքանչյուր ճանապարհ հիմնանորոգվելուց հետո պիտի պահպանվի, որպեսզի դիմանա: Բացի դրանից՝ այն հատվածներում, որտեղ ջրահեռացումը լավ չի կատարվում, այդ ճանապարհն ապագա չունի, ինչպես ասում են, ջուրն ասֆալտի թշնամին է: Արդեն նշեցինք, որ պատճառներից մեկն էլ ասֆալտի բարակ շերտն է: Ինչ վերաբերում է շինանյութին եւ ասֆալտի որակին, ապա դրանք պարբերաբար փորձաքննություն են անցնում եւ համապատասխանեցվում չափորոշիչներին:
Անլուծելի խոչընդոտների չեն հանդիպում, միայն մեխանիզատորի պակաս ունեն, իսկ Սիսիան քաղաքով անցնող ճանապարհի ջրահեռացման համակարգի գրեթե բացակայությունը լուրջ խնդիր է: Նախագծով ջրահեռացման համակարգի կառուցում ներառված չէ, միայն ճանապարհաշինական աշխատանքներ են նախատեսված:
Արմեն Անդրեասյանի հավաստմամբ՝ ընտրվել է քաղաք տանող այս ճանապարհը, որովհետեւ երթեւեկությունն այստեղ առավել ինտենսիվ է, իսկ Մ 2-ից Սիսիան ձգվող մյուս ճանապարհը նախատեսվում է հիմնանորոգել հաջորդ տարի:
Նշենք, որ «Սիսիանի ԲՈՒԱՏ» ՍՊԸ-ն ճանապարհաշինական ոլորտում արդեն համբավ է ձեռք բերել: 2005 թվականից Սիսիանի տարածաշրջանում մի շարք աշխատանքներ են կատարել՝ մայրուղու որոշ հատվածների ասֆալտապատում, փոսալցում, դեպի Աղիտու, Վաղատին տանող ճանապարհների որոշ չափաբաժինների հիմնանորոգում եւ այլն:
Ճանապարհի մյուս հատվածների վերանորոգումն իրականացնում է հիմնական կապալառու «Զանգեզուրտրանսշին» ԲԲԸ-ն, ենթակապալառու՝ «Սիսիանի ճանշին» ՍՊԸ-ն:
ԱՐՄԻՆԵ ՀԱՐՈւԹՅՈւՆՅԱՆ