Հիմնանորոգվում է Մ2 մայրուղու ամենադժվար անցանելի հատվածը

22.07.2015 15:15
1787

Հունիսի 2-ից մեկնարկել է Մեղրի-Քաջարան մայրուղու ամենաբարձր հատվածում՝ Դիբագի լեռնանցքում՝ 2535մ բարձրության վրա, մոտ 4,3 կմ ճանապարհի հիմնանորոգումը, որտեղ ձմռան ամիսներին լուրջ դժվարություններ էին առաջանում: Աշխատանքներն իրականացնում է «Մեղրու ՃՇՇՁ» ՍՊ ընկերությունը (տնօրեն՝ Ազատ Գասպարյան), ծրագրի արժեքը 478 մլն դրամ է:

Ինչպես տեղեկացրեց աշխղեկ Գրիշա Թումանյանը, Մ2 միջպետական մայրուղու 339-344կմ հատվածում հիմնանորոգում է կատարվում: Հիմնական նպատակն է լայնացնել ճանապարհը, ասֆալտապատել, կատարել հողային աշխատանքներ՝ սողանքներից խուսափելու համար: 340-341-րդ կմ հատվածում հատկապես ձմռանը սողանքի հետեւանքով ճանապարհը փակվում էր, ներկայումս՝ ճանապարհի լայնացման դեպքում, հոսքերն այլեւս վտանգ չեն ներակայացնի, ինչպես նաեւ մաքրման աշխատանքները հնարավոր կլինի ավելի արագ կազմակերպել: «Մայրուղու հատկապես 340-րդ կմ-ում ձմռանը խցանումներ էին առաջանում բուք ու բորանի հետեւանքով, եւ ճանապարհն անանցանելի էր դառնում: Ճանապարհի լայնացման արդյունքում կխուսափենք այդ խնդիրներից», - նշեց Գ.Թումանյանը: Ճանապարհը, միջին հաշվով, լայնացվում է 60-70 սմ-ով, որոշ տեղերում՝ նույնիսկ 1 մ-ով: Մեր այցելության պահին ճանապարհին կատարվում էին տարբեր աշխատանքներ՝ հողային, ասֆալտապատման: Ի դեպ, որպես արհեստական կառույց՝ ջրահեռացման համար տեղադրվող խողովակներ նախկինում չեն եղել:

Շինարարության կարեւորագույն մասը ճանապարհի 340-րդ կմ-ի ամենանեղ հատվածում հենապատի կառուցումն է: Մոտ 6մ բարձրությամբ, 26մ երկարությամբ հենապատով լուծվում է այդ հատվածի շրջադարձը լայնացնելու խնդիրը, որ հաճախ էր վթարների պատճառ դառնում:

«Ճանապարհի դիմացկունության հարցը լուծված է, բետոնի ամրությունը՝ հաշվարկված, մեկուսացումը՝ արված: Աշխատանքների ավարտից հետո ունենալու ենք բարեկարգ ճանապարհ, ձյունը մաքրելու աշխատանքներն ավելի արագ են ընթանալու, նվազագույնին է հասցվելու սողանքների վտանգավորության աստիճանը», - նշեց աշխղեկը:

Աշխատանքները, որոնց մասնակցում է 30-40 հոգի, կատարվում են նորագույն տեխնիկայով եւ որակյալ շինանյութով: «Ոչնչի պակաս չունենք», - նշեց Գ.Թումանյանը:

Նախագծով հիմնանորոգման աշխատանքների համար 150 օր է նախատեսվել, բայց, ինչպես տեղեկացրեց աշխղեկը, ամեն ինչ անում են ժամանակից շուտ ավարտելու համար: Ինչ վերաբերում է ասֆալտի հաստությանը, այն ըստ նախագծի է որոշվում:

Նշենք, որ շինարարական աշխատանքների ընթացքում առաջին անգամ կիրառվում է գեոգրիտ եղանակը (ասֆալտապատելուց առաջ հատուկ ցանց են փռում, որ հետագայում կասեցնում է ասֆալտի ճաքճքելը): Այս եղանակով ճանապարհի նորոգումը վաղուց է կիրառվում ճանապարհաշինարարության մեջ:

ԱՐՄԻՆԵ ՀԱՐՈւԹՅՈւՆՅԱՆ

Վրաստանի տուրիստական կազմակերպությունն իր էջից հեռացրել է Լոռու մարզին վերաբերող աղմկահարուց գրառումը, որով կիսվել էր Զուրաբիշվիլին

05.11.2024 00:30

Հայ դատի Ամերիկայի հանձնախմբի դիրքորոշումը՝ ԱՄՆ նախագահական ընտրություններին ընդառաջ

04.11.2024 21:36

Վրաստանի նախագահի հերթական խառնակչությունը՝ հեռանալուց առաջ․ Վահե Սարգսյան

04.11.2024 20:34

Զուրաբիշվիլին մի շարք հայկական հուշարձաններ ներկայացրել է իբր թե «պատմական Վրաստանի» մաս

04.11.2024 20:06

Իրանի նախագահ Մասուդ Փեզեշքիանը կմասնակցի COP29-ին

04.11.2024 19:44

«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամը վարորդներին հորդորում է երթևեկել ձմեռային անվադողերով

04.11.2024 15:39

ԿԽՄԿ աշխատակիցները հերթական անգամ տեսակցել են Բաքվում պահվող հայ գերիներին

04.11.2024 15:30

Վաղը Մոսկվայում Հայաստանի դեսպանն իր հավատարմագրերը կհանձնի Պուտինին

04.11.2024 14:51

Սահմանադուռ և սահմանապահ Ագարակ քաղաքը 75 տարեկան է

04.11.2024 13:17

Գորիսում առաջին անգամ անցկացվեց պատանիների բռնցքամարտի միջազգային մրցաշար

04.11.2024 12:20

Ռոբերտ Ղուկասյանը մասնակցել է մարզում առաջին անգամ կազմակերպված «Սյունյաց թևեր» սպորտային-տեղեկատվական փառատոնին

03.11.2024 22:46

Սիսիանի «Զանգեր» կոչվող հատվածում ձյուն է տեղում. տեսանյութ

03.11.2024 21:43