ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարության Սիսիանի պետական քոլեջը գործում է 1993 թվականից: Այդ տարիների ընթացքում կրթօջախը դարձել է միջին եւ արհեստագործական մասնագիտությունների պատրաստման իսկական դարբնոց: Ի սկզբանե քոլեջի ղեկավարությունն իր առջեւ նպատակ է դրել ունենալ մրցունակ բաժիններ, միշտ ընթանալ կյանքին համընթաց: Այդպիսի շեշտադրմամբ աշխատելու գործելաոճը կյանքում քննություն բռնեց. քոլեջի շրջանավարտների մեծ մասն աշխատանք ունի եւ այդ աշխատանքով ընտանիք է պահում:
Սկզբնական շրջանում քոլեջն ուներ 5 բաժին, իսկ հիմա՝ 9:
- Քոլեջում ուսուցանվող մասնագիտությունների ընտրության հարցում մեր կողմնորոշիչները Սիսիանի տարածաշրջանի հիմնախնդիրներն են: Օրինակ, մեզ մոտ մեղվաբուծությունը զարգացման հեռանկարներ ունեցող ոլորտ է: Սիսիանն ունի այդ ճյուղի զարգացման համար բնակլիմայական անհրաժեշտ պայմաններ: Սակայն այս ոլորտը ցանկալի հաջողությունների չի հասնում այն պատճառով, որ մեղվապահները չունեն անհրաժեշտ գիտելիքներ:
Եվ քոլեջի տնօրեն Վարոս Սիմոնյանը խոսքը փոխանցում է Օլյա Բարսամյանին, ով մեղվաբույծներ պատրաստող կարճաժամկետ ծրագրի համակարգողն է:
- Այս ծրագիրը մենք իրականացնում ենք «Սեյվ դը չիլդրեն» կազմակերպության աջակցությամբ: Կազմակերպել ենք կարճաժամկետ դասընթացներ, դրանց մասնակցելու համար հավաքագրել աշխատաշուկայում ոչ մրցունակ խմբերից հաշմանդամություն ունեցող 40 երիտասարդ: Իսկ ինչո՞ւ մեղվաբուծությունն ընտրեցինք: Պատճառն այն է, որ ունենք ալպյան մարգագետիններ, բացի դրանից, կարող ենք քիչ ծախսումներով ապահովել կայուն աշխատանք եւ եկամուտներ: Հասարակության կողմից պակաս ուշադրության արժանացող այս երիտասարդները, մասնակցելով դասընթացների, ստացան անհրաժեշտ գիտելիքներ: Կազմակերպության աջակցությամբ ձեռք բերեցինք մեղվաբուծությանն առնչվող բոլոր միջոցներն ու նյութերը: Իսկ դասընթացների ժամանակ ավելի շատ տեղ հատկացրինք գործնական աշխատանքին:
Պարապմունքների արդյունավետության արդյունքը տեսանք քոլեջի բակում: Երիտասարդները սկսել են մեղրաքամի աշխատանքը, եւ արդյունքներն ակնհայտ են:
Զրուցում ենք Մասիս Առաքելյանի հետ:
- Ես արդեն ինքնուրույն կարող եմ մեղուներ պահել: Մենք տանն ունենք մեղուներ, որոշել եմ մեղվափեթակների թիվն ավելացնել եւ զբաղվել մեղվաբուծությամբ:
Սուրեն Գրիգորյանն էլ թե՝
- Դասընթացների ժամանակ մեղվաբուծության մասին շատ գիտելիքներ ստացա: Այժմ ինձ համար հեշտ է այդ գործով զբաղվելը: Բացի դրանից, այստեղ հաճելի մթնոլորտ է ստեղծվել, շփվում ենք իրար հետ, նոր ընկերներ ունեմ: Մինչ այստեղ գալը ես ոչ մեկի հետ չէի շփվում, մի կողմ էի քաշվել, դարձել ինքնամփոփ: Հիմա շփվում եմ, հույս ունեմ, որ ամեն ինչ լավ է լինելու:
Եվ քանի որ խոսք գնաց պահանջված մասնագիտությունների մասին, քոլեջի տնօրեն Վարոս Սիմոնյանն ասում է.
- Սիսիանում զարգացած է անասնապահությունը, դրան զուգընթաց՝ գլուխ են բարձրացրել շատ հիվանդություններ: Իսկ տարածաշրջանում գրեթե չունենք անասնաբույժներ եւ անասնաբույծներ: Ես դա ասում եմ կատարած մեր ուսումնասիրությունների արդյունքներից ելնելով: Որոշել ենք առաջիկայում լուծել այդ խնդիրը՝ բացելով համապատասխան բաժին:
Սիսիանի պետական քոլեջում ոչ միայն ուսումնասիրվում է մասնագիտությունների պահանջարկը, այլեւ որոշակի աշխատանք է իրականացվում ուսուցման որակը բարձրացնելու ուղղությամբ, դրան նպաստում է մոդուլային ուսուցումը, որին անցում է կատարվել:
- Մոդուլային ուսուցումն ուսանողակենտրոն ուսուցում է, - ասում է ուսումնական աշխատանքների գծով քոլեջի փոխտնօրեն Լարիսա Հովակիմյանը, - ուսանողները ստանում են կոնկրետ, գործնական հմտություններ եւ շրջանավարտները մտնում են կյանք արդեն որպես կայացած մասնագետներ:
Մոդուլային ուսուցումը քոլեջում արդեն ներ է դրվել արհեստագործական 4 մասնագիտության խմբում, իսկ «Քույրական գործ» մասնագիտության բաժնում այն փորձարկման փուլում է:
Սիսիանի պետական քոլեջի 15 շրջանավարտ կրթությունը շարունակում է բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում, իսկ դա խոսում է քոլեջում իրականացվող ուսուցման բարձր մակարդակի, ինչպես եւ քոլեջի՝ կրթության շարունակականությունն ապահովելու հնարավորությունների մասին:
Քոլեջում միջին մասնագիտական կրթական ծրագրերին զուգահեռ լուրջ ուշադրություն են դարձնում նաեւ արհեստագործական մասնագիտություններին: Իսկ դա զարգացնելու համար այստեղ կան նպաստավոր պայմաններ: Ուսանողներին պարապելու համար անհրաժեշտ կադրային բանկ ունի քոլեջը, ունի կաբինետներ, լաբորատորիաներ, իսկ ովքեր գյուղերից են եւ հնարավորություն չունեն ամեն օր տուն գնալ-գալու, ապահովվել են հանրակացարանով:
Ինչպե՞ս եք տեսնում քոլեջի ապագան, այն կարո՞ղ է դիմանալ ժամանակի մարտահրավերներին. Վարոս Սիմոնյանն այսպես պատասխանեց այդ հարցերին.
- Ճիշտ քաղաքականություն վարելու դեպքում քոլեջն ապագա կունենա:
Ու համոզված է, որ քոլեջը միշտ պահանջարկ է ունենալու դպրոցի շրջանավարտների միջավայրում:
Այս օրերին շարունակվում է 2017-2018 ուտարվա ընդունելության փաստաթղթերի ընդունումը:
Արդեն 60 դիմում ունեն, շուտով այդ թիվը կավելանա…
Քոլեջի բակում կա մի հուշաղբյուր, որի վրա փորագրված է՝ «Անմահ է քո սխրանքը, զինվոր»: Եվ 11 հոգու անուն-ազգանուն… Հուշաղբյուրը նվիրված է քոլեջի՝ Արցախյան գոյամարտում նահատակված շրջանավարտների եւ ուսանողների հիշատակին: Ուրեմն, քոլեջը նաեւ ռազմահայրենասիրական դաստիարակության դարբնոց է:
ԱԼՎԱՐԴ ՄԵՍՐՈՊՅԱՆ