Կապանի օդանավակայանի վերագործարկումը հետաձգվում է. կորոնավիրուսը խախտել է բոլոր պլանները

14.04.2020 16:39
706

Կապանի վերանորոգվող օդանավակայանը կսպասի ճգնաժամի ավարտին, իսկ Ստեփանավանինը դեռ պետք է ապացուցի իր անհրաժեշտությունը: Խորհրդային փոքր օդանավակայանների ճակատագրերը դեռ անորոշ են:

2020 թ-ի գարնանը Կապանի օդանավակայանը պետք է Երևանից ընդուներ առաջին չվերթը, եթե չլիներ կորոնավիրուսի տարածման հետևանքով առաջացած ճգնաժամն ու արտակարգ դրությունը: 

Լրագրողները ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի ղեկավարության հետ հեռավար ասուլիսում այսօր Քաղավիացիայի կոմիտեի փոխնախագահ Գալուստ Պողոսյանից հետաքրքրվեցին՝ երբ կյանքի կկոչվի խոստացված ծրագիրը:

«Ոչ ոք չի կարող նշել, թե երբ կգործարկվի Կապանի օդանավակայանը՝ հաշվի առնելով այս իրավիճակը, հաշվի առնելով շինարարությունը, հաշվի առնելով վերահսկողական, սերտիֆիկացման ֆունկցիաները և այլն»,- ասաց նա:

Պողոսյանը նաև նշեց, որ շինաշխատանքների մեծ մասն արդեն կատարված են ու հույս հայտնեց, որ հետագայում ոչինչ չի խոչընդոտի օդանավակայանի վերագործարկմանը:

Ինչ վերաբերում է Ստեփանավանի օդանավակայանի վերագործարկման հնարավորությանը, Պողոսյանը նշեց, որ դա շատ լուրջ գնահատման աշխատանքներ պահանջող գործընթաց է: Նախ պետք է հասկանալ՝ արդյո՞ք այդ օդանավակայանի պահանջարկեը կա:

«Իհարկե, մենք պատրաստ ենք յուրաքանչյուր քննարկման: Մեր կողմից մշտապես ուշադրության տակ են պահվում ԽՍՀՄ տարիներին գործած օդանավակայանները: Դրանք մեր ուսումնասիրության տակ մշտապես կան»,- ասաց նա:

Բայց որ փոքր ավիացիայի զարգացման միտում կա, Քաղավիացիայի կոմիտեի փոխնախագահը չի հերքում, ինչի մասին, ըստ նրա, վկայում է վերջին 2 տարիների ընթացքում փոքր ինքնաթիռների ու ուղղաթիռների գրանցումների գործընթացը:

Կապանի՝ խորհրդային տարիներին կառուցված օդանավակայանի վերականգնման աշխատանքները մեկնարկել էին 2019թ-ին և արդեն տարեվերջին դրանք գրեթե ավարտված էին. նավիգացիոն սարքավորումներն արդեն ձեռք էին բերվել, մասամբ` առաքվել: Թռիչքուղու վրա մնում էր միայն ազդանշանային լույսեր տեղադրել:

Նոր օդանավակայանն ունենալու էր շուրջ 2 կիլոմետր երկարություն և 40 մետր լայնություն, ինչի շնորհիվ այնտեղ միաժամանակ կկարողանային վայրէջք կատարել երկու ինքնաթիռ և մեկ ուղղաթիռ։ Կապանի վերագործարկված օդանավակայանը հաշվարկված է մեկ ժամում մինչև 100 ուղևոր ընդունելու կարողությամբ։ Արդեն ձեռք էր բերվել նաև 19-տեղանոց մեկ ինքնաթիռ, որն այժմ պահվում է Երևանի անգարում։

Ավտոմեքենայով Կապանից Երևան հասնելու համար 5-6 ժամ է պահանջվում: Խորհրդային տարիներին այստեղ օդանավակայան և երկաթուղի էր կառուցվում: 90-ականների սկզբից Ադրբեջանը սկսեց օդանավակայանը, ինչպես նաև Կապան քաղաքը գնդակոծության ենթարկել: 2017-ին, երբ այստեղ սկսվեցին հիմնանորոգման աշխատանքները, թռիչքուղու վրա չպայթած ռումբ հայտնաբերեցին:

Ինչ վերաբերում է Ստեփանավանի օդանավակայանին, այն ներկայում շատ ավելի անմխիթար վիճակում է, ու դրա վերագործարկման հստակ ծրագիր գոյություն չունի:



armeniasputnik.am

Լավրովը ժամանել է Նյու Յորք

16.07.2024 12:08

Հայաստանը վերջին 6 տարիներին, հնարավոր բոլոր ուղղություններում զիջել է դիրքերը, ստացել պատերազմ. Տիգրան Աբրահամյան

16.07.2024 11:46

Փառատոն. օր տասներորդ

16.07.2024 11:41

Երևանի և մարզերի մի շարք հասցեներում լույս չի լինի

16.07.2024 11:20

Սիսիան-Երևան ավտոճանապարհին ավտոմեքենան դուրս է եկել ճանապարհի երթևեկելի հատվածից և հայտնվել ձորում

16.07.2024 11:15

ԲԴԽ-ն դադարեցրեց Ռոբերտ Քոչարյանի գործը քննած դատավոր Աննա Դանիբեկյանի լիազորությունները

16.07.2024 10:41

Մոհամմադ Ջավադ Զարիֆ. 25 տարվա ընթացքում Իրանն անգամներ Հայաստանին զգուշացրել էր, որ Ադրբեջանի տարածքների գրավման սխալ ճանապարհը չշարունակեն

16.07.2024 10:35

Երևանի ու Բաքվի միջև համաձայնությունը հնարավոր է, բայց կողմերը պետք է ծանր փոխզիջումների գնան. ԱՄՆ պետքարտուղարություն

15.07.2024 23:50

Մեր աղոթքներն Արցախի համար են, հայացքները` դեպի Արցախ․ Դադիվանքի վանահայր. Տեսանյութ

15.07.2024 21:42

«Հյուսիս-Հարավը» ռազմաքաղաքական կարևորություն ունի ՀՀ-ի համար․ ԱԶԲ ներկայացուցիչները Սյունիքում են

15.07.2024 21:40

Տավուշում զինվորական բեռնատարի և ուղևորատար միկրոավտոբուսի վթարի հետևանքով որևէ զինծառայող չի հոսպիտալացվել. ՊՆ

15.07.2024 20:03

ԵԽ-ն մինչև 2025 թվականի հուլիս երկարաձգել է Իրանի դեմ պատժամիջոցները

15.07.2024 16:40