Կապանի օդանավակայանի մասին՝ առանց քարոզչական շեշտադրումների

13.07.2017 14:38
1352

(Հատված լրագրող Սաթիկ Սեյրանյանի՝ ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանի հետ հարցազրույցից)


 

Ս.Ս.- Անցած շաբաթ փորձնական թռիչք իրականացվեց Կապանի օդանավակայանում, խնդրեմ, ներկայացրեք, ի՞նչ իրավիճակ է, ի՞նչ ծրագրեր կան այդ առումով եւ ե՞րբ են նախատեսվում Երեւան-Կապան կանոնավոր թռիչքները, ի՞նչ կարժենան ավիատոմսերը եւ այլն:

Ս.Ա.- Ճիշտն ասած՝ տվյալ թռիչքը, որ կատարվեց դեպի Կապան ոչ թե փորձնական էր, այլ սիրողական, թռիչքն իրականացնող անձը մեր հրավերով եկել էր Հայաստան, մենք նրա հետ նախաձեռնել ենք մի առանձին պրոյեկտ՝ փոքր ավիացիայի զարգացման եւ, մասնավորապես, մեր ուսումնական կենտրոնի ակտիվացման հետ կապված, որպեսզի սիրողական օդաչուները, ովքեր ուզում են ստանալ օդաչու կոչվելու իրավունք (ոչ կոմերիցիոն), կարողանան մեր ուսումնական կենտրոնի շրջանակում ստանալ այդ փաստաթուղթը: Տվյալ անձը, ով իր սեփականության իրավունքով ունի այդ օդանավը, որ վայրէջք կատարեց Կապանում, ըստ էության ուղղակի սիրողական թռիչք իրականացրեց: Բայց քանի որ Կապանը Հայաստանում ունի ամենաբարդ օդանավակայանը, ես մեր աշխատակիցներից մեկին խնդրեցի՝ վաստակավոր օդաչու, որպեսզի ուղեկցի տվյալ անձին, քանի որ օդանավակայանը հեշտ օդանավակայան չէ: Բայց դա ոչ կոմերցիոն, սիրողական թռիչք էր եւ այդ օդաչուն կոմերցիոն սկզբունքներով թռիչքներ իրականացնելու իրավունք էլ նույնիսկ չունի՝ ելնելով իր պատրաստվածությունից:

Իսկ թե երբ կգործարկվի եւ տոմսերն ինչ կարժենան, այս պահին, կարծում եմ, վաղ է ասել, մենք այս տարի նախաձեռնել ենք իրականացնել Հայաստանի օդանավակայանների ուսումնասիրություն՝ հասկանալու, թե ինչ վիճակում են օդանավակայանները, տեսնելու, թե ինչպես կարող է զարգանալ փոքր ավիացիան Հայաստանում: Կան նախնական ուսումնասիրություններ տոմսերի գների առումով եւս, որոնք նախնական են:

Առհասարակ ավիացիայում փոքր օդանավի տոմսը երբեք էժան չի լինում: Եվ եթե այդ պրոյեկտը գործարկվի փոքր ավիացիայի մասով, կարծում եմ՝ սկզբում լինելու է աերոտաքսի՝ ըստ պատվերի աշխատող, այնուհետեւ նոր ըստ պահանջարկի:

Ս.Ս.- Արդեն հստակ պատկերացում կա՞, թե որքան կլինի տոմսի արժեքը:

Ս.Ա.- Չէ, դեռ վաղ է խոսել այդ մասին: Երբ մենք ուսումնասիրություն կանենք, կհասկանանք օդանավակայանների վիճակը, կպատկերացնենք ինչքան ներդրում է պահանջում:

Ս.Ս.- Միայն Կապանո՞ւմ է լինելու:

Ս.Ա.- Չէ, չէ: Աշխարհագրորեն հյուսիս-հարավ պիտի գտնվեն այդ կետերը, թե որտեղ… Եթե չեմ սխալվում ունենք 16 օդանավակայան, որոնցից պիտի գործարկվի, կարծում եմ, 3-4-ը, որպեսզի կապեն այդ կետերն իրար: Փոքր ավիացիան, իմ հասկանալով, քաղավիացիայի ոլորտի այն բլոկներից է, որը միանշանակ զարգանալու է, պրոցեսը տեղի է ունենալու, բայց ժամկետների մասին խոսելը դեռ շուտ է:

25 հունիսի 2017թ.

Նման զենք աշխարհում ոչ ոք դեռ չունի ․ Պուտինը՝ «Օրեշնիկի» մասին

22.11.2024 23:48

Մանդատները դնելու խնդրանքով դիմել եմ Զեյնալյանին և Աղազարյանին․ Փաշինյան

22.11.2024 23:25

Պատրաստվում եմ Արթուր Պողոսյանի թեկնածությունը առաջադրել ՔԿ նախագահի պաշտոնում. Փաշինյան

22.11.2024 23:09

ՀՀ վարչապետի հարցազրույցը Հանրային հեռուստաընկերությանը

22.11.2024 23:00

Մեր օրենսդրությամբ Կառավարությունը միայն որոշակի հարցեր կարող է դնել հանրաքվեի. վարչապետի հարցազրույցը Հանրային ՀԸ-ին՝ 22:10-ին

22.11.2024 20:34

ՃՏՊ Սիսիան-Կապան ավտոճանապարհին․ կա զոհ

22.11.2024 19:59

Սպասվում են ձյուն, բուք, եղանակը կնվազի 10 աստիճանով. Գագիկ Սուրենյանը մանրամասնում է (տեսանյութ)

22.11.2024 19:31

Մոսկվայի կողմից նոր սպառազինության կիրառման ֆոնին Կիևը դաշնակիցների աջակցությունն է ակնկալում

22.11.2024 19:05

Ադրբեջանին վերադարձված գյուղերում Բաքուն մտադիր է նոր սահմանային ուղեկալներ կառուցել

22.11.2024 16:18

Բաքուն ՀՀ-ի հետ սահմանազատված գյուղերում հսկման տեսախցիկներ է տեղադրել

22.11.2024 15:41

Իրանն, ի պատասխան ԱԷՄԳ-ի որոշման, քայլեր կձեռնարկի`«բարձրացնելու հարստացված ուրանի արտադրությունը»

22.11.2024 14:23

Բաքվին չի հաջողվում COP29-ի մասնակիցներին ընդհանուր հայտարարի բերել համաձայնագրի շուրջ

22.11.2024 14:03