Հայաստանում ուսումնական տարվա մեկնարկն առանձնանալու է նոր գործընթացով: Ներդրվում է ուսուցիչների ատեստավորման նոր համակարգ, որի արդյունքներով հնարավոր կլինի ավելացնել նրանց վարձատրությունը: «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշեց, որ կամավոր ատեստավորումը գործարկելու համար պետական բյուջեով նախատեսված միջոցներ կան, արդեն աշնան վերջին կունենանք առաջին փուլով նախատեսված ուսուցիչների ընդգրկումը: Ուսուցիչների վերապատրաստումը և նրանց խրախուսման գործիքների ներդրումը, ըստ Ժաննա Անդրեասյանի, հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումների ամենակարևոր ուղղություններից է:
«Հանրակրթության մասին» օրենքով նախատեսված է ուսուցիչների պարտադիր ատեստավորումը, և, իհարկե, այս փուլում դա ընդունված գործընթաց է: Կամավոր ատեստավորման գործընթացն այս պահին նախատեսվում է ներդնել փուլային սկզբունքով, զուգահեռ պարտադիրին: Մի քանի տարվա ընթացքում նոր համակարգը կիրառելուց հետո արդեն ամբողջությամբ այն կգա փոխրինելու գործող պարտադիր ատեստավորմանը:
Նախարարի տեղակալի խոսքով, այս փուլայնությունը նախատեսում են ըստ կրթական աստիճանի և ըստ առարկաների: Առաջին փուլում նախատեսում են ներդնել ավագ դպրոցի առարկայական ուսուցիչների համար: Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծեց, որ ատեստավորման նոր համակարգով լինելու է ավելի բարդ ստուգման գործընթաց: Այն ստուգելու է ուսուցչի որակները, գիտելիքային տվյալները, այլ հմտություններ: Ատեստավորման արդյունքով ուսուցիչը ստանալու է հավելյալ վարձատրություն՝ որպես խրախուսանք:
«Սա ամբողջությամբ փորձարկելու և ներդնելու համար պետք կլինի աստիճանական ընթացք: Մենք կարևորում ենք այս գործընթացը: Սա կապվելու է մասնագիտական զարգացման ստանդատրների հետ: Մենք վերաիմաստավորելու ենք ուսուցիչների փորձառությունը, հմտությունները՝ առանձնացնելով սկսնակներին, փորձառուներին, մենթոր ուսուցիչներին: Կարծում ենք, որ այս ստանդարտների ներդնումը լրացուցիչ խրախուսման միջոց կլինի ուսուցիչների համար՝ զարգացնելու սեփական հմտությունները, որակները»,-ասաց նա:
Հանրակրթության բովանդակության փոփոխության հիմքում կարևորովում է ուսուցչի ստեղծագործականությունը, ազատությունը խրախուսելու սկզբունքը: Դա նշանակում է, որ չափորոշիչների վերանայման պրոցեսը գնում է այնպես, որ հնարավորություն ընձեռվի ուսուցչին լինել ավելի ճկուն, ավելի ստեղծագործ իր առարկայի դասընթացը պլանավորելու, ուսումնական նյութեր ընտրելու, մանկավարաժական մոտեցումներ առանձնացնելու հարցում: