Կապանից դեպի Մ-2 (Շինուհայրի խաչմերուկ) ձգվող մայրուղին անցանելի է, բայց ոչ բոլոր բեռնատարների համար

24.03.2022 19:13
3110

Կապանի արեւելյան մատույցներում՝ մոտ մեկ կիլոմետր երկարության ճանապարհի վրա կուտակված խոշոր բեռնատարները, ամենայն հավանականությամբ, առաջիկա մեկ-երկու օրում այլեւս արգելափակված մնալու պատճառ չեն ունենա:

Նույնը կարելի է ասել Սատանի կամրջում եւ Շինուհայրի խաչմերուկում մեկ շաբաթ շարունակ արգելափակված տասնյակ մեքենաների վերաբերյալ:

Այդպիսի ենթադրության հիմքը եղանակային պայմանների սպասվող բարելավումն է:

Եվ, այդ բոլորով հանդերձ, բեռնատարների մի մասը հաջողում է երթեւեկել Շինուհայրի խաչմերուկ-Կապան մայրուղով…

Ներկայումս դժվարությունները, կարելի է ասել, միայն Տաթեւ-Քաշունիի խաչմերուկ ճանապարհահատվածում են, որը ռիսկային է հատկապես ոչ նորմալ անվադողերով բեռնատարների համար:

Մեկ շաբաթ շարունակ տեղացող ձյան հետեւանքները վերացնելու հաջորդ (եւ ոչ պակաս կարեւոր) ճակատը մարզի  երբեմնի շրջկենտրոններից դեպի գյուղական բնակավայրեր ձգվող ճանապարհներն են, որոնց զգալի մասը մնում է դժվարանցանելի, որոշ դեպքերում՝ անանցանելի:

Ճանապարհաշինական ընկերությունները հենց այդ ուղղությամբ պետք է կենտրոնացնեն իրենց ջանքերը…

Վերջին օրերին Սյունիքի ճանապարհներին ստեղծված խայտառակ վիճակը մի շարք թերությունների եւ բացթողումների հետ մեկտեղ ցույց տվեց նաեւ, որ մեզանում չկա Մ-2-ին իբր այլընտրանք դարձած Շինուհայր-Կապան ավտոմայրուղու ռազմավարական նշանակության պատշաճ գիտակցում:

Դրա ապացույցներից է ոչ միայն օրեր շարունակ մայրուղու անանցանելի կամ դժվարանցանելի վիճակը, ինչը մեր անկարողության փայլուն  հրավառություն էր:

Ձնամաքրումից հետո ավելի ակնհայտ դարձավ մայրուղու բազմաթիվ հատվածների քանդված վիճակը, ընդ որում՝ խոսքն ամիսներ առաջ ասֆալտապատված ճանապարհահատվածների  մասին է:

Հիմա խնդիր ունենք դասեր քաղելու այդ ամենից…

Մասնավորապես՝ կարեւոր է պատկան մարմինների գիտակցությանը հասցնել խնդրո առարկա մայրուղու կենսական նշանակությունը, որը, ավելի ճիշտ, կյանքի ճանապարհի պես մի ուղի է մերօրյա Սյունիքում եւ ընդհանրապես հանրապետությունում:

Այդ առումով կարեւոր ենք համարում Տաթեւ-Կապան մայրուղու իրական ծանրաբեռնվածության ճշտումը եւ առանձին  ճանապարհահատվածների նախագծային կարողություններին դրա համապատասխանության որոշումը, ինչի համար էլ «Սյունյաց երկիրը» առաջիկայում կնախաձեռնի լրագրողական հետաքննություն. ի վերջո պիտի՞ բացատրություն ունենա հարցը, թե ինչո՞ւ են  նոր-նոր ասֆալտապատված ճանապարհահատվածներն այդքան հեշտությամբ քանդվում...

Եվ ամենագլխավորը՝ մենք պետք է ոչ թե ճանապարհների պահպանության պատրանք կամ տեսիլք ստեղծենք, այլ լրջորեն եւ գործնական քայլերով  զբաղվենք դրանով...

Ձեր պաշտոնավարման ժամանակ 45 գյուղի դպրոց է փակվում. Նարեկ Կարապետյանը Սյունիքի մարզպետին

14.12.2025 18:40

Սիոն արքեպիսկոպոս Ադամյանը Նիկոլ Փաշինյանի առաջ զեղչեց Գարեգին Երկրորդի անունը

14.12.2025 13:28

«Մանկական Եվրատեսիլ 2025» երգի մրցույթում Հայաստանը զբաղեցրեց 4-րդ հորիզոնականը. հաղթող երկիրը Ֆրանսիան է

13.12.2025 22:27

Արագածոտնի թեմի առաջնորդ Մկրտիչ Սրբազանի կալանքը 2 ամսով երկարաձգվել է

13.12.2025 16:15

Ըստ նախնական տվյալների՝ զինծառայողն իրեն ամրակցված զենքով կրակոց է արձակել գլխի շրջանում, ինչի հետևանքով մահացել է. ՔԿ

13.12.2025 12:58

Հայտնաբերվել է զինծառայող Սմբատ Մհերի Կիրակոսյանի դին՝ հրազենային վնասվածքով. ՊՆ

12.12.2025 23:14

«Մեր Ձևով» ժողովրդական շարժման անդամները այցելել են Սյունիքի մարզ․ Սիսիանում և Գորիսում բացվել են շարժման նոր մարզային գրասենյակներ (տեսանյութ)

12.12.2025 22:26

Պուտինը և Էրդողանը քննարկել են Հարավային Կովկասում խաղաղության գործընթացը

12.12.2025 19:01

Ինչպիսին է ՀՀ քաղաքական ուժերի վարկանիշը` ըստ «Գելափ Ինթերնեշնլի» հարցման

12.12.2025 18:55

Վահե Շաբանյան — ԶՊՄԿ հարստացուցիչ ֆաբրիկայի ֆլոտատոր

12.12.2025 16:49

Կապան․ կացարան անօթևան մարդկանց

12.12.2025 16:26

Մեղրու գավառի սահմանների ձևավորման գործընթացը 1922-1929 թթ․

12.12.2025 16:00