Այս օրերին, թվում է, թե Հայոց ցեղասպանության 100-ամյա տարելիցին նվիրված բոլոր դպրոցական միջոցառումներն էլ նույն բնույթն ունեն` բանաստեղծություններ, երգ, բեմականացումներ, բաց դասեր եւ այլն:
Բայց Կապանի N2 ավագ դպրոցում ապրիլի 15-ին կազմակերպված «Երկխոսություն» խորագրով միջոցառումը տարբերվում էր ավանդականից:
Վան, Անի, Մուշ, Կարս անունները կրող թիմերին միջոցառման կազմակերպիչ Սուսաննա Օհանջանյանը ներկայացրեց երեք տարբեր իրավիճակ, որոնցից դուրս գալու ելքը պիտի աշակերտները գտնեին: Ուսուցչի հավաստմամբ` նպատակը ոչ թե ցեղասպանության մասին պատմելն էր, այլ ապագա սերնդի` հարցի լուծման տարբերակներ գտնելու կողմնորոշման պարզաբանումը:
Ոգեւորիչ եւ տպավորիչ էին աշակերտների պատասխանները, քանի որ ապագա սերունդը թշնամանքով չի լցվել թուրքի հանդեպ: Իրավիճակներից դուրս գալու ելքը, ըստ թիմերի, երկխոսության, խաղաղ բանակցությունների ճանապարհն է:
Ժյուրիի անդամ, նույն դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ռիտա Օվչյանը, ամփոփելով արդյունքները, նշեց, որ միջոցառման նպատակը բնավ էլ հաղթող կամ պարտվող թիմ ունենալը չէ: «Հայ եւ թուրք ազգերի միջեւ թշնամանքի սեպը չպիտի խորացնել, այլ ընդամենը պետք է պահանջել, որ մեր ժողովրդի հանդեպ կատարված ոճրագործությանը տրվի ճիշտ գնահատական», – նշեց նա:
Միջոցառումն ամփոփեց 12-րդ դասարանի աշակերտուհի Ալիսա Հայրապետյանը` շեշտելով, որ բավական է լացողի դերում հանդես գալ, պետք է որպես պահանջատեր ներկայանալ եւ խաղաղապաշտական նպատակներով առաջ շարժվել:
Ինչքան էլ ասենք, որ արժեհամակարգը փոխվում է, այնուամենայնիվ աճող սերնդի մի ստվար մասն ունի առողջ դատողություն եւ, ամենակարեւորը, հստակ դիրքորոշում ազգային խնդիրների լուծման հարցում:
ԱՐՄԻՆԵ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ