Կապանի օդանավակայանի մասին՝ առանց քարոզչական շեշտադրումների

13.07.2017 14:38
1209

(Հատված լրագրող Սաթիկ Սեյրանյանի՝ ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանի հետ հարցազրույցից)


 

Ս.Ս.- Անցած շաբաթ փորձնական թռիչք իրականացվեց Կապանի օդանավակայանում, խնդրեմ, ներկայացրեք, ի՞նչ իրավիճակ է, ի՞նչ ծրագրեր կան այդ առումով եւ ե՞րբ են նախատեսվում Երեւան-Կապան կանոնավոր թռիչքները, ի՞նչ կարժենան ավիատոմսերը եւ այլն:

Ս.Ա.- Ճիշտն ասած՝ տվյալ թռիչքը, որ կատարվեց դեպի Կապան ոչ թե փորձնական էր, այլ սիրողական, թռիչքն իրականացնող անձը մեր հրավերով եկել էր Հայաստան, մենք նրա հետ նախաձեռնել ենք մի առանձին պրոյեկտ՝ փոքր ավիացիայի զարգացման եւ, մասնավորապես, մեր ուսումնական կենտրոնի ակտիվացման հետ կապված, որպեսզի սիրողական օդաչուները, ովքեր ուզում են ստանալ օդաչու կոչվելու իրավունք (ոչ կոմերիցիոն), կարողանան մեր ուսումնական կենտրոնի շրջանակում ստանալ այդ փաստաթուղթը: Տվյալ անձը, ով իր սեփականության իրավունքով ունի այդ օդանավը, որ վայրէջք կատարեց Կապանում, ըստ էության ուղղակի սիրողական թռիչք իրականացրեց: Բայց քանի որ Կապանը Հայաստանում ունի ամենաբարդ օդանավակայանը, ես մեր աշխատակիցներից մեկին խնդրեցի՝ վաստակավոր օդաչու, որպեսզի ուղեկցի տվյալ անձին, քանի որ օդանավակայանը հեշտ օդանավակայան չէ: Բայց դա ոչ կոմերցիոն, սիրողական թռիչք էր եւ այդ օդաչուն կոմերցիոն սկզբունքներով թռիչքներ իրականացնելու իրավունք էլ նույնիսկ չունի՝ ելնելով իր պատրաստվածությունից:

Իսկ թե երբ կգործարկվի եւ տոմսերն ինչ կարժենան, այս պահին, կարծում եմ, վաղ է ասել, մենք այս տարի նախաձեռնել ենք իրականացնել Հայաստանի օդանավակայանների ուսումնասիրություն՝ հասկանալու, թե ինչ վիճակում են օդանավակայանները, տեսնելու, թե ինչպես կարող է զարգանալ փոքր ավիացիան Հայաստանում: Կան նախնական ուսումնասիրություններ տոմսերի գների առումով եւս, որոնք նախնական են:

Առհասարակ ավիացիայում փոքր օդանավի տոմսը երբեք էժան չի լինում: Եվ եթե այդ պրոյեկտը գործարկվի փոքր ավիացիայի մասով, կարծում եմ՝ սկզբում լինելու է աերոտաքսի՝ ըստ պատվերի աշխատող, այնուհետեւ նոր ըստ պահանջարկի:

Ս.Ս.- Արդեն հստակ պատկերացում կա՞, թե որքան կլինի տոմսի արժեքը:

Ս.Ա.- Չէ, դեռ վաղ է խոսել այդ մասին: Երբ մենք ուսումնասիրություն կանենք, կհասկանանք օդանավակայանների վիճակը, կպատկերացնենք ինչքան ներդրում է պահանջում:

Ս.Ս.- Միայն Կապանո՞ւմ է լինելու:

Ս.Ա.- Չէ, չէ: Աշխարհագրորեն հյուսիս-հարավ պիտի գտնվեն այդ կետերը, թե որտեղ… Եթե չեմ սխալվում ունենք 16 օդանավակայան, որոնցից պիտի գործարկվի, կարծում եմ, 3-4-ը, որպեսզի կապեն այդ կետերն իրար: Փոքր ավիացիան, իմ հասկանալով, քաղավիացիայի ոլորտի այն բլոկներից է, որը միանշանակ զարգանալու է, պրոցեսը տեղի է ունենալու, բայց ժամկետների մասին խոսելը դեռ շուտ է:

25 հունիսի 2017թ.

Տիգրան Համասյան «Կձգտեմ մասնակցել Կապանի երաժշտական փառատոնին»

20.04.2024 11:40

Հայաստանը համաձայնել է վերադարձնել 4 օկուպացված գյուղերը. Ադրբեջանի ԱԳՆ

19.04.2024 21:42

Ռուսաստանը Հայաստանին դաշնակից է համարում. Լավրով

19.04.2024 20:05

«Եռակողմ հայտարարությունը ստորագրած բոլոր կողմերի համար Արցախի ժողովրդի ճակատագիրը դարձավ երկրորդական նշանակության խնդիր»․ Արցախի ԱԺ

19.04.2024 19:51

Առաջին անգամ Հայաստանի եւ Ադրբեջանի միջեւ, չորս գյուղերի հատվածում, գոյություն կունենա սահմանազատված պետական սահման. Վարչապետի աշխատակազմ

19.04.2024 19:47

Տեղի է ունեցել սահմանազատման հանձնաժողովի 8-րդ նիստը. նախնական համաձայնեցվել են սահմանագծի 4 հատվածները

19.04.2024 19:04

Կապանում 35-ամյա երիտասարդը սպանել է 63-ամյա տղամարդուն, ապա դին այրել և թաղել իր այգում

19.04.2024 16:52

Էդ երեխան ոչ կարողանում էր ռույլը շարժել, ոչ մի բանը չէր աշխատում. Նոր մանրամասներ ՊՆ ուրալի վթարից

19.04.2024 16:31

Լև Օզերովի նամակը Համո Սահյանին

19.04.2024 16:06

Մտորումներ Բակունցի «Կարմրաքար» վեպի շուրջ

19.04.2024 15:55

Ռուբեն Վարդանյանը հացադուլ է հայտարարել. պահանջում է անհապաղ և անվերապահ ազատ արձակել բոլոր հայ բանտարկյալներին

19.04.2024 15:46

Շուշիի 117-ամյա Կանաչ Ժամ եկեղեցին հողին է հավասարեցվել

19.04.2024 14:27