Հիմնանորոգվում է Մ2 մայրուղու ամենադժվար անցանելի հատվածը

22.07.2015 15:15
1643

Հունիսի 2-ից մեկնարկել է Մեղրի-Քաջարան մայրուղու ամենաբարձր հատվածում՝ Դիբագի լեռնանցքում՝ 2535մ բարձրության վրա, մոտ 4,3 կմ ճանապարհի հիմնանորոգումը, որտեղ ձմռան ամիսներին լուրջ դժվարություններ էին առաջանում: Աշխատանքներն իրականացնում է «Մեղրու ՃՇՇՁ» ՍՊ ընկերությունը (տնօրեն՝ Ազատ Գասպարյան), ծրագրի արժեքը 478 մլն դրամ է:

Ինչպես տեղեկացրեց աշխղեկ Գրիշա Թումանյանը, Մ2 միջպետական մայրուղու 339-344կմ հատվածում հիմնանորոգում է կատարվում: Հիմնական նպատակն է լայնացնել ճանապարհը, ասֆալտապատել, կատարել հողային աշխատանքներ՝ սողանքներից խուսափելու համար: 340-341-րդ կմ հատվածում հատկապես ձմռանը սողանքի հետեւանքով ճանապարհը փակվում էր, ներկայումս՝ ճանապարհի լայնացման դեպքում, հոսքերն այլեւս վտանգ չեն ներակայացնի, ինչպես նաեւ մաքրման աշխատանքները հնարավոր կլինի ավելի արագ կազմակերպել: «Մայրուղու հատկապես 340-րդ կմ-ում ձմռանը խցանումներ էին առաջանում բուք ու բորանի հետեւանքով, եւ ճանապարհն անանցանելի էր դառնում: Ճանապարհի լայնացման արդյունքում կխուսափենք այդ խնդիրներից», - նշեց Գ.Թումանյանը: Ճանապարհը, միջին հաշվով, լայնացվում է 60-70 սմ-ով, որոշ տեղերում՝ նույնիսկ 1 մ-ով: Մեր այցելության պահին ճանապարհին կատարվում էին տարբեր աշխատանքներ՝ հողային, ասֆալտապատման: Ի դեպ, որպես արհեստական կառույց՝ ջրահեռացման համար տեղադրվող խողովակներ նախկինում չեն եղել:

Շինարարության կարեւորագույն մասը ճանապարհի 340-րդ կմ-ի ամենանեղ հատվածում հենապատի կառուցումն է: Մոտ 6մ բարձրությամբ, 26մ երկարությամբ հենապատով լուծվում է այդ հատվածի շրջադարձը լայնացնելու խնդիրը, որ հաճախ էր վթարների պատճառ դառնում:

«Ճանապարհի դիմացկունության հարցը լուծված է, բետոնի ամրությունը՝ հաշվարկված, մեկուսացումը՝ արված: Աշխատանքների ավարտից հետո ունենալու ենք բարեկարգ ճանապարհ, ձյունը մաքրելու աշխատանքներն ավելի արագ են ընթանալու, նվազագույնին է հասցվելու սողանքների վտանգավորության աստիճանը», - նշեց աշխղեկը:

Աշխատանքները, որոնց մասնակցում է 30-40 հոգի, կատարվում են նորագույն տեխնիկայով եւ որակյալ շինանյութով: «Ոչնչի պակաս չունենք», - նշեց Գ.Թումանյանը:

Նախագծով հիմնանորոգման աշխատանքների համար 150 օր է նախատեսվել, բայց, ինչպես տեղեկացրեց աշխղեկը, ամեն ինչ անում են ժամանակից շուտ ավարտելու համար: Ինչ վերաբերում է ասֆալտի հաստությանը, այն ըստ նախագծի է որոշվում:

Նշենք, որ շինարարական աշխատանքների ընթացքում առաջին անգամ կիրառվում է գեոգրիտ եղանակը (ասֆալտապատելուց առաջ հատուկ ցանց են փռում, որ հետագայում կասեցնում է ասֆալտի ճաքճքելը): Այս եղանակով ճանապարհի նորոգումը վաղուց է կիրառվում ճանապարհաշինարարության մեջ:

ԱՐՄԻՆԵ ՀԱՐՈւԹՅՈւՆՅԱՆ

Պատմական Կապան քաղաքի տեղադրության հարցի շուրջ

26.04.2024 17:09

«Հիշողության ուժը». ֆոտոալբոմի շնորհանդես Քաջարանում

26.04.2024 16:49

Արցախի հայկական ներկայության բոլոր հետքերը ջնջելն Ալիևի վարչակարգի նախագիծն է․ Անն Լոուրենս Պետել

26.04.2024 15:02

Ամաչում եմ այն գործընկերներիս համար, որոնք արդարացնում են Արցախի հայերի ցեղասպանությունը. Զատուլին

26.04.2024 14:59

Բունդեսթագի պատգամավորի կարծիքով՝ ԵՄ-ին Հայաստանի անդամակցությունը բխում է հենց ԵՄ-ի շահերից

26.04.2024 14:12

Մեծ Բրիտանիայի քրիստոնյա առաջնորդները կառավարությանը կոչ են արել ճանաչել Հայոց ցեղասպանությունը

26.04.2024 12:18

Տավուշի գյուղերի հանձնման դեմ պայքարին միացած Genesis Armenia-ն Կիրանցում ստեղծում է տեղեկատվական կենտրոն

26.04.2024 12:00

Ռուբեն Վարդանյանը դադարեցրել է հացադուլը

26.04.2024 11:57

Ոսկեպարի սահմանային փոփոխությունները լուրջ սպառնալիք են ստեղծելու Հայաստանի այդ ամբողջ տարածաշրջանի բնակչության համար․«Թաթոյան» հիմնադրամ

26.04.2024 11:49

Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հոգևորականներին պատգամել է հայ ժողովրդին ուղղորդել ճշմարտության ճանապարհով

26.04.2024 10:54

Նարեկ Մանասյանը հաղթել է Ադրբեջանը ներկայացնող բռնցքամարտիկին

26.04.2024 10:49

Երևան-Սևան մայրուղում պարեկները կանգնեցնում են բոլոր բեռնատարները` արգելելով գալ Երևան (Տեսանյութ)

26.04.2024 10:39