Կապան-Նորաշենիկ-Աղվանի ճանապարհի կարեւորությունը, դեռ ավելին, հույժ անհրաժեշտությունը զգացվել է դեռեւս Արցախյան առաջին պատերազմի տարիներին, երբ Կապանը պարբերաբար հրետակոծվում էր, եւ վտանգավոր էր դարձել Կապան-Գորիս ավտոմայրուղով երթեւեկությունը: Այս ճանապարհով էին տեղափոխվում առաջին անհրաժեշտության ապրանքներն ու զինամթերքները...
Անցյալ տարի սկսվեց այս ճանապարհի Աղվանի-Տաթեւ հատվածի վերակառուցումը...
Չնայած մեծ կարեւորությանը՝ Կապան-Աղվանի-Տաթեւ ճանապարհի կառուցումը դիտարկվում է որպես Մ-2 Գորիս-Շուռնուխ-Կապան ավտոմայրուղին հակառակորդին թողնելու կամ Մ-2-ի անվտանգությունը խաթարելու հեռահար քայլ: Իսկ Կապանում այդ ճանապարհի կառուցումն անվերապահորեն են ընդունում, նաեւ երկար սպասված եւ ցանկալի քայլ հատկապես Նորաշենիկի ձորի գյուղերի վերակենդանացման համար՝ Աղվանի, Տանձավեր, Վերին եւ Ներքին Խոտանաններ, Նորաշենիկ, Շրվենանց: Մեկ այլ հանգամանք էլ կա՝ այդ ճանապարհը Սյունիքի հոգեւոր կենտրոն Տաթեւի վանքը Կապանի եւ Մեղրու տարածաշրջանների հետ կապող ամենակարճ ուղին է:
Հուրախություն Նորաշենիկի ձորի բնակավայրերի բնակիչների եւ այդ տեղով երթեւեկող վարորդների՝ հունիսի 10-ից սկսվել է Կապանի Սյունիք բնակավայրի խաչմերուկից մինչեւ Շրվենանցի խաչմերուկ 12.6 կմ ճանապարհահատվածի վերակառուցումը:
Ճանապարհաշինարարներին այցելեցինք հուլիսի 7-ին:
Իրականացված հողային աշխատանքներն անզեն աչքով էլ տեսանելի են, ճանապարհը նաեւ զգալիորեն լայնացել է: Ճանապարհահատվածի 10-րդ կիլոմետրում հզոր տեխնիկան ճանապարհի ասֆալտի սառը մշակում էր կատարում: Հսկա ցեմենտատար մեքենան նոր-նոր ժամանել էր՝ ճանապարհաշինարարներին հասցնելով այդքան անհրաժեշտ շինանյութը:
Աշխատանքներն իրականացնում է «Քարավան» ՍՊ ընկերությունը, որ գրանցված է Արցախի Հանրապետությունում եւ մասնաճյուղ ունի Եղեգնաձորում: «Քարավանը» ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ է իրականացրել Արցախում, մեր զրուցակցի փոխանցմամբ՝ Արցախի ճանապարհների 80 տոկոսն իրենց ընկերությունն է վերջին տարիներին կառուցել, ինչպես նաեւ Արցախի օդանավակայանը: Անցյալ տարի ընկերությունը ճանապարհաշինական աշխատանքներ էր իրականացնում Արարատի մարզի Զանգակատուն գյուղի հարեւանությամբ:
Սյունիք-Շրվենանց ճանապարհահատվածի շինարարության պատասխանատու Ալիկ Ալեքսանյանը տեղեկացնում է, որ վերակառուցվող ճանապարհը կունենա 7.2 մետր լայնությամբ ասֆալտբետոնե ծածկ եւ կդասվի երրորդ կարգի ճանապարհների թվին:
Արդեն լավ ճանապարհ դառնալու նշաններն ակնառու են...
«Նախագծային թերություններ ծագո՞ւմ են», - հարցնում ենք մեր զրուցակցին:
«Անհնար է, որ չծագեն, բայց շատ չեն: Դրանք օպերատիվորեն վերացվում են վերադաս կազմակերպության եւ նախագծողների հետ համագործակցելով», - տեղեկացնում է Ալիկ Ալեքսանյանը եւ հավելում, որ մի քանի օրից կավարտեն ճանապարհի սառը մշակումը եւ կսկսեն ասֆալտապատումը, որը կտեւի 1.5 ամիս:
Վերակառուցվող ճանապարհի շինարարության որակը հսկվում է: «Սուֆետ» ՍՊ ընկերության հսկիչ Արմենակ Պետրոսյանը տեղեկացնում է, որ մինչեւ օրս աշխատանքներն իրականացվել են առանց շեղումների եւ նախատեսված ժամանակացույցի համաձայն:
Մեր այցելության օրն աշխատանքներում ընդգրկված էր 30 մարդ: Գործում էին տարբեր տեսակի տեխնիկաներ:
Ալիկ Ալեքսանյանի փոխանցմամբ՝ իրենք մոտակա բնակավայրերի վարչական ղեկավարներին տեղյակ էին պահել, որ կարող են տեղացիներ ընդունել աշխատանքի, բայց առայժմ իրենց դիմել է երկու հոգի, որոնց ընդունել են եւ որոնք միացել են «Քարավանի» շինարարներին:
Ի դեպ, ասֆալտն ու խիճը տեղական կազմակերպությունները պիտի մատակարարեն:
1,2 մլրդ դրամ արժեցող ճանապարհաշինական աշխատանքների ավարտ է սահմանված նոյեմբերի 10-ը:
Վահրամ Օրբելյան