Հյուսիս–հարավի կառուցումը սկսվել է ամենահեշտ հատվածներից. Արշակյանը չի հասկանում` ինչու

14.11.2018 11:48
615

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը փորձում են հասկանալ, թե ինչու են հատկապես «Հյուրիս–հարավ» ճանապարհի ամենադյուրին հատվածների վրա հսկայական գումարներ ծախսվել։

Հյուսիս–հարավ ավտոճանապարհի շինարարությունը սկսվել է ամենադյուրին հատվածներից` Արտաշատից, Արարատից, ոչ թե լեռնային հատվածներից։ այսօր` նոյեմբերի 14-ին, Ազգային ժողովում ներկայացնելով 2019թ–ի բյուջեի նախագծի ոլորտային հատվածը` այս մասին ասաց ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանը։ Նրա խոսքով` նախարարույունում այսօր էլ փորձում են հասկանալ, թե ինչու են հատկապես հենց այդ ամենադյուրին հատվածների վրա հսկայական գումարներ ծախսվել, շատ դեպքերում` անարդյունք։

«Այդ պատճառով մենք հիմա ունենք հստակ դիրքորոշում, որ Սիսիան– Քաջարան հատվածում տեղաբաշխենք հետագա ներդրումային պլաններն այնպես, որ այդ հատվածներում միայն մեկ թունելի ու երկու կամրջի շինարարությամբ կարողանանք շուրջ 50 կմ–ով կրճատել Սիսիան–Քաջարան ավտոճանապարհը»,– ասաց նախարարի պաշտոնակատարը։

Հաջորդ տարի, նրա խոսքով, կիրականացվի նաև Վանաձոր–Ալավերդի– Վրաստանի սահման ճանապարհահատվածի շինարարությունը։

Արշակյանը նշեց նաև, որ այս տարի 25 համայնքների հետ կապվող ճանապարհներ են նորոգվել, որով այդ գյուղերն ու քաղաքները հնարավորություն են ստացել բարձրակարգ ճանապարհներով կապվելու միջպետական ու միջհամայնքային ավտոճանապարհներին։

Նախարարի պաշտոնակատարի խոսքով` հաջորդ տարի նախատեսվում է նման հնարավորություն տալ ևս 35 համայնքի։

«Հյուսիս-հարավ» տրանսպորտային միջանցքը ռազմավարական նշանակություն ունի Հայաստանի համար։ 550 կմ երկարություն ունեցող այդ ճանապարհը թույլ կտա դուրս գալ դեպի Սև ծով և եվրոպական երկրներ՝ կապ ապահովելով Իրանի և Վրաստանի հետ:

Հայաստանը դեռևս 2009 թվականին վարկային համաձայնագիր է ստորագրել Ասիական զարգացման բանկի հետ։ Համաձայնագրով նախատեսվում էր մայրուղու շինարարությունն ավարտել 2016 թվականին, սակայն շինարարական աշխատանքները սկսեցին բանկի հետ պայմանագիրը կնքելուց միան երեք տարի անց։

armeniasputnik.am

Լուկաշենկո. ԵԱՏՄ բոլոր անդամները միայնակ չեն կարող պահպանել իրենց ինքնիշխանությունը

08.05.2024 22:06

2024-ին Հայաստանը ձեռնպահ կմնա ՀԱՊԿ գործունեության ֆինանսավորմանը մասնակցելուց

08.05.2024 22:02

Российские дипломаты почтили память героев-летчиков в Каджаране

08.05.2024 21:09

«ՀՀ, Ադրբեջան, ՌԴ եռակողմ համաձայնագրերը շարունակում են մնալ ակտուալ»․ ՌԴ ԱԳՆ

08.05.2024 17:15

Սյունիքի մարզի Շաքի գյուղի մոտակայքում կկառուցվի մաքսային և լոգիստիկ կենտրոն

08.05.2024 16:32

Շուշիի ազատագրումը․ հաղթանակի նոր սպասումով․․․

08.05.2024 15:55

Արշակ սրբազանին փորձում են լռեցնել. նրան կրկին կանչել են ԱԱԾ

08.05.2024 15:36

Պուտին-Փաշինյան հանդիպումն անհրաժեշտ է և սպասված երկու կողմի համար. Կրեմլ

08.05.2024 15:33

«Ոչ թե սահմանամերձ ենք, այլ սահմանապահ ենք». Տավուշի Չինարին խաղաղություն է ուզում

08.05.2024 14:45

ԵՊՀ և Բրյուսովի անվան համալսարանի 200-ից ավելի ուսանողներ հայտնեցին, որ միանում են «Տավուշը հանուն հայրենիքի» շարժմանը

08.05.2024 14:41

Ջերմուկում ձյուն է տեղում

08.05.2024 12:20

Հյուսիս-հարավ ճանապարհի Սիսիան-Քաջարան հատվածը նախատեսվում է կառուցել մինչև 2030 թվականը

08.05.2024 12:17