Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցման հարցը բավականին արդիական է. Յակունին

19.06.2014 17:14
1488

    Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցման հարցը բավականաչափ կարեւոր է, չորեքշաբթի Երեւանում լրագրողներին հայտնեց ՌԵ նախագահ Վլադիմիր Յակունինը:

    «Այդ հարցն այսօր մեզ տվեց Հայաստանի նախագահը, սակայն այն դուրս է միայն երկաթուղային տրանսպորտի ձեռնահասությունից, խոսքը հարցի քաղաքական կարգավորման մասին է», - ասաց Յակունինը:

    Ըստ նրա՝ ներկա պահին իրանական կողմը դիտարկում է «Հյուսիս–հարավ» երկաթուղային միջանցքի Կազվին (Իրան) - Ռեշտ (Իրան) - Ասթարա (Ադրբեջան) հատվածի կառուցման ավարտի հավանականությունը:

    Նա նշեց, որ իրանական տարածքում գործնականորեն բոլոր աշխատանքները կատարված են, եւ ենթադրվում է, որ Ռուսաստանի ու Իրանի միջեւ երկկողմ համաձայնագիր, ինչպես նաեւ երկաթուղային ընկերությունների մասնակցության վերաբերյալ եռակողմ փաստաթուղթ կստորագրվի:

    «Այդ տեսանկյունից այս հարցը բավականին արդիական է, այդ թվում` հանրապետության նախագահի կարծիքով: Ամենայն հավանականությամբ մենք հիմա պետք է կենտրոնանանք դեպի Հայաստան Աբխազիայի եւ Վրաստանի տարածքով շարժում բացելու հարցը», - ասաց Յակունինը:

    Հյուսիս-հարավ (Իրան-Հայաստան) երկաթուղին թույլ կտա, որ հայկական կողմն օգտվի էներգառեսուրսների եւ այլ ապրանքների տեղափոխման այլընտրանքային ճանապարհից` ելք ունենալով դեպի արտաքին աշխարհ: Ավելի վաղ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը հայտնել էր, որ Իրան-Հայաստան երկաթուղու շինարարությունը կարող է սկսվել 2016 թվականի կեսերից:

    Հայաստան-Իրան երկաթուղու կառուցման ծրագիրը գերակայություն է Հայաստանի համար: «Հայաստանի հարավային երկաթուղի» եւ «Հայաստանի հարավային արագընթաց երկաթուղի» նախագծերի գործարկման մասին հայտարարվել էր 2013 թվականի հունվարին: Նույն ժամանակ էլ ստորագրվել էր Հայաստանի հարավային երկաթուղու զարգացմանն ուղղված տարածաշրջանային համագործակցության փոխըմբռնման եռակողմ հուշագիրը` «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի, Հայաստանի տրանսպորտի եւ կապի նախարարության եւ «Ռոսիա ՖԶԷ» ընկերության միջեւ:

    Ծրագրվում է, որ երկաթուղու կառուցումը կիրականացվի վեց տարում: Նախագծի արժեքը գնահատվում է 3.5 մլրդ դոլար: Հայաստանի տարածքում երկաթուղու ընդհանուր երկարությունը կկազմի 305 կմ: Այն կունենա 19.6 կմ ընդհանուր երկարության 86 կամուրջ եւ 102 կմ ընդհանուր երկարության 60 թունել: Շինարարությունը, ըստ ծրագրի, կավարտվի 2022 թվականին:

    Ինչպես ավելի վաղ հայտնել էր տրանսպորտի եւ կապի նախարարության մամուլի ծառայությունը, ենթադրվում է, որ երկաթուղով Գագարին կայարանից (Գեղարքունիքի մարզ) մինչեւ Ագարակ (Սյունիքի մարզ) բեռնափոխադրումների ծավալը կկազմի տարեկան 25 մլն տոննա: Այդ երկաթուղին, որը նախկինում ծրագրված Գավառ-Ագարակ հատվածից 44 կմ-ով կարճ է, կմիացվի գոյություն ունեցող երկաթուղային ցանցին:

    18.06.2014
    arka.am

    Իրանը վերահաստատում է, որ չի մշակի կամ ձեռք չի բերի միջուկային զենք. Արաղչի

    02.04.2025 14:09

    Հետադարձ հայացք՝ 2016 թ․ այս օրը. Հայրենիքը վտանգի մեջ է. Սյունիքը ոտքի է ելնում

    02.04.2025 11:20

    Եթե Գյումրու թեկնածուներից որևէ մեկը չստանա 17 ձայն, նրանց միջև կանցկացվի քվեարկության 2-րդ փուլ. սահմանադրագետ

    02.04.2025 10:28

    Մեղրիում էր Հայաստանում Նիդերլանդների Թագավորության նորանշանակ արտակարգ և լիազոր դեսպան Մարիկե Մոնրոյ-Վինթերը

    01.04.2025 21:35

    Ամբողջովին նորոգված հերթական ակումբ-գրադարանը՝ Բաղաբերդ թաղամասում

    01.04.2025 21:08

    Հայոց ցեղասպանության նահատակ Երանելի Իգնատիոս Մալոյանը կսրբադասվի Վատիկանի կողմից

    01.04.2025 20:32

    Վարդան Ղուկասյանին վերագրվող ձայնագրության առնչությամբ քրեական վարույթ է նախաձեռնվել

    01.04.2025 20:28

    Հայաստանում Նիդերլանդների դեսպանի այցը Գորիս

    01.04.2025 18:24

    Բաքվում ընթանում է Ռուբեն Վարդանյանի գործով շինծու դատավարությունը

    01.04.2025 15:43

    Իրանի նախագահն ապրիլին կայցելի Ադրբեջան

    01.04.2025 15:40

    Մեծ թափ են ստացել Հյուսիս-հարավ ճանապարհի Տրանշ-4-ի Քաջարան-Ագարակ 32կմ երկարությամբ հատվածի կառուցման աշխատանքները

    01.04.2025 14:35

    Ադրբեջանն օրեր շարունակ կրակում է Սյունիքի ուղղությամբ, իսկ այստեղ փարիսեցիների հանդես է

    01.04.2025 14:15