Ձյան առատ տեղումներից հինգ օր անց նոր-նոր կարգավորվում է իրավիճակը Սյունիքի տարածքով անցնող միջպետական և հանրապետական մայրուղիներում:
Այսօր՝ հունվարի 17-ին, օրվա երկրորդ կեսից, ճանապարհներին մնացած բեռնատարների քարավանները սկսել են շարժվել առաջ, բայց մինչև Շինուհայրի խաչմերուկ: Այնտեղ հիմա անթիվ-անհամար մեքենաների կուտակումներ են, իսկ Մ-2-ով դեպի Սիսիան երթևեկելը (այդ խաչմերուկից սկսած) դադարեցված է, քանզի մաքրման աշխատանքներ են ընթանում, իսկ Իշխանասարից ու Գլուխ Ձագեձորո լեռնագագաթից գրոհող ձյունամրրիկը չի դադարում:
Խնդիրը, ըստ էության, Շինուհայրի խաչմերուկից մինչև Հարժիսի խաչմերուկ ընկած հատվածն է. դա եռաբլրի սարահարթի ամենախոցելի հատվածն է ձմռան ամիսներին:
Երեկ երեկոյան և ամբողջ գիշերը սաստիկ բուք էր նշված ճանապարհահատվածում, ինչի հետևանքով արդյունքում լիովին անանցանելի էր դարձել մայրուղին: Դա էր պատճառը, որ Երևանից Գորիս եկող մեքենաները, որքան էլ տարօրինակ է ու զարմանալի, Մ-2 մայրուղուց (Նորավանի խաչմերուկից) շարժվում էին դեպի Լծեն, ապա՝ Տաթև, որից հետո միայն վերադառնում (Հալիձոր- Շինուհայրով) Գորիս: Սա, իսկապես, նախադեպը չունեցող իրողություն էր, որին բախվեցինք այս օրերին:
Երեկ՝ օրվա վերջին և գիշերը հավելյալ քայլեր են ձեռնարկվել Բարձրավան-Քաշունի խաչմերուկից մինչև Տաթև ընկած ճանապարհահատվածում, ինչի արդյունքում այսօր լիովին բաց էր մայրուղու այդ հատվածը:
Ինչպես տեղեկացնում են Գորիսի համայնքապետարանից, հունվարի 16-ի երեկոյան Գորիսի ու Սիսիանի տարածաշրջաններով անցնող մայրուղիներում շրջայց է կատարել Սյունիքի մարզպետ Ռոբերտ Ղուկասյանը և համակարգել ճանապարհաշինական կազմակերպությունների գործունեությունը:
Հիմա խնդիրը, ինչպես նշեցինք, Շինուհայրի խաչմերուկ-Հարժիսի խաչմերուկ ճանապարհահատվածում անցանելիության և անվտանգ երթևեկության ապահովումն է. այնտեղ թեև մաքրման ակտիվ աշխատանքներ են ընթանում, բայց մայրուղին շարունակում է ոչ երթևեկելի մնալ հատկապես խոշոր բեռնատարների համար (ժամը 16:00-ի դրությամբ):
Մեկ ուրիշ խնդրի հետ էլ են բախվել ճանապարհին մնացած վարորդները. դեռևս 4-5 օր առաջ Կապանից դուրս եկած և նոր-նոր Շինուհայրի խաչմերուկ հասած բեռնատարների վարորդներից ոմանք բողոքում էին, թե իրենք լուրջ վնասներ են կրել՝ մնալով ճանապարհին: Եվ փորձում էին ճշտել՝ վնասների գնահատում, փոխհատուցում լինելո՞ւ է, թե՞ ոչ:
Ստեղծված իրավիճակում առանցքային դերակատարություն ունեցան և ունեն, ինչպես արդեն նշել ենք, Գորիսի և Կապանի պարեկները, առանց որոնց դժվար կլիներ շատ թե քիչ կարգավորել մարզի մայրուղիներում ստեղծված ամոթալի խառնաշփոթը: