Կապանի օդանավակայանի մասին՝ առանց քարոզչական շեշտադրումների

13.07.2017 14:38
1374

(Հատված լրագրող Սաթիկ Սեյրանյանի՝ ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանի հետ հարցազրույցից)


 

Ս.Ս.- Անցած շաբաթ փորձնական թռիչք իրականացվեց Կապանի օդանավակայանում, խնդրեմ, ներկայացրեք, ի՞նչ իրավիճակ է, ի՞նչ ծրագրեր կան այդ առումով եւ ե՞րբ են նախատեսվում Երեւան-Կապան կանոնավոր թռիչքները, ի՞նչ կարժենան ավիատոմսերը եւ այլն:

Ս.Ա.- Ճիշտն ասած՝ տվյալ թռիչքը, որ կատարվեց դեպի Կապան ոչ թե փորձնական էր, այլ սիրողական, թռիչքն իրականացնող անձը մեր հրավերով եկել էր Հայաստան, մենք նրա հետ նախաձեռնել ենք մի առանձին պրոյեկտ՝ փոքր ավիացիայի զարգացման եւ, մասնավորապես, մեր ուսումնական կենտրոնի ակտիվացման հետ կապված, որպեսզի սիրողական օդաչուները, ովքեր ուզում են ստանալ օդաչու կոչվելու իրավունք (ոչ կոմերիցիոն), կարողանան մեր ուսումնական կենտրոնի շրջանակում ստանալ այդ փաստաթուղթը: Տվյալ անձը, ով իր սեփականության իրավունքով ունի այդ օդանավը, որ վայրէջք կատարեց Կապանում, ըստ էության ուղղակի սիրողական թռիչք իրականացրեց: Բայց քանի որ Կապանը Հայաստանում ունի ամենաբարդ օդանավակայանը, ես մեր աշխատակիցներից մեկին խնդրեցի՝ վաստակավոր օդաչու, որպեսզի ուղեկցի տվյալ անձին, քանի որ օդանավակայանը հեշտ օդանավակայան չէ: Բայց դա ոչ կոմերցիոն, սիրողական թռիչք էր եւ այդ օդաչուն կոմերցիոն սկզբունքներով թռիչքներ իրականացնելու իրավունք էլ նույնիսկ չունի՝ ելնելով իր պատրաստվածությունից:

Իսկ թե երբ կգործարկվի եւ տոմսերն ինչ կարժենան, այս պահին, կարծում եմ, վաղ է ասել, մենք այս տարի նախաձեռնել ենք իրականացնել Հայաստանի օդանավակայանների ուսումնասիրություն՝ հասկանալու, թե ինչ վիճակում են օդանավակայանները, տեսնելու, թե ինչպես կարող է զարգանալ փոքր ավիացիան Հայաստանում: Կան նախնական ուսումնասիրություններ տոմսերի գների առումով եւս, որոնք նախնական են:

Առհասարակ ավիացիայում փոքր օդանավի տոմսը երբեք էժան չի լինում: Եվ եթե այդ պրոյեկտը գործարկվի փոքր ավիացիայի մասով, կարծում եմ՝ սկզբում լինելու է աերոտաքսի՝ ըստ պատվերի աշխատող, այնուհետեւ նոր ըստ պահանջարկի:

Ս.Ս.- Արդեն հստակ պատկերացում կա՞, թե որքան կլինի տոմսի արժեքը:

Ս.Ա.- Չէ, դեռ վաղ է խոսել այդ մասին: Երբ մենք ուսումնասիրություն կանենք, կհասկանանք օդանավակայանների վիճակը, կպատկերացնենք ինչքան ներդրում է պահանջում:

Ս.Ս.- Միայն Կապանո՞ւմ է լինելու:

Ս.Ա.- Չէ, չէ: Աշխարհագրորեն հյուսիս-հարավ պիտի գտնվեն այդ կետերը, թե որտեղ… Եթե չեմ սխալվում ունենք 16 օդանավակայան, որոնցից պիտի գործարկվի, կարծում եմ, 3-4-ը, որպեսզի կապեն այդ կետերն իրար: Փոքր ավիացիան, իմ հասկանալով, քաղավիացիայի ոլորտի այն բլոկներից է, որը միանշանակ զարգանալու է, պրոցեսը տեղի է ունենալու, բայց ժամկետների մասին խոսելը դեռ շուտ է:

25 հունիսի 2017թ.

Վասակաբերդը, որ կրում է Հայոց ու Վրաց մարզպան (440-451 թթ․) և Սյունյաց աշխարհի մեծագույն զավակ Վասակ Սյունու անունը

25.12.2024 16:13

1,6 մլրդ դոլար 2025-ին վճարելու ենք պետական պարտքի մայր գումարի համար. Վահե Հովհաննիսյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

25.12.2024 15:24

«ՄԵԾ ՀԱՅՔ»-Ի պարային շքահանդեսը Գորիսի բեմում

25.12.2024 14:34

Փոքր մոդուլային ռեակտորների կառուցումը՝ Հայաստանի էներգետիկ համակարգի քանդելու միջոց․ ուսումնասիրություն

25.12.2024 14:32

Կրեմլն արձագանքել է Փաշինյանի բացակայությանը

25.12.2024 14:23

Ջերմաստիճանը դեկտեմբերի 26-28-ի ցերեկը աստիճանաբար կնվազի 4-6 աստիճանով

25.12.2024 14:19

Անկախությունը քչերից կախվածությունը փոխարինելն է շատերից կախվածությամբ. վարչապետ

25.12.2024 12:40

Իրանի նախագահը հանդիպել է սրբազան պաշտպանության երկու հայ նահատակների ընտանիքների հետ

25.12.2024 11:21

Ալբանական «Monitor» շաբաթաթերթը հոդվածով անդրադարձել է «Խաղաղության խաչմերուկ» նախագծին

25.12.2024 10:14

Չենք ծրագրում դադարեցնել ռուսական հեռուստաալիքների հեռարձակումը․ ԲՏԱ նախարարություն

24.12.2024 22:14

Մի շարք պատմամշակութային օբյեկտներ ստացել են հուշարձանի կարգավիճակ

24.12.2024 20:21

Փաշինյանին հրավիրում եմ բանավեճի, եթե նա պարտվի, պետք է փոխի ԼՂ հարցում իր քաղաքականությունը. Օսկանյան (տեսանյութ)

24.12.2024 20:10