Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցման հարցը բավականին արդիական է. Յակունին

19.06.2014 17:14
1648

Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցման հարցը բավականաչափ կարեւոր է, չորեքշաբթի Երեւանում լրագրողներին հայտնեց ՌԵ նախագահ Վլադիմիր Յակունինը:

«Այդ հարցն այսօր մեզ տվեց Հայաստանի նախագահը, սակայն այն դուրս է միայն երկաթուղային տրանսպորտի ձեռնահասությունից, խոսքը հարցի քաղաքական կարգավորման մասին է», - ասաց Յակունինը:

Ըստ նրա՝ ներկա պահին իրանական կողմը դիտարկում է «Հյուսիս–հարավ» երկաթուղային միջանցքի Կազվին (Իրան) - Ռեշտ (Իրան) - Ասթարա (Ադրբեջան) հատվածի կառուցման ավարտի հավանականությունը:

Նա նշեց, որ իրանական տարածքում գործնականորեն բոլոր աշխատանքները կատարված են, եւ ենթադրվում է, որ Ռուսաստանի ու Իրանի միջեւ երկկողմ համաձայնագիր, ինչպես նաեւ երկաթուղային ընկերությունների մասնակցության վերաբերյալ եռակողմ փաստաթուղթ կստորագրվի:

«Այդ տեսանկյունից այս հարցը բավականին արդիական է, այդ թվում` հանրապետության նախագահի կարծիքով: Ամենայն հավանականությամբ մենք հիմա պետք է կենտրոնանանք դեպի Հայաստան Աբխազիայի եւ Վրաստանի տարածքով շարժում բացելու հարցը», - ասաց Յակունինը:

Հյուսիս-հարավ (Իրան-Հայաստան) երկաթուղին թույլ կտա, որ հայկական կողմն օգտվի էներգառեսուրսների եւ այլ ապրանքների տեղափոխման այլընտրանքային ճանապարհից` ելք ունենալով դեպի արտաքին աշխարհ: Ավելի վաղ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը հայտնել էր, որ Իրան-Հայաստան երկաթուղու շինարարությունը կարող է սկսվել 2016 թվականի կեսերից:

Հայաստան-Իրան երկաթուղու կառուցման ծրագիրը գերակայություն է Հայաստանի համար: «Հայաստանի հարավային երկաթուղի» եւ «Հայաստանի հարավային արագընթաց երկաթուղի» նախագծերի գործարկման մասին հայտարարվել էր 2013 թվականի հունվարին: Նույն ժամանակ էլ ստորագրվել էր Հայաստանի հարավային երկաթուղու զարգացմանն ուղղված տարածաշրջանային համագործակցության փոխըմբռնման եռակողմ հուշագիրը` «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի, Հայաստանի տրանսպորտի եւ կապի նախարարության եւ «Ռոսիա ՖԶԷ» ընկերության միջեւ:

Ծրագրվում է, որ երկաթուղու կառուցումը կիրականացվի վեց տարում: Նախագծի արժեքը գնահատվում է 3.5 մլրդ դոլար: Հայաստանի տարածքում երկաթուղու ընդհանուր երկարությունը կկազմի 305 կմ: Այն կունենա 19.6 կմ ընդհանուր երկարության 86 կամուրջ եւ 102 կմ ընդհանուր երկարության 60 թունել: Շինարարությունը, ըստ ծրագրի, կավարտվի 2022 թվականին:

Ինչպես ավելի վաղ հայտնել էր տրանսպորտի եւ կապի նախարարության մամուլի ծառայությունը, ենթադրվում է, որ երկաթուղով Գագարին կայարանից (Գեղարքունիքի մարզ) մինչեւ Ագարակ (Սյունիքի մարզ) բեռնափոխադրումների ծավալը կկազմի տարեկան 25 մլն տոննա: Այդ երկաթուղին, որը նախկինում ծրագրված Գավառ-Ագարակ հատվածից 44 կմ-ով կարճ է, կմիացվի գոյություն ունեցող երկաթուղային ցանցին:

18.06.2014
arka.am

«Մանկական Եվրատեսիլ 2025» երգի մրցույթում Հայաստանը զբաղեցրեց 4-րդ հորիզոնականը. հաղթող երկիրը Ֆրանսիան է

13.12.2025 22:27

Արագածոտնի թեմի առաջնորդ Մկրտիչ Սրբազանի կալանքը 2 ամսով երկարաձգվել է

13.12.2025 16:15

Ըստ նախնական տվյալների՝ զինծառայողն իրեն ամրակցված զենքով կրակոց է արձակել գլխի շրջանում, ինչի հետևանքով մահացել է. ՔԿ

13.12.2025 12:58

Հայտնաբերվել է զինծառայող Սմբատ Մհերի Կիրակոսյանի դին՝ հրազենային վնասվածքով. ՊՆ

12.12.2025 23:14

«Մեր Ձևով» ժողովրդական շարժման անդամները այցելել են Սյունիքի մարզ․ Սիսիանում և Գորիսում բացվել են շարժման նոր մարզային գրասենյակներ (տեսանյութ)

12.12.2025 22:26

Պուտինը և Էրդողանը քննարկել են Հարավային Կովկասում խաղաղության գործընթացը

12.12.2025 19:01

Ինչպիսին է ՀՀ քաղաքական ուժերի վարկանիշը` ըստ «Գելափ Ինթերնեշնլի» հարցման

12.12.2025 18:55

Վահե Շաբանյան — ԶՊՄԿ հարստացուցիչ ֆաբրիկայի ֆլոտատոր

12.12.2025 16:49

Կապան․ կացարան անօթևան մարդկանց

12.12.2025 16:26

Մեղրու գավառի սահմանների ձևավորման գործընթացը 1922-1929 թթ․

12.12.2025 16:00

Ղարաբաղի առանձին շրջաններից տեղահանված ընտանիքների համար բնակարանային մատչելիության ապահովման պետական աջակցության ծրագրի շրջանակում տրամադրված հավաստագրերի գործողության ժամկետը երկարացվել

12.12.2025 14:06

2025թ. առաջին 9 ամիսների արդյունքները՝ կառավարության կողմից չկատարված ծրագրեր և կրկնապատկված պետական պարտք. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ

12.12.2025 11:15