Հունիսի 1-ից մեկնարկած միասնական քննությունների արդյունքներն այս տարի, կարծեք, կոտրեցին նախորդ տարիների սառույցը` կապված թեստերի բարդության եւ ինչ-որ տեղ նաեւ խճճվածության հետ: Միասնական քննություններին մասնակցելու հայտ է ներկայացրել 45295 դիմորդ, որից քննություններին մասնակցել է 43551-ը: Քննությունների արդյունքում հանրապետությունում ամենաբարձր միջին միավորը գրանցվել է ֆրանսերենից՝ 16.5, իսկ ամենացածրը` մաթեմատիկայից՝ 10,8 միավոր: Կենսաբանությունից միջին միավորը գրանցվել է 11,7, ընդհանուր պատմությունից՝ 12, աշխարհագրությունից՝ 13, հայոց լեզու եւ գրականությունից՝ 11,4, անգլերենից՝ 13,9, գերմաներենից՝ 14,5, ֆիզիկայից՝ 10,1, հայոց պատմությունից՝ 13,3, քիմիայից՝ 12, ռուսաց լեզվից՝ 14:
Սյունիքի մարզում միասնական քննություններին մասնակցած 1730 շրջանավարտից 221-ն անբավարար է ստացել, իսկ 229 դիմորդ ստացել է 18-20 միավոր, որից 57 հոգի` 20 միավոր: Այս հարցում առաջատար է Կապանի N2 ավագ դպրոցը, իսկ գյուղական դպրոցներից առավելագույն միավոր են ստացել Արծվանիկի, Վերին Խոտանանի եւ Հալիձորի միջնակարգ դպրոցների շրջանավարտները: Մարզում առավել բարձր միավորներ են արձանագրվել «Կենսաբանություն» եւ «Օտար լեզու» առարկաներից, մասնավորապես անգլերենից: Հուլիսի 2-8-ն ընկած ժամանակահատվածում տեղի է ունեցել միասնական քննությունների երկրորդ փուլը, որին մասնակցել են առաջին փուլում քննություններից հարգելի պատճառով բացակայած դիմորդները, պարտադիր ժամկետային ծառայությունից զորացրվածները, քոլեջների եւ միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների, արտասահմանյան ուսումնական հաստատությունների, ինչպես նաեւ միասնական քննությունների առաջին փուլին չհայտագրված եւ բողոքարկման հանձնաժողովի կողմից քննություններին մասնակցելու թույլտվություն ստացած շրջանավարտները: Միասնական ավարտական քննություններում դրական շեմը չհաղթահարած դիմորդները նույնպես պետական ավարտական քննություններ են հանձնել այդ նույն ժամանակահատվածում (ստացած գնահատականներն արձանագրվում են ատեստատում): Ի տարբերություն նախորդ ուսումնական տարիների` անբավարար ստացած շրջանավարտներն այս տարի քննությունները հանձնել են իրենց ուսումնական հաստատություններում (նախկինում քննական կենտրոններում էին հանձնում` կենտրոնացված): Այս ուսումնական տարում նաեւ փոխվել էր քննություն հանձնելու օրերի ընթացակարգը: Եթե նախկինում քննություն էին հանձնում միաժամանակ ե՛ւ 9-րդ, ե՛ւ 12-րդ դասարանի շրջանավարտները, ապա այս տարի քննությունները տարբեր օրերի էին կազմակերպվել: Քննական թեստերը հիմնականում կազմվել էին միջին մակարդակով, իսկ այն խոսակցությունները, թե իբր թեստերի պատասխանների արտահոսք է եղել, անհիմն են ու չապացուցված:
Սյունիքի մարզպետարանի կրթության բաժնի գլխավոր մասնագետ Նորա Ասատրյանի հավաստմամբ` քննություններն ընդհանուր առմամբ անցան կազմակերպված, անցյալ տարվա համեմատ այս տարվա միասնական ավարտական քննությունների արդյունքներն ավելի բարձր էին` հիմնականում պայմանավորված քննական թեստերի առավել մատչելիությամբ:
ԱՐՄԻՆԵ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ