Հյուսիս–հարավի կառուցումը սկսվել է ամենահեշտ հատվածներից. Արշակյանը չի հասկանում` ինչու

14.11.2018 11:48
759

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը փորձում են հասկանալ, թե ինչու են հատկապես «Հյուրիս–հարավ» ճանապարհի ամենադյուրին հատվածների վրա հսկայական գումարներ ծախսվել։

Հյուսիս–հարավ ավտոճանապարհի շինարարությունը սկսվել է ամենադյուրին հատվածներից` Արտաշատից, Արարատից, ոչ թե լեռնային հատվածներից։ այսօր` նոյեմբերի 14-ին, Ազգային ժողովում ներկայացնելով 2019թ–ի բյուջեի նախագծի ոլորտային հատվածը` այս մասին ասաց ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանը։ Նրա խոսքով` նախարարույունում այսօր էլ փորձում են հասկանալ, թե ինչու են հատկապես հենց այդ ամենադյուրին հատվածների վրա հսկայական գումարներ ծախսվել, շատ դեպքերում` անարդյունք։

«Այդ պատճառով մենք հիմա ունենք հստակ դիրքորոշում, որ Սիսիան– Քաջարան հատվածում տեղաբաշխենք հետագա ներդրումային պլաններն այնպես, որ այդ հատվածներում միայն մեկ թունելի ու երկու կամրջի շինարարությամբ կարողանանք շուրջ 50 կմ–ով կրճատել Սիսիան–Քաջարան ավտոճանապարհը»,– ասաց նախարարի պաշտոնակատարը։

Հաջորդ տարի, նրա խոսքով, կիրականացվի նաև Վանաձոր–Ալավերդի– Վրաստանի սահման ճանապարհահատվածի շինարարությունը։

Արշակյանը նշեց նաև, որ այս տարի 25 համայնքների հետ կապվող ճանապարհներ են նորոգվել, որով այդ գյուղերն ու քաղաքները հնարավորություն են ստացել բարձրակարգ ճանապարհներով կապվելու միջպետական ու միջհամայնքային ավտոճանապարհներին։

Նախարարի պաշտոնակատարի խոսքով` հաջորդ տարի նախատեսվում է նման հնարավորություն տալ ևս 35 համայնքի։

«Հյուսիս-հարավ» տրանսպորտային միջանցքը ռազմավարական նշանակություն ունի Հայաստանի համար։ 550 կմ երկարություն ունեցող այդ ճանապարհը թույլ կտա դուրս գալ դեպի Սև ծով և եվրոպական երկրներ՝ կապ ապահովելով Իրանի և Վրաստանի հետ:

Հայաստանը դեռևս 2009 թվականին վարկային համաձայնագիր է ստորագրել Ասիական զարգացման բանկի հետ։ Համաձայնագրով նախատեսվում էր մայրուղու շինարարությունն ավարտել 2016 թվականին, սակայն շինարարական աշխատանքները սկսեցին բանկի հետ պայմանագիրը կնքելուց միան երեք տարի անց։

armeniasputnik.am

Հայաստանի և Իրանի ժողովուրդների միջև մշակութային խոր կապեր կան. Իրանի դեսպան

23.12.2024 23:31

Նախկին նախագահներին կոչ եմ անում, ևս մեկ անգամ մտածել բանավեճի մասին. Փաշինյանը տեսաուղերձով է հանդես եկել

23.12.2024 23:22

Կայացավ քաղաքացիների տարեվերջյան ընդունելությունը

23.12.2024 21:34

Նիկոլ Փաշինյանը ուղիղ եթերում բանավեճի է հրավում նախկին նախագահներին

23.12.2024 20:08

1994 թվականից ի վեր բանակցային գործընթացը եղել է Լեռնային Ղարաբաղն Ադրբեջանի կազմ վերադարձնելու մասին․ Նիկոլ Փաշինյան

23.12.2024 19:54

Թուրքիայի ԶՈՒ ցամաքային զորքերի հրամանատարության մեծ պատվիրակությունից հետո Բաքու է ժամանել ևս մեկ պատվիրակություն

23.12.2024 16:51

ՌԴ-ն պատվիրակություն է ուղարկել Իրան՝ քննարկելու տարածաշրջանում տրանսպորտային և լոգիստիկ կապերի վերաբերյալ հարցերը

23.12.2024 15:27

Իրանի գերագույն առաջնորդը կրկին Իսրայելին ոչնչացմամբ է սպառնացել

23.12.2024 12:09

«Ադրբեջանցիները պարսկական պոեզիայի դասական Նիզամիին «դարձրել են» ադրբեջանցի պոետ». Ոսկան Սարգսյան

23.12.2024 11:23

Հայաստանին սպառազինվելու մեջ մեղադրող Ադրբեջանը հաջորդ տարի թուրքական բանակի մոդելով մոդերնիզացիայի 5-ամյա պլանն ավարտում է․ Աբրահամյան

23.12.2024 11:10

«Չեմ էլ փոխելու անձնագիրս, որ չասեն, թե Արցախ չի եղել, որ չկարողանան ջնջեն մեր պատմությունը»

23.12.2024 11:02

Սյունիքի բարձրադիր գոտիների ավտոճանապարհներին տեղ-տեղ մերկասառույց է

23.12.2024 09:25