Գնահատականը դամոկլյան սուր է աշակերտի գլխին. նախարարությունը վերանայում է գնահատման կարգը

13.12.2019 20:41
1040

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը hանրակրթության պետական չափորոշիչների վերանայման գործընթացում դիտարկում է նաև դպրոցներում գնահատման համակարգի տրամաբանության փոփոխությունը։

«Եթե մի բան այն չանի, գրիչով զինված ուսուցիչը կկարողանա ցածր գնահատական դնել։ Դրա համար մենք ունենք նաև ահ ու սարսափ քննությունների նկատմամբ, որովհետև դա, փաստորեն, միտված է նրան, որ ոչ թե մենք կարողանանք մեր թերությունները տեսնել ու թերությունների վրա աշխատելով բարելավել, այլ պատժելու, վերջում Վալտեր Սքոթի նման անկյունում նստեցնելու, մի հատ էլ գլխին գլխարկ դնելու»,– ասաց նա։

Անափիոսյանի խոսքով ` ծնողն ուզում է, որ երեխան 10 ստանա, և դրա համար նրան տալիս է կրկնուսույցի մոտ պարապելու։ Դա ընդհանրապես միտված չէ նրան, որ երեխան գործնական գիտելիք ձեռք բերի։

Գնահատկանը, Անափիոսյանի խոսքով, պետք է ներկայացնի նրա առաջընթացը նախորդ ձեռքբերումների համեմատ։ Ծնողը պետք է հետաքրքրվի ոչ թե նրանով, թե այսօր երեխան ինչ է ստացել, այլ, թե ինչ նոր բան է սովորել։

Թե ինչ բալային համակարգ կսահմանվի  նախարարության նախաձեռնած հանրակրթության պետական չափորոշիչների վերանայման գործընթացի ավարտին, առայժմ որոշված չէ։

«Տարբեր դպրոցներ արդեն իսկ տարբեր բալային համակարգեր են կիրառում։ Բայց էականը դա չէ, այլ այն, թե ինչ փիլիսոփայություն ենք դրա հիմքում դնում, այսինքն`գնահատում ենք համեմատության համար, երեխայի առաջընթացի համար։ Իհարկե, համեմատություն պետք է։ Բայց պետք է հաշվի առնենք, որ հաճախ գնահատականը կարող է բնութագրել ոչ թե երեխային, այլ ուսուցչին, թե ուսուցիչը որքան լավ է իր աշխատանքն իրականացրել, կարողացե՞լ է արդյոք նյութը մատուցել, բացատրել, հասցնել երեխային ու գիտելիք ձևավորել, թե` ոչ»,– ասաց փխնախարարը։

Նշենք, որ դպրոցներում այսօր դասավանդվող գրեթե բոլոր առարկաների չափորոշիչներն ու ծրագրերը վերջին անգամ վերանայվել են 15 տարի առաջ:

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը սկսել է Հանրակրթության պետական չափորոշիչների վերանայման գործընթացը։

Գործընթացի նպատակն է բարելավել առարկաների որակը, կրճատել սովորողների ծանրաբեռնվածությունը, առանձնահատուկ ուշադրություն հատկացնել հայագիտությանը և բնագիտական առարկաներին և ուսումնական պլանները դարձնել առավել ճկուն։


armeniasputnik.am

 

 

COP29–ին բոլոր այցելողներն իրենց պարտքը պետք է համարեն Բաքվին կոչ անել ազատ արձակել պատանդներին. ԵԽ պատգամավոր

19.09.2024 15:37

«Միրհավ»֊ը` Գորիսի թատրոնի բեմում

19.09.2024 15:01

Ընթացքի մեջ են Վերին Խոտանանը շրջանցող ճանապարհի կառուցման աշխատանքները (տեսանյութ)

19.09.2024 12:50

6 մարզում օդի աղտոտման դեպքեր են հայտնաբերվել. ԲԸՏՄ-ն խստացված ստուգայցեր է իրականացնում

19.09.2024 12:48

Կասկածներ ունեմ՝ ՀՀ կառավարության բոլոր անդամներն են մտածում, որ Արցախն Ադրբեջանի կազմում ճանաչելը հաղթանակ է. Սամվել Շահրամանյան

19.09.2024 12:44

Ուղիղ մեկ տարի առաջ Ադրբեջանի ռազմական հարձակման հետևանքով ԼՂ ամբողջ բնիկ հայ բնակչությունը մի քանի օրվա ընթացքում ստիպված եղավ լքել սեփական բնակավայրերը. ՀՀ ԱԳՆ

19.09.2024 10:43

Ռուսաստանի Դաշնության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ս.Պ. Կոպիրկինի աշխատանքային այցը ՀԱՊՀ Կապանի մասնաճյուղ

19.09.2024 10:31

Քաջարան համայնքի ղեկավար Մանվել Փարամազյանն ընդունել է ՀՀ–ում ՌԴ արտակարգ և լիազոր դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինի գլխավորած պատվիրակությանը

19.09.2024 10:26

Մեղրի համայնքի ղեկավար Խաչատուր Անդրեասյանն ու համայնքի ղեկավարի առաջին տեղակալ Բ․ Զաքարյանը հյուրընկալել էին ՀՀ-ում ՌԴ արտակարգ և լիազոր դեսպան Ս․ Կոպիրկինին

19.09.2024 10:13

ՌԴ դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինն այցելել է հայ-իրանական սահման (լուսանկարներ)

19.09.2024 10:07

Մոսկվան աջակցում է Ադրբեջանի հետ միջանցքների հարցում Թեհրանի քաղաքականությանը․ Շոյգու

18.09.2024 22:09

ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեան Իսրայելից պահանջում է լքել օկուպացված պաղեստինյան տարածքները․ Իսրայելից արձագանքել են

18.09.2024 21:56