Կապանից դեպի Մ-2 (Շինուհայրի խաչմերուկ) ձգվող մայրուղին անցանելի է, բայց ոչ բոլոր բեռնատարների համար

24.03.2022 19:13
2657

Կապանի արեւելյան մատույցներում՝ մոտ մեկ կիլոմետր երկարության ճանապարհի վրա կուտակված խոշոր բեռնատարները, ամենայն հավանականությամբ, առաջիկա մեկ-երկու օրում այլեւս արգելափակված մնալու պատճառ չեն ունենա:

Նույնը կարելի է ասել Սատանի կամրջում եւ Շինուհայրի խաչմերուկում մեկ շաբաթ շարունակ արգելափակված տասնյակ մեքենաների վերաբերյալ:

Այդպիսի ենթադրության հիմքը եղանակային պայմանների սպասվող բարելավումն է:

Եվ, այդ բոլորով հանդերձ, բեռնատարների մի մասը հաջողում է երթեւեկել Շինուհայրի խաչմերուկ-Կապան մայրուղով…

Ներկայումս դժվարությունները, կարելի է ասել, միայն Տաթեւ-Քաշունիի խաչմերուկ ճանապարհահատվածում են, որը ռիսկային է հատկապես ոչ նորմալ անվադողերով բեռնատարների համար:

Մեկ շաբաթ շարունակ տեղացող ձյան հետեւանքները վերացնելու հաջորդ (եւ ոչ պակաս կարեւոր) ճակատը մարզի  երբեմնի շրջկենտրոններից դեպի գյուղական բնակավայրեր ձգվող ճանապարհներն են, որոնց զգալի մասը մնում է դժվարանցանելի, որոշ դեպքերում՝ անանցանելի:

Ճանապարհաշինական ընկերությունները հենց այդ ուղղությամբ պետք է կենտրոնացնեն իրենց ջանքերը…

Վերջին օրերին Սյունիքի ճանապարհներին ստեղծված խայտառակ վիճակը մի շարք թերությունների եւ բացթողումների հետ մեկտեղ ցույց տվեց նաեւ, որ մեզանում չկա Մ-2-ին իբր այլընտրանք դարձած Շինուհայր-Կապան ավտոմայրուղու ռազմավարական նշանակության պատշաճ գիտակցում:

Դրա ապացույցներից է ոչ միայն օրեր շարունակ մայրուղու անանցանելի կամ դժվարանցանելի վիճակը, ինչը մեր անկարողության փայլուն  հրավառություն էր:

Ձնամաքրումից հետո ավելի ակնհայտ դարձավ մայրուղու բազմաթիվ հատվածների քանդված վիճակը, ընդ որում՝ խոսքն ամիսներ առաջ ասֆալտապատված ճանապարհահատվածների  մասին է:

Հիմա խնդիր ունենք դասեր քաղելու այդ ամենից…

Մասնավորապես՝ կարեւոր է պատկան մարմինների գիտակցությանը հասցնել խնդրո առարկա մայրուղու կենսական նշանակությունը, որը, ավելի ճիշտ, կյանքի ճանապարհի պես մի ուղի է մերօրյա Սյունիքում եւ ընդհանրապես հանրապետությունում:

Այդ առումով կարեւոր ենք համարում Տաթեւ-Կապան մայրուղու իրական ծանրաբեռնվածության ճշտումը եւ առանձին  ճանապարհահատվածների նախագծային կարողություններին դրա համապատասխանության որոշումը, ինչի համար էլ «Սյունյաց երկիրը» առաջիկայում կնախաձեռնի լրագրողական հետաքննություն. ի վերջո պիտի՞ բացատրություն ունենա հարցը, թե ինչո՞ւ են  նոր-նոր ասֆալտապատված ճանապարհահատվածներն այդքան հեշտությամբ քանդվում...

Եվ ամենագլխավորը՝ մենք պետք է ոչ թե ճանապարհների պահպանության պատրանք կամ տեսիլք ստեղծենք, այլ լրջորեն եւ գործնական քայլերով  զբաղվենք դրանով...

Հայ դատի Ամերիկայի հանձնախմբի դիրքորոշումը՝ ԱՄՆ նախագահական ընտրություններին ընդառաջ

04.11.2024 21:36

Վրաստանի նախագահի հերթական խառնակչությունը՝ հեռանալուց առաջ․ Վահե Սարգսյան

04.11.2024 20:34

Զուրաբիշվիլին մի շարք հայկական հուշարձաններ ներկայացրել է իբր թե «պատմական Վրաստանի» մաս

04.11.2024 20:06

Իրանի նախագահ Մասուդ Փեզեշքիանը կմասնակցի COP29-ին

04.11.2024 19:44

«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամը վարորդներին հորդորում է երթևեկել ձմեռային անվադողերով

04.11.2024 15:39

ԿԽՄԿ աշխատակիցները հերթական անգամ տեսակցել են Բաքվում պահվող հայ գերիներին

04.11.2024 15:30

Վաղը Մոսկվայում Հայաստանի դեսպանն իր հավատարմագրերը կհանձնի Պուտինին

04.11.2024 14:51

Սահմանադուռ և սահմանապահ Ագարակ քաղաքը 75 տարեկան է

04.11.2024 13:17

Գորիսում առաջին անգամ անցկացվեց պատանիների բռնցքամարտի միջազգային մրցաշար

04.11.2024 12:20

Ռոբերտ Ղուկասյանը մասնակցել է մարզում առաջին անգամ կազմակերպված «Սյունյաց թևեր» սպորտային-տեղեկատվական փառատոնին

03.11.2024 22:46

Սիսիանի «Զանգեր» կոչվող հատվածում ձյուն է տեղում. տեսանյութ

03.11.2024 21:43

Եպիսկոպոսական ձեռնադրություն և օծում Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում

03.11.2024 20:25