Նոյեմբերի 11-ից հետո, երբ Գորիս-Կապան (Մ-2) ճանապարհի վրա՝ Որոտան գյուղի մերձակայքում, ադրբեջանցիներն անցակետ տեղադրեցին, փաստորեն Գորիս համայնքի մի քանի գյուղ՝ Որոտան, Շուռնուխ, Բարձրավան, հայտնվեցին մեկուսացման մեջ: Դեռ ավելին՝ ադրբեջանական մաքսակետ տեղադրելուց հետո իրավիճակն ավելի բարդացավ, նաեւ իրանցի վարորդների համար: Եվ ողջ հասակով հառնեց այլընտրանքային ճանապարհի կառուցման գաղափարը, թեեւ դա էլ իր բացասական կողմերն ունի: Փաստորեն հակառակորդին ենք նվիրում Գորիս-Կապան ճանապարհը՝ բոլոր տխուր հետեւանքներով...
Այժմ լիովին ասֆալտապատ է Աղվանի-Տաթեւ ճանապարհը եւ միանգամայն՝ բանուկ, իսկ այս օրերին «Կապավոր» ՍՊ ընկերության ճանապարհաշինարարները նոր՝ 8,6 կմ երկարությամբ ճանապարհ են բացում՝ Քաշունի գյուղի խաչմերուկից մինչեւ Բարձրավան, որտեղ հողային լայնածավալ աշխատանքներ են իրականացվում:
Ճանապարհաշինարարներին այցելեցինք նոյեմբերի 18-ին:
Մեկ- մեկուկես ամիս է, ինչ մեկնարկել է շինարարությունը: Լեռնաշղթայի վրայով հստակ գծագրվում է ճանապարհի ժապավենը: Երեք կիլոմետր հատվածի հողային աշխատանքն ավարտված է, իսկ մյուս հատվածներում՝ միաժամանակ մի քանի տեղ, ապագա ճանապարհի տեղանքներն էին բացում, իսկ բարձող տեխնիկան աշխատում էր, բեռնատարներն էլ տեղափոխում էին հողազանգվածը:
Ինչպես տեղեկացրեց «Կապավոր» ՍՊ ընկերության աշխատանքների կազմակերպիչ Արթուր Պետրոսյանը, կառուցվելու է 6,6 մետր լայնությամբ ասֆալտապատ ճանապարհ...
Թե երբ կավարտվեն հողային աշխատանքները, մեր զրուցակիցը դժվարացավ պատասխանել, քանզի ձմեռնամուտի շեմին ենք, իսկ եղանակը կարող է ցանկացած անակնկալ մատուցել:
Երբ վերադառնում էինք, ականատես եղանք Քաշունու խաչմերուկի հարեւանությամբ (Տաթեւ-Կապան մայրուղու վրա) տեղադրված՝ Արտակարգ իրավիճակների նախարարության Սյունիքի վարչության տնակ-հենակետին, որտեղ խորաշունչ ձմռանը մարդիկ կարող են պատսպարվել, տաքանալ...
Վահրամ Օրբելյան