Կապանից դեպի Մ-2 (Շինուհայրի խաչմերուկ) ձգվող մայրուղին անցանելի է, բայց ոչ բոլոր բեռնատարների համար

24.03.2022 19:13
3100

Կապանի արեւելյան մատույցներում՝ մոտ մեկ կիլոմետր երկարության ճանապարհի վրա կուտակված խոշոր բեռնատարները, ամենայն հավանականությամբ, առաջիկա մեկ-երկու օրում այլեւս արգելափակված մնալու պատճառ չեն ունենա:

Նույնը կարելի է ասել Սատանի կամրջում եւ Շինուհայրի խաչմերուկում մեկ շաբաթ շարունակ արգելափակված տասնյակ մեքենաների վերաբերյալ:

Այդպիսի ենթադրության հիմքը եղանակային պայմանների սպասվող բարելավումն է:

Եվ, այդ բոլորով հանդերձ, բեռնատարների մի մասը հաջողում է երթեւեկել Շինուհայրի խաչմերուկ-Կապան մայրուղով…

Ներկայումս դժվարությունները, կարելի է ասել, միայն Տաթեւ-Քաշունիի խաչմերուկ ճանապարհահատվածում են, որը ռիսկային է հատկապես ոչ նորմալ անվադողերով բեռնատարների համար:

Մեկ շաբաթ շարունակ տեղացող ձյան հետեւանքները վերացնելու հաջորդ (եւ ոչ պակաս կարեւոր) ճակատը մարզի  երբեմնի շրջկենտրոններից դեպի գյուղական բնակավայրեր ձգվող ճանապարհներն են, որոնց զգալի մասը մնում է դժվարանցանելի, որոշ դեպքերում՝ անանցանելի:

Ճանապարհաշինական ընկերությունները հենց այդ ուղղությամբ պետք է կենտրոնացնեն իրենց ջանքերը…

Վերջին օրերին Սյունիքի ճանապարհներին ստեղծված խայտառակ վիճակը մի շարք թերությունների եւ բացթողումների հետ մեկտեղ ցույց տվեց նաեւ, որ մեզանում չկա Մ-2-ին իբր այլընտրանք դարձած Շինուհայր-Կապան ավտոմայրուղու ռազմավարական նշանակության պատշաճ գիտակցում:

Դրա ապացույցներից է ոչ միայն օրեր շարունակ մայրուղու անանցանելի կամ դժվարանցանելի վիճակը, ինչը մեր անկարողության փայլուն  հրավառություն էր:

Ձնամաքրումից հետո ավելի ակնհայտ դարձավ մայրուղու բազմաթիվ հատվածների քանդված վիճակը, ընդ որում՝ խոսքն ամիսներ առաջ ասֆալտապատված ճանապարհահատվածների  մասին է:

Հիմա խնդիր ունենք դասեր քաղելու այդ ամենից…

Մասնավորապես՝ կարեւոր է պատկան մարմինների գիտակցությանը հասցնել խնդրո առարկա մայրուղու կենսական նշանակությունը, որը, ավելի ճիշտ, կյանքի ճանապարհի պես մի ուղի է մերօրյա Սյունիքում եւ ընդհանրապես հանրապետությունում:

Այդ առումով կարեւոր ենք համարում Տաթեւ-Կապան մայրուղու իրական ծանրաբեռնվածության ճշտումը եւ առանձին  ճանապարհահատվածների նախագծային կարողություններին դրա համապատասխանության որոշումը, ինչի համար էլ «Սյունյաց երկիրը» առաջիկայում կնախաձեռնի լրագրողական հետաքննություն. ի վերջո պիտի՞ բացատրություն ունենա հարցը, թե ինչո՞ւ են  նոր-նոր ասֆալտապատված ճանապարհահատվածներն այդքան հեշտությամբ քանդվում...

Եվ ամենագլխավորը՝ մենք պետք է ոչ թե ճանապարհների պահպանության պատրանք կամ տեսիլք ստեղծենք, այլ լրջորեն եւ գործնական քայլերով  զբաղվենք դրանով...

ԿՐԿԻՆ ՍՊԱՌՆՈՒՄ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՆ՝ «ՊԱՐՏԱՎՈՐ ԵՔ ԱՊԱՀՈՎԵԼ ԱԴՐԲԵՋԱՆՑԻՆԵՐԻ ՎԵՐԱԴԱՐՁԸ»

05.12.2025 12:38

Բաքվում շարունակվել են հայ գերիների պաշտպանների ելույթները

05.12.2025 12:16

Սյունիքում սպասում են ՀՀ ոստիկանապետի պարզաբանմանը՝ ի՞նչ հիմքով են ոստիկանները հայտնվել Գորիսի պետական քոլեջում և ինքնիրավչությամբ զբաղվել

05.12.2025 11:38

Պուտինը ժամանել է Դելիի նախագահական պալատ. նրան դիմավորել են պատվո պահակախմբով և օրհներգով

05.12.2025 10:44

Տարեկան պետք է տնկել 20–25 միլիոն ծառ. Մելիքյանը՝ հրդեհների ու օդի աղտոտվածության մասին

05.12.2025 10:35

Արշակ Սրբազանին մեղադրում են, թե իբր Վեհափառի դեմ ակցիա իրականացնողներից մեկի պայուսակում թմրամիջոց է դրել․ փաստաբան

04.12.2025 18:56

ԱԱԾ-ն քննչական կոմիտեի շենքում ձերբակալեց Արշակ Սրբազանին․ փաստաբան

04.12.2025 18:52

Իրանի կառավարությունը ցանկանում է ջուր գնել հարևան երկրներից

04.12.2025 17:34

Մոսկվան կոշտ արձագանքով է սպառնում Եվրոպայում սառեցված ակտիվների հետ անօրինական քայլի դեպքում

04.12.2025 16:59

Ռուսաստանը միշտ արել է հնարավորը՝ հայ-ադրբեջանական կարգավորման համար. Շոյգու

04.12.2025 16:54

ԱԺ-ն առաջին ընթերցմամբ ընդունեց առողջության հանընդհանուր ապահովագրության և պարտադիր զինծառայության ժամկետի կրճատման նախագծերը

04.12.2025 16:49

Լեռնային Ղարաբաղի ժողովրդի հիմնարար իրավունքների պաշտպանության հանձնախումբը նշում է իր երկամյա գործունեությունը՝ նվիրված Վերադարձի Իրավունքի պաշտպանությանը

04.12.2025 16:47